Bekijk originele versie : Marokko 0 - 1 Argentinie
Jamal_fes
29-04-2004, 01:26
Jah Marokko heeft voor het eerst na het finale van de Afrika Cup verloren,en wel tegen een van de beste landen momentel,namelijk Argentinie,ik vind dat het makkelijk 0-0 kun blijven,maar jah een foutje en het is gedaan,als je tegen zo een club speelt.
Maar jah,een ding ik vond Youssef Mokhtari&Nordin Naybet en Merouane Chamakh heel erg slecht vandaag,Normaal zijn ze juist de beste,Maar ze hadden vandaag weinig in te beringen!!
Ik vond Zairi heel goed spelen,strek en met veel acties,hadji dee het ook heel goed in ie minutten ie hij heeft gehad,ik denk dat hij samen met Zairi het beter kan doen.
Wat vinden jullie??
Met welke mannen zou je het liefste willen beginnen?
http://img8.imageshack.us/img8/3159/46386022.jpg
Mohktari_girl16
29-04-2004, 01:28
Mokhtari natuurlijk
maar ik vind dat Zaki een fout heeft gemaakt
om Diba niet opgeroepen te hebben ofniet
Jamal_fes
29-04-2004, 01:31
(TheAtlasLions.com) Morocco lost to South American giants by 0-1, goal of Killy Gonzales scored in second half from a fault in Moroccan defence. The game was part of Morocco 2010 campaign.
Match in minutes.
Final whistle, and Morocco lose to Argentina by 0-1.
Now playing injury time
88' Nabil Baha goes in for Mokhtari
84' Requilme shoots hard and good save from Lemyaghri
82' a chance for Argentina but Kacimi clears off and corner for the visitors.
78' Youssef Hadji goes in for Jaouad Zairi who was not in form tonight.
74' Kharja shoots but he hits the defense.
72' Tarik Chihab goes in for Naybet
69' Crespo almost made it 0-2 for Argentina but the ball could not reached him.
65' Mounir Diane replaced Moha El Yaagoubi
64' Chamakh and Zairi are isolated
63' Chance for Morocco but the players are
too slow in finishing.
62' Corner for Morocco but easy for the keeper.
58' Ayala booked and free kick for Morocco
58' Argentina are pressing more more looking for their second goal.
54' Killy Gonzales put Argentina ahead of Morocco. Goal scored from a fault in defense, Talal could not clear the ball.
52' Crespo shoots but wide off target
49' Kharja hits the back of the net.
Second half is underway with one change on Moroccan side, Hdioued out replaced by Kacimi.
H/T
45' Free kick for Argentina. But again no danger. Now playing injury time.
44' Morocco are pressing from the wings.
43' Another free kick for Morocco.
40' Free kick for Morocco by Mokhtari but his shot was blocked.
33' Zairi is giving Argentina defense hard time
32' Second corner for Argentina but no real danger for Lemyaghri. Gonzales shoots wide.
24' Free kick for Morocco, taken by El Karkouri but far above the goal
23' Pass of Jaouad Zairi from the left wing but could not reach Mokhtari
21' Free kick for Morocco by Karkouri but hit the Argentinian wall.
19' Free kick for Argentina, but no danger for Morocco.
15' still nil nil in a well balanced game.
10' Argentina are pressing making it difficult for the Moroccan defense.
9' First corner for Argentina
6' First chance for Morocco by Chamakh but the keeper was first to the ball.
'5 first chance for Argentina but Moroccan defence was at place.
The game is underway and the score is 0-0 after 5 minutes.
Kick off: 21.00 GMT
Referee: Ndoye Falla (Senegal)
Att: 70.000
team:
Lemyaghri;Abdeslam Ouaddou-Talal El Karkouri-Nourredine Naybet (Chihab 70'); Hdioued (Kacimi 45')-Kaissi-Moha El Yaagoubi (Diane 65')-Youssef Mokhtari (Baha 88')-Houcine Kharja; Jaouad Zairi (Hadji 78')-Merouane Chamakh.
Jamal_fes
29-04-2004, 01:37
jah een beetje gelijk heb je ook meid!
Maar zijn tijd komt nog,hij gaat mee naar WK,dat hoop ik althans.
