Bekijk originele versie : DJ NADIA of DJ SELINA??
OemMarouane
28-04-2004, 22:23
Assalaamoe alikom zusters en broeders,
Mijn oom gaat binnenkort trouwen en ik moest voor een dj zorgen alleen mijn vraag is welke DJ is goed? ik hoop dat jullie me kunnen helpen !!!!!!!!! alvast bedankt
DUS DJ NADIA OF DJ SELINA??????????
SHOEKRAN ALVAST!!!
01LaHbIbAh09
29-04-2004, 00:21
Ik heb gehoord dat DJ Nadia echt fantastisch is. :goedzo:
Veel succes.
Ik zou voor dj selina gaan, wij hadden haar man dj nassi op onze bruiloft en die deed het perfect hij doet het ook al een tijdje en zij heeft het van haar man geleerd, ze is ook nog eens aardig meid, trouwens ze heeft ook een eigen website www.djselina.nl, nou veel succes meid met je keuze!
Wat dacht je van een islamitische bruiloft. En helemaal geen DJ. Geef Allah de kans om het huwelijk te zegenen.
OemMarouane
29-04-2004, 20:03
je hebt gelijk Najib maar het is voor mijn oom,en zijn vroue wilt een DJ,ik heb op mijn bruiloft Anasheed gedaan en dat was prachtig
Origineel gepost door OemMarouane
je hebt gelijk Najib maar het is voor mijn oom,en zijn vroue wilt een DJ,ik heb op mijn bruiloft Anasheed gedaan en dat was prachtig
Dan mag zij dat lekker zelf regelen. Je moet mensen niet met slechte dingen helpen.
tamza_riffia
05-07-2004, 17:20
Dj Nadia is echt goed :ego:
Salaam Oummarouane,
Ik raad jou DJ Nadia aan. een hele lieve meid. ik heb een paar bruiloften van haar meegemaakt. nou ik kan je zeggen het was super. Ze doet wat je zegt. grappig en een feestmaakster. echt top gewoon.
Wat betreft Dj Selina (noura uit Breda) zij is niet proffesioneel. Zij heeft de bruiloft van mijn nicht afgezegd. 6 weken voor de trouwdatum, omdat haar zusje ook op die datum ging trouwen. geloof je het zelf. Zij weet pas 6 weken vantevoren dat haar zusje o hetzelfde datum dat ze geboekt heeft ging trouwen.de leugenaar! Nou zie maar hoe je dan een andere dj regelt. Daar had ze lak aan. Ze heeft wel een andere dj geregeld voor mijn nichtje, maar die was afschuwelijk. Dj Samira uit Nieuwegein. Zij zat haar te prijzen dat ze goed is. Nou wij hebben het gemerkt.
Ik raad je aan om haar niet te nemen.
Zij heeft gewoon alles verpest.
Groetjes ziza.
Origineel gepost door Najib26
Wat dacht je van een islamitische bruiloft. En helemaal geen DJ. Geef Allah de kans om het huwelijk te zegenen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.