Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij vertellen wat Zaki ertoe beweegt om

Pagina's : [1] 2 3 4

Kneusje
29-04-2004, 00:28

Wel een speler te selecteren uit bijvoorbeeld een tweede klasser in Duitsland of spelers uit Rusland, Bulgerije of plaatselijke clubs in Marokko, maar niet spelers uit een subtopclub uit Nederland, zoals Diba, Sinouh, Hadaouir enz :confused:

Mohktari_girl16
29-04-2004, 01:03
ik zou het niet weten als zijn nummer had ik hem persoonlijk gebeld en gezegd waarom roep diba enzo niet op na een potje schelden:D

daliladiab
29-04-2004, 01:13
jammer,we hebben verloren, dankzij een blunder jammergenoeg. volgende keer beter en niet alle spelers hebben goed gespeeld, chamakh heeft de bal haast niet aangeraakt!

Testman
29-04-2004, 01:15
neej hij is juist slim.....wat moet je met Diba als je Zairi en Hadji en Chamakh hebt........want wat moet je nu met een vleugelspits als marokko zonder vleugels spits maar met een gecontroleerde middenveld...en Hadouir heeft ook niet egt wat laten zien hoor.....en over Sinouh moet je al helemaal niet praten want we hebben nu Zaza en die keeper Nadir van Wydad......die zijn egt wel beter dan sinouh grabbelaar

HaSoFa
29-04-2004, 08:41

Origineel gepost door Kneusje Wel een speler te selecteren uit bijvoorbeeld een tweede klasser in Duitsland of spelers uit Rusland, Bulgerije of plaatselijke clubs in Marokko, maar niet spelers uit een subtopclub uit Nederland, zoals Diba, Sinouh, Hadaouir enz :confused: Ik begrijp al sowieso niet waarom Mokhtari, niet in de 1e bundesliga van Duitsland speelt ipv 2e Die spelers uit NL moeten nog leren samenspelen denk ik met de rest van Marokko, wie weet trainen ze wel af en toe mee.

morpheus
29-04-2004, 09:16
Diba kan ook als schaduwspits spelen, iemand die de ballen klaar legt voor bijvoorbeeld Chamakh na het voorbereidende werk te hebben gedaan. Dan heb je nog Ramzi, hij is in topvorm bij Twente, hij heeft zich mischien nog niet echt bewezen bij Marokko maar dat was in een periode dat hij niet veel aan spelen toe kwam bij PSV Hetzelfde geldt ook voor Boukari ( maar dan bij Ajax ) El khatabi, ja die heeft vliegangst natuurlijk Verder denk ik dat je met een voorhoede van Boukari Bousabon en Diba het de verdedigers een stuk lastiger kan maken aangzien ze best ingespeeld zijn op elkaar, en dan moet je maar met een andere formatie spelen.

Kneusje
29-04-2004, 10:44
Origineel gepost door Testman neej hij is juist slim.....wat moet je met Diba als je Zairi en Hadji en Chamakh hebt........want wat moet je nu met een vleugelspits als marokko zonder vleugels spits maar met een gecontroleerde middenveld...en Hadouir heeft ook niet egt wat laten zien hoor.....en over Sinouh moet je al helemaal niet praten want we hebben nu Zaza en die keeper Nadir van Wydad......die zijn egt wel beter dan sinouh grabbelaar Zairi is een leuke balpingelaar en meer niet. Maar wat heb je eraan als je moet winnen. Hadji begint meestal op de bank en is net niet. Verder zou ik een jongen als Diba gewoon de kans geven. Sinouh hadden ze een aantal jaren geleden er al bij moeten halen, aangezien marokko toen echt dramatische keepers had :( Zaza is keeper van het jaar in Denemarken geworden maar wat zegt dat eigenlijk? En keepers die in Marokko actief zijn ben ik niet helemaal van weg :D Trouwens Sinouh had aan het begin van het seizoen 5 of 6 wedstrijden lang de nul gehouden maar ging slechter keepen aangezien hij minder vertrouwen kreeg van de coach maar het blijft een goede keeper. Mokthari vind ik een leuke voetballer voor een matige subtopper in Duitsland meer niet, want het niveau van de top kan hij niet aan en dat heb ik eerder al gezegd. Africa cup is anders dan Europees voetbal.

Mohktari_girl16
29-04-2004, 10:48
Dat is waar maar ik kan het gewoon niet snappen waaarom roept hij geen Diba op Maar die keeper die gisteren was echt goed hij vangde gewoon alle ballen behalve de laatste

missblunder
29-04-2004, 10:56
Persoonlijk vind ik dat de middenveld gisteren nul komma nul was, ik miste de speler WALID ERRAGRAGUI, en ik snap nog steeds niet hoe Kaissi ooit een voetballer is geworden, toch vond ik het verlies van Argentinie niet zo dramatisch, want ja ze speelden toch tegen bekende en erkende voetbalamateurs, ander keer beter insallah

xxhananexx
29-04-2004, 14:29
Ik snap het ook niet......echt raar....Hij moet Diba echt oproepen....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niemand uit Nederland....:confused:

joooooooooh
29-04-2004, 14:36
echt een blunder van de verdediging

HaSoFa
29-04-2004, 15:00
Origineel gepost door xxhananexx Ik snap het ook niet......echt raar....Hij moet Diba echt oproepen....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niemand uit Nederland....:confused: Boukhari heeft als het goed is eerder meegespeeld maar ik begrijp alleen niet waarom nu niet meer?

amstermoro
29-04-2004, 15:06
die zaki is raaar en ben je gek dat sinouh voor marokko moet spelen bij rkc doet ie al niks anders dan de bal uit de netten halen zaza is dan veel beter maar kaissi en hdioued begrijp ik echt niet hoe kom je nou weer helemaal bij spelers in rusland en bulgarije en toch zijn het geen basisspelers en hoezo zairi de pingelaar hij was wel de enige die voor wat gevaar zorgde

amstermoro
29-04-2004, 15:08
en waarom heten het vriendschappelijke wedstrijden toch om nieuwe spelers uit te testen maar ik zie zaki steeds maar weer met het vaste elftal spelen

rbatia112
29-04-2004, 16:10

Zairi speelde gister gruwelijk...Chamakh stelde me echt teleur...hij viel constant over keepers, misde mooie kansen wtf deed ie gister eigenlijk op het veld...maar goed iedereen heeft zo z`n ups en downs...volgende keer beter inshallah!!

Pagina's : [1] 2 3 4