Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Low budget hotel in Andalusie

slijmbalnmr1
03-06-2009, 19:12

Heeft er iemand ervaring met low buget hotels (excl. ontbijt) in de volgende steden...Malaga, Granada, Cordoba en Sevilla. Verder geen onnodige zaken zolang het maar schoon is en eigen douche/toilet is wel een must...

oprechtt
03-06-2009, 20:59
hotel ibis, is netjes en niet al te duur. 69euro heb je een tweepersoonskamer met airco etc. is een 3sterre hotel. en ze zijn daar echt gastvrij en autogarage

slijmbalnmr1
05-06-2009, 00:19
hotel ibis, is netjes en niet al te duur. 69euro heb je een tweepersoonskamer met airco etc. is een 3sterre hotel. en ze zijn daar echt gastvrij en autogarage Thnx meid...zal het ook wel in mijn achterhoofd houden in case we echt niks goedkopers vinden!

fafafa
05-06-2009, 11:14
Heeft er iemand ervaring met low buget hotels (excl. ontbijt) in de volgende steden...Malaga, Granada, Cordoba en Sevilla. Verder geen onnodige zaken zolang het maar schoon is en eigen douche/toilet is wel een must... formule 1 hotels blijven de goedkoopste 29 euro 2kamers met ontbijt, wat ik om me heen hoor heel schoon. voor de rest, een hostal is altijd goedkoper dan een hotel. de Spanjaarden noemen het een hostal. maar wil je paar dagen logeren of is het gewoon een door reis nacht of nachten.?