Bekijk originele versie : Enn hapje uit de Hart ,een hapje uit de Tong
BENTGHATAR
09-11-2002, 12:36
heeeey mensen
ik weet dat jullie niet mogen eten dus open ik maar een topic over eten.
welke ingewanden van een schaap eten jullie???
ik vind dat echt vies.wajoow me hele familie eet dat, ze eten echt alles,tong,ogen,hart enz enz,echt vies.in nderland eten ze dit niet zovaak(omdat hier schapne doer zijn:D)maar in marokko zowat elke week omdat daar meestal wel talba of sadaka is.
ze bijten dan op die tong met een gezicht van Heerlijk .iehhh echt vies,en dan zggen bentghatar je weet niet wat je mist.
maar hoe izt het met jullie??
wat eten jullie allemaal.
Onslaught
09-11-2002, 12:46
ik heb op iets ander gestemd dus:D
BENTGHATAR
09-11-2002, 12:49
hahaha en dan
je moet dan wel bij je berichtje schrijven wat je bedoelt.okee
Blij dat ik vegetarier ben.
Brrrrrrr!!
BENTGHATAR
09-11-2002, 13:08
Origineel gepost door hotsand
mischien omdat ik n man ben, maar alle gerechten met ingewanden vind ik heerlijk. inderdaad t is hier duur, daarom vind ik t n delicatesse. t hoort bij de marikkaanse kookcultuur vind ik, thalla
hmm eeet je echt alles!!!!ik bedoel ook de ogen en tong??
BENTGHATAR
09-11-2002, 14:21
Origineel gepost door hotsand
ja joh, bijna alles dan ting is gewoon vlees. alleen de ogen heb ik n tijdje geleden geprobeerd, vond ik niet zo! maar ik wil ze toch nog n keer proberen....
hmmm okee!!!
veel plzier bij het uitproberen van de ogen
NaDoR.ZiNa
09-11-2002, 14:26
Ieggg ik vind dat egt vies!!! mijn vader gooit ook alles naar binnen ogen tong noem maar op ik vind dat egt smerig!!! lever at ik vroeger wel altijd maar als ik nu alleen al ruik word ik egt misselijk dus ik hou het nu gewoon bij een lekker stukje kip of gewoon en normaal stuk schapen vlees :zwaai:
Nee dank je, dat eet ik dus echt allemaal niet..!
BENTGHATAR
09-11-2002, 15:36
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ieggg ik vind dat egt vies!!! mijn vader gooit ook alles naar binnen ogen tong noem maar op ik vind dat egt smerig!!! lever at ik vroeger wel altijd maar als ik nu alleen al ruik word ik egt misselijk dus ik hou het nu gewoon bij een lekker stukje kip of gewoon en normaal stuk schapen vlees :zwaai:
hahah echt vies
vooral als ze een oog gaan eten.ieehh.die og is toch zo glibberig of niet.
BENTGHATAR
09-11-2002, 15:37
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
kheb voor lever gekozen
aha
ik eeet ook alleen de lever.heel af en toe.
Schorpioentje
11-11-2002, 16:25
Ik ga al over mijn nek bij het gedachte van al die ingewanden. Safi....mijn eetlust is weg.....Ik wil niet eens strakjes eten......!!
Petit_Taxi
11-11-2002, 16:26
...ingewanden eet ik niet bah :toink:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.