Bekijk originele versie : overmatig transpireren HELP.......!!!!!
soussia007
29-04-2004, 01:19
wat moet ik doen!!!!
soussia007
29-04-2004, 01:23
het probleem is namelijk dat ik verschrikkelijk erg transpireer zonder maar iets te doen zoals sporten of zo!!!
een leuk truitje aan in de zomer kan ik dus wel vergeten en heb alle deodorants gebruikt die je maar bijna kan verzinnen en ook middeltjes van de dokter geprobeert maar no way en volgens de dokter is er geen ander uitweg, je zij zo zegt ze dan, maar er moet toch een uitweg zijn dames en heren of ligt het nou aan mij dat ik bijna door mijn toere heen ga!!!!!
WIE KAN ME HELPEN, alvast bedankt!!!!!!!
*****jes
Misslai_d
29-04-2004, 01:39
odorex extra dry...die moet je ff proberen. kan je gewoon nij kruidvat halen voor 2,31 euro. doe je 'savonds deppen met een watje op je oksels, nadat je hebt gereinigd en sochtends ff je oksels wassen. dan ben je voor 3 dagen zweet vrij. bij mij helpt t. het verstopt je zweetklieren ofzo.
je kan t proberen en het is niet duur
:zwaai:
soussia007
29-04-2004, 09:54
thanx, die heb ik ooit gekocht maar niet gebruikt, omdat ik dacht van zal toch niet helpen, maar ga hem zo effe proberen, any way iniedergeval bedankt!!
en trouwens heb jij dan ook last van overmatige transpiratie, want bij mij druppelt het echt naar beneden ooit. Echt niet normaal!!!!
maarnogmaals chokran voor je advies
the_destiny
29-04-2004, 10:43
Origineel gepost door Misslai_d
odorex extra dry...die moet je ff proberen. kan je gewoon nij kruidvat halen voor 2,31 euro. doe je 'savonds deppen met een watje op je oksels, nadat je hebt gereinigd en sochtends ff je oksels wassen. dan ben je voor 3 dagen zweet vrij. bij mij helpt t. het verstopt je zweetklieren ofzo.
je kan t proberen en het is niet duur
ja klopt, ik heb het een keer gebruikt voor een feest en hij is echt goed. je gaat echt niet zweten..en het is zeker niet duur...
Maar ej moet hem niet al teveel gebruiken
succes :zwaai:
Miss_Wafae
29-04-2004, 11:48
Origineel gepost door the_destiny
ja klopt, ik heb het een keer gebruikt voor een feest en hij is echt goed. je gaat echt niet zweten..en het is zeker niet duur...
Maar ej moet hem niet al teveel gebruiken
succes :zwaai:
Mag Ik Vragen Waarom Je Hem Niet Al Teveel Moet Gebruiken..?
Je kan je zweetspieren onder je oksel laten verlammen dan transpireer je niet meer..dat doen de BNèrs ook ´t kost je wel wat euro´s maar dan ben je er een half jaar van verlost;)
Wat tips:
Douche elke ochtend!
Was je oksels goed en scheer ze altijd!
Draag niet te strakke kleding!
Draag elke dag nieuwe pas gewassen kleding!
Wat betreft deo's:
Deoleen is perfect en kost iets van 6 a 7 euro!
Succes!
GangstaLovin
29-04-2004, 20:00
Origineel gepost door Ouidath
Je kan je zweetspieren onder je oksel laten verlammen dan transpireer je niet meer..dat doen de BNèrs ook ´t kost je wel wat euro´s maar dan ben je er een half jaar van verlost;)
Ja ze laten botox inspuiten... dat verlamt de zweetspieren .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.