Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~wat is de meest bizarre manier waarop jij versierd bent?~

Pagina's : [1] 2 3 4

Zeyneb_tounsia
28-04-2004, 23:29

nou.. vertel....... niet allemaal tegelijk anders ligt de surfer plat!!! geintjuhhh :lekkerpuh :haha:

miss_saliha
29-04-2004, 00:57
Yo pssst je ziet er mooi uit,mijn complimenten meid ik bedoel de gene met de rode truitje...mijn complimenten!!! :maf: Get a life a freak!dacht ik bij mezelf.. :rolleyes: :haha:

Zeyneb_tounsia
29-04-2004, 13:19
hahahahhahahhahaa

Isha
29-04-2004, 13:22
Mmmmm, het waren er zoveel!!! :hihi: Hoeveel kinderen wil je van me?

Sweet_Yasmin
29-04-2004, 13:23

Wajooooow ya zin en hij bleef voor me neus staan........ik zei toen tegen hem wajooowww ya lelijkerd en toen liep hij verder.... :giechel: :giechel:

hajarchatlady
29-04-2004, 13:29
Uhmmss...Was in marokko..een jongen uit nl :D hij ging ze3ma stoer doen met zijn scooter voor me neus en knipogen naar mij.....toen haalde hij een stunt uit....maar die mislukte .....hij liet zijn scooter op een wiel staan en de andere in de lucht..maar na 2 seconden viel hij op de grond...gihihih....ikkie toen kapoet lachen :D:D

zoubida
29-04-2004, 14:20
Psssssssssssst a zine Tfoe wat walg ik er van :kwaad:

DaNGeRouZLy
29-04-2004, 14:27
Origineel gepost door hajarchatlady Uhmmss...Was in marokko..een jongen uit nl :D hij ging ze3ma stoer doen met zijn scooter voor me neus en knipogen naar mij.....toen haalde hij een stunt uit....maar die mislukte .....hij liet zijn scooter op een wiel staan en de andere in de lucht..maar na 2 seconden viel hij op de grond...gihihih....ikkie toen kapoet lachen :D:D :lol: het grappigste was ook in marokko waren franse jongens die stopten met hun auto voor me ik stond te wachten op de bus samen met mijn opa maar me opa stond een paar meter achter me te praten met iemand. hun allemaal dingen zeggen en me opa rende boos op ze af en gooide de fles cola die hij voor me had gekocht rechtstreeks door het openraam van die jongens die vervolgens er snel van door scheurden:melig: :zwaai:

01LaHbIbAh09
29-04-2004, 14:32
Ik word niet versierd, bij mij rennen ze weg.

karima_86
29-04-2004, 14:33
Ik en mijn moeder liepen in marokko door de stad toen zat een jongen heel de tijd achter me aan. Hij stond te roepe hiij probeerde echt van allles maar ik negeerde hem gewoon. Maar me moeder werd geirriteerd door hem dus ze draaide zich om en toen zei ddie sukkeltje tegen me moeder 'he meisje ik heb het niet tegn jou maar die meisje naast je' want mijn moeder ziet er best jong uit. Zo was echt erg maar ik en me moeder ginge gewoon dood van het lache hij bleef echt rraar kijke toen ging hij eindelijk weg.. xXx KArima

Sittesettat
29-04-2004, 14:45
Origineel gepost door Zeyneb_tounsia nou.. vertel....... niet allemaal tegelijk anders ligt de surfer plat!!! geintjuhhh :lekkerpuh :haha: Mijn weg werd geblokkeerd en spontaan werd me om mn hand gevraagd, door iemand die ik helemaal niet ken :giechel: Ik moest het adres van mn ouders geven, pas dan mocht ik passeren :D . Maar heb het niet gedaan, halloo van de hak op de tak. mensen proberen ze3ma origineel te doen :rolleyes: , ach als je normaal doet dan doe je al gek genoeg :zwaai:

minora
29-04-2004, 15:58
Was met ouders in Beverwijk.. Ma wou sjie tapijt kopen... Mijn moeder kreeg korting en dacht dat ie daarmee wel mijn nummer zou krijgen :wat?!:

zoubida
29-04-2004, 16:00
:rolleyes: ben je vergeten hoe ik jou versiert heb :maf:

marjam123
29-04-2004, 16:03
euhmm.... iemand pakte me hand heel leuk vast.... waaaaaaaaaaaaah ik schrok me kapot... een keer zat er iemand aan me (o nee, drie keer om precies te zijn) ik liep als de bliksem weg... dat nog wel in marokko, in de stad met al die drukte.... vorige week kreeg ik te horen: wauw, wat heb jij een mooie hoofddoek!? echt recht in me gezicht... ik had zo in zijn gezicht kunnen spugen... maar liep maar snel door... of een keer wou ik oversteken... stopt er een auto... dus ik denk ik kan oversteken... gooien ze de deur open... Yallah!!! ja what ever! dacht ie nou echt dat ik mee ging... ik vat het niet... en ik draag lange, wijde kleren... dus dat is het niet... of in marokko: loop ik in de stad... zegt ie: wacht, ik ga je me nummer geven... en waarom moest ik wachten?!! OMDAT ie aan de telefoon zat!! ik liep heeeeeeeeeeeel snel door... vaak genoeg van die gekke jongens/mannen die niks te doen hebben... een keer heeft iemand drie kwartier achter me aan gelopen... en hij kreeg lucht aan het eind... want toen was ik lekker thuis... maar goed... xxx

01LaHbIbAh09
29-04-2004, 16:04

Origineel gepost door minora Was met ouders in Beverwijk.. Ma wou sjie tapijt kopen... Mijn moeder kreeg korting en dacht dat ie daarmee wel mijn nummer zou krijgen :wat?!: :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4