Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zorgtoeslag

verdwaalde-man
04-06-2009, 11:45

hoe doe je zorg toeslag krijge? ik heb die digid ofzo weet ikv eel hoe dat werk ik krijg nog voor 19 maanden zorgtoeslag ofsooo hoe doe je dat aanmelden met terug werkende kracht ofzo?, wie me ken helpen harstikke bedankt

verdwaalde-man
04-06-2009, 11:49
up, iedere marokkaan heeft zorgtoeslag gaan jullie nu allemaal doen als of jullie niks weten we laah?

verdwaalde-man
04-06-2009, 11:52
ow je dom ik ben jullie vinden jongentjes en meisjes interesanter die gezocht worden voor een nutteloos reden, en een jongentje helpen met gemeente shit enzo niet . tezzzzzzzzzzzzz ge imagrabien

laymaroc
04-06-2009, 11:55
uhm, je moet eerst zo iets downloaden, en dan vul je er in hoeveel per jaar verdiend hebt(indien je werkt),, kheb t een paar maanden geleden gedaan,beetje vervaagd..kzal even voor je kijken moment.

verdwaalde-man
04-06-2009, 11:56

uhm, je moet eerst zo iets downloaden, en dan vul je er in hoeveel per jaar verdiend hebt(indien je werkt),, kheb t een paar maanden geleden gedaan,beetje vervaagd..kzal even voor je kijken moment. is goed maar ik hbe geen inkomen dus ook geen werk

laymaroc
04-06-2009, 11:57
http://www.toeslagen.nl/download/117.html Voilá! En dan klik je op aanvraag& wijzigingsprogramma huur&zorgtoeslagen 2008 en dan krijg je zo een venstertje moet je op uitvoere klikken en dan gwn de stappen volgen. Heb je geen werk dan zet je er gewoon €0 bij dacht ik.

lieferttje
04-06-2009, 13:21
hoe doe je zorg toeslag krijge? ik heb die digid ofzo weet ikv eel hoe dat werk ik krijg nog voor 19 maanden zorgtoeslag ofsooo hoe doe je dat aanmelden met terug werkende kracht ofzo?, wie me ken helpen harstikke bedankt Selaam Alekom. Je moet bij de Belastingdienst een zorgtoeslag formulier aanvragen. Die krijg je per post, je kunt hem ook via internet invullen, maar dat is echt veel temaraa (moeite). Je vult in wat er in te vullen hoort, en stuurt hem op binnen een paar maanden(2) krijg je een brief van ze met de bedrag dat zij je maandelijks zullen geven. Dit heb ik dus meegemaakt, ik vulde hem pas in ná een jaar.:hihi: Grt, lieferttje.:)

lieferttje
04-06-2009, 13:24
ow je dom ik ben jullie vinden jongentjes en meisjes interesanter die gezocht worden voor een nutteloos reden, en een jongentje helpen met gemeente shit enzo niet . tezzzzzzzzzzzzz ge imagrabien Scheer niet iedereen over een kam aub.:lekkerpuh :hihi:

layla222
04-06-2009, 16:29
hoe doe je zorg toeslag krijge? ik heb die digid ofzo weet ikv eel hoe dat werk ik krijg nog voor 19 maanden zorgtoeslag ofsooo hoe doe je dat aanmelden met terug werkende kracht ofzo?, wie me ken helpen harstikke bedankt Selaam, Ik heb je een pm gestuurd,dit is de snelste manier. Alghair insjahhalah

florida
05-06-2009, 01:02
hoe doe je zorg toeslag krijge? ik heb die digid ofzo weet ikv eel hoe dat werk ik krijg nog voor 19 maanden zorgtoeslag ofsooo hoe doe je dat aanmelden met terug werkende kracht ofzo?, wie me ken helpen harstikke bedankt Bel ze op 0800-0543 en vraag de formulieren aan. Daarop moet je jouw inkomen invullen en aan de hand daarvan wordt uitgerekend of je er recht op hebt of niet veel succes.