Bekijk originele versie : rijlessen
Sneha_Ullal
03-06-2009, 15:03
Ik haaaat mijn rij instructeur..
in zijn ogen doe ik alles fout:( ik ben net begonnen met rijlessen en hij begint nu al te schreeuwen op me..het lijkt we of ik niets goeds doe in zijn ogen terwijl ik echt mijn best doe
komt het nou alleen omdat ik een hiyaab draag..ik ben echt bang voor examens..want wil natuurlijk wel slagen
maar stel het is een racist:confused: en die je gewoon laat zakken
ik ben echt bang :jammer: met de gedachten van mij
hoe is het bij jullie gegaan dames..want ik word echt gek:( met de gedachten van stel dit..stel dat
aub. graag serieuze reacties
lachbekje20
03-06-2009, 15:10
Je moet daar helemaal niet aan denken meid....
alles is mektab als je die dag haalde dan haal je hem inshala allah anders komt je dag nog....
Je weet van ej zelf dat je goed kan rijen dan is er tog geen probleem....
weet wat je doet en KIJK goed want daar denken ze veel aan dan slaag je heus wel....
succes meid
Princess24
03-06-2009, 16:18
Ik begrijp niet dat je gewoon bij hem blijft lessen!
Neem een andere rijschool :goedzo:
PlasaToro_Girl
03-06-2009, 16:25
Waarom ga je niet bij iemand anders rijden?
Sneha_Ullal
03-06-2009, 18:48
Ik begrijp niet dat je gewoon bij hem blijft lessen!
Neem een andere rijschool :goedzo:
Waarom ga je niet bij iemand anders rijden?
dat kost me teveel moeite:( en veel geld
ik moet al veel betalen bij hem..zo'n 410 euro per maand
en ik ben bang dat het bij een ander nog erger gaat worden,als ik een ander rijschool neem
owzomooi
03-06-2009, 18:52
Ik haaaat mijn rij instructeur..
in zijn ogen doe ik alles fout:( ik ben net begonnen met rijlessen en hij begint nu al te schreeuwen op me..het lijkt we of ik niets goeds doe in zijn ogen terwijl ik echt mijn best doe
komt het nou alleen omdat ik een hiyaab draag..ik ben echt bang voor examens..want wil natuurlijk wel slagen
maar stel het is een racist:confused: en die je gewoon laat zakken
ik ben echt bang :jammer: met de gedachten van mij
hoe is het bij jullie gegaan dames..want ik word echt gek:( met de gedachten van stel dit..stel dat
aub. graag serieuze reacties
meid..ik heb ook erge tijden gehad, met rijlessen
het wat echt een hel voor mij..maar ik had veel geduld en ook al hij zo naar tegen me deed ik luisterde gewoon heel goed en deed de andere keer beter en zo leerde ik van me fouten..
en over examens..meid ik draag ook een hiyaab en alles verliep goed..de examinator kijkt pure alleen naar hoe je rijdt en of je goed met de auto om kan gaan en het kijken..
ik hoop dat je het gaat halen meid:kus: je moet er gewoon niets van aan trekken en gewoon je best doen..:goedzo:
Hoeveelste les is dit dan?
Durf je hem niet te zeggen dat je op deze manier zenuwachtig van hem wordt?
Probeer het eens, misschien pakt hij iedereen wel zo aan. Er zijn mensen die er tegen kunnen maar ook die op deze manier leren.
Jij kan daar blijkbaar niet tegen, ik zou het ook niet kunnen.
Desnoods ga je naar een ander. Vraag in je omgeving naar iemand die haar rijbewijs heeft gehaald.
In welke plaats les je als ik vragen mag?
Princess24
03-06-2009, 20:42
dat kost me teveel moeite:( en veel geld
ik moet al veel betalen bij hem..zo'n 410 euro per maand
en ik ben bang dat het bij een ander nog erger gaat worden,als ik een ander rijschool neem
Hoezo kost dat teveel moeite?
Als het niet klikt tussen jullie, dan ben je niet verplicht om bij hem te blijven!
Ga naar een andere rijschool en neem een pakket van b.v. 20 rijlessen en examen + herexamen. En dan gewoon in termijnen betalen.
Succes :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.