Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hulp gevraagd!!!

arab_blondje
28-04-2004, 21:36

hallo luitjes...............had een vraagje.......heb binnenkort bruiloft van mijn zus......alleen heb een probleempje......heb jurk.....sieraden...enz.......alleen weet niet hoe ik mijn haar moet doen.....daarom mijn vraag aan jullie.......: weet iemand hoe ik mijn haar kan doen.......geen kapsel....staat niet bij mij.......,heb lang haar en daar valt moeilijk mee wat te doen.....krullen zetten in mijn haar met lak,zakt altijd weer af.........en nu weet ik niet wat ik moet zetten.......kunnen jullie me aub helpen......oooh nog een ding wil het zelf kunnen doen........ik hoop dat jullie me kunnen helpen....met leuke en mooie tips...wil er natuurlijk wel leuk uitzien :D .............hoor het vanjullie.................beslamaaaaaaa afz:iemand in nood...... :confused: ps:dringendddddd hulp gevraagd

Angel
28-04-2004, 21:46
wat d8 je van gewoon los laten hangen en glitterspray er op doen. of heel simpel opsteken?

arab_blondje
28-04-2004, 22:00
hmmmm glitterspray......is dat niet een beetje kinderachtig naar mijn zin!!!.......maar ja proberen kan geen kwaad.... :)........opsteken staat bij mij niet........daarom wou ik wat anders proberen maar jah zijn niet echt veel mogelijk heden denk ik!!!?..............nou als jullie toch een ideetje hebben hoor ik het graag van jullie..... ciaooooooo

latinalatifa
28-04-2004, 22:10
laten krullen en los laten..... is heel moooi vooral als je haar lang is!!!!

arab_blondje
28-04-2004, 22:13

maar het blijft niet zitten........das mijn probleem.......ik wil het heeeeeeeeeel graag op die manier....maar et kan niet.....weet jij dan hoe het misschien wel kan?

latinalatifa
28-04-2004, 22:22
ñaar de kapper of heeell veeeeeeel spul gebruiken...je weet wel....spray+gel+vet+mouse+lak+wat ik nog vergeten ben gewooon koelshi heb ervaring doe het ook so.... anders blijft het ook niet zitten :zwaai:

arab_blondje
28-04-2004, 22:26
hahahahahaha............dank je wel.....ga het zeeeeeeeker proberen.....maarre wat vind jij van glitterspray in je haar.....iewww!!! of mooooi!!!....

latinalatifa
28-04-2004, 22:29
ikself sou het niet doen maar aalleen om het feit dat het moeilijk uit te wassen is en je gesicht gaat eronder zitten maarre als jij het vol kan houden niet in je haar te sitten als het glitter in je haar sit moet je het doen

arab_blondje
28-04-2004, 22:53
hahahahah.......oki doki................hihihi

soussia007
29-04-2004, 00:00
waarom ga je niet naar de kapper die helpt je uit al je haar probleempjes en het is een bruiloft van je zus dat maak je maar een keer mee, dus why not?? je moet er natuurlijk wel apart en orgineel uitzien op je zus bruiloft.

missy_magrebia
07-05-2004, 18:22
Origineel gepost door arab_blondje hahahahahaha............dank je wel.....ga het zeeeeeeeker proberen.....maarre wat vind jij van glitterspray in je haar.....iewww!!! of mooooi!!!.... tuurlijk is toch leuk die glitters! Waarom laat je het niet door iemand opsteken staat sjiek met een leuke jurk toch Bousa Magrebia

anisatje
07-05-2004, 18:29
je kunt je haar los laten maar met je haarwortels beginnen en trosjes maken naar achter snap je dus haarstukjes nemen van je haar en naar achterdraaien en zo overal, dan vast maken met schuifspeltjes en dan los echt heeel mooi ik doe het soms op een feestje kusjes

tidelot_maroc
12-05-2005, 00:36
gewoon kaal scheren is beste dan trek je echt veel aandacht geloof me