Mohim,volgend keer beter Insha Allah.
http://img10.imageshack.us/img10/3344/mar-tun-moroccan-supporters-finale.jpg
MaStEr_BeNtaYeB
29-04-2004, 07:10
zo marokko heeft zeker niet slecht gespeelt de argentijnen spelen even hoog als de holanders en als ik het goed heb gehoort spelen ze als 5/6 hoogste van de wereld maar ik weet het niet zeker:zwaai:zwaai:::zw:zwaai:aai:
MaStEr_BeNtaYeB
29-04-2004, 07:12
sommige d8en nog dat ze met 3-0 of 3-1 zouden verliesen
Origineel gepost door Jamal_fes
Jah Marokko heeft voor het eerst na het finale van de Afrika Cup verloren,en wel tegen een van de beste landen momentel,namelijk Argentinie,ik vind dat het makkelijk 0-0 kun blijven,maar jah een foutje en het is gedaan,als je tegen zo een club speelt.
Maar jah,een ding ik vond Youssef Mokhtari&Nordin Naybet en Merouane Chamakh heel erg slecht vandaag,Normaal zijn ze juist de beste,Maar ze hadden vandaag weinig in te beringen!!
Ik vond Zairi heel goed spelen,strek en met veel acties,hadji dee het ook heel goed in ie minutten ie hij heeft gehad,ik denk dat hij samen met Zairi het beter kan doen.
Wat vinden jullie??
Met welke mannen zou je het liefste willen beginnen?
http://img8.imageshack.us/img8/3159/46386022.jpg
Helemaal mee eens :kwaad:
Ik heb alleen 1e helft gezien....en tja alleen Zairi speelde, de anderen het leek net of ze met huhn hoofd ergens anders waren :jammer: en Mokhtari heeft vorige week gewoon teveel aandacht gekregen van de meisjes :hihi:
Origineel gepost door Mohktari_girl16
Mokhtari natuurlijk
maar ik vind dat Zaki een fout heeft gemaakt
om Diba niet opgeroepen te hebben ofniet
Diba speelt toch nog met Jong Marokko :confused:
HmM...Heb De Hele Wedstrijd Gekeken Met Mijn Broer En Zus En Vader En Het Enige Wat We Hebben Gedaan Is Lachen :hihi:
Wat Hun Deden Was Tog Geen Voetbal Meer :giechel:
Dan Deden Ze Net Of De bal Een Bom Was....Dan Deden Ze Net Of De Argentijnen Vijanden Waren ;)
Was Egt Een Leuke Wedstrijd.......Alleen sorry Dat Ik Het Zeg Maar Naybet Begint Egt Oud Te Worden :( Dat Heeft Hij Gister Wel Een Beetje Laten Zien :(
Maar Ik Vind Het Egt Niet Erg Dat Ze Verloren Hebben..Ik Vond Het Al Leuk Dat Ze Gespeeld Hebben :D
:zwaai:
Mohktari_girl16
29-04-2004, 10:35
hah ja man ik ook niet 1-0 is best goed hoor
voor zon goeie team
he heks kom eens online
maghrebgirl20
29-04-2004, 11:00
k heb de wedstrijd niet gezien, wel jammer dat we hebben verloren...... maar wel gelukkig maar met 1-0...... k bedoel, het is wel Argentinie he
Whahahahhahaha Gister Speelde Argentinie Egt Slecht....;)
MaStEr_BeNtaYeB
29-04-2004, 11:28
marokko heeft de zelfde t-hirts als de nederlanders alleen een ander kleur
Jaaaaah Dat Zei Ik Ook Al...Maar Dat Komt Tog Doordat Het Allebei Nike Is :confused:
marokkaansenerd
29-04-2004, 12:15
heeee mensen ik heb de wedstrijd ook gekeken en weet je wat mijn op viel dat marokko niet slecht gespeeld heeft omdat argentinie 5 de staat van de werldranglijst en maroc 30 dus dan heb je al een verschil maar marokko moet 28 mei tegen een ander rivaal genaamd "MALI" en mali wil marokko terug pakken en dat wordt egt een mooie wedstrijd egt waar........................... :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.