Bekijk originele versie : aambeien.
'k denk dat ik daar probleem mee heb. ik heb veel zeer aan mijn bil en als ik naar toilet ga bloed het en heb veel zeer. moet ik voor deze naar de huisarts gaan. gra op deze problemen. wat kan ik voor stappen ondernemen.
Die witte casanova, de ladykiller :Iluvu:.
soussia007
29-04-2004, 01:00
ja jongenman, beter naar de dokter want het kunnen aambeien zijn!!!
of misschien wat anders wat ernstig kan wezen, maar ga BETER naar de DOKTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STERKTE VERDER
Fallujah
29-04-2004, 02:22
wie heeft je in de **** geneukt, directeur van philipss ??
la hawla wa la quitta illah billah tfoeee schaamteloos hshooma lik!!!
DaNGeRouZLy
29-04-2004, 14:55
knip ze eraf met een nagelschaartje probleem opgelost
Mysticalia
29-04-2004, 15:08
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
knip ze eraf met een nagelschaartje probleem opgelost
:schok::schok: aambeien afknippen???
:jammer:
DaNGeRouZLy
29-04-2004, 15:12
Origineel gepost door Mysticalia
:schok::schok: aambeien afknippen???
:jammer:
:maf2:
Mysticalia
29-04-2004, 15:15
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
:maf2:
:hihi:
http://******************/neutebeut/smilies/ruzie/kaboem.gif
Als je veel last ervan hebt dan moet je echt naar de dokter..De reden waarom ´t pijn doet is omdat ´t kleine wondjes zijn..en als je gaat poepen dan gaan die poepbacteriën er in zitten en dan gaat ´t jeuken en branden enzovoort..Je kan beter naar de dokter gaan:)
GangstaLovin
29-04-2004, 19:55
Voel je "bobbeltjes" bij je anus... zo ja naar de dokter gaan ...als het goed is prikt ie de aambei in, wat heel erg pijn doet. Na het inprikken moet je veel zitbaden nemen... goed reinigen en door die zitbaden gaat de pijn ook een beetje weg. Ook krijg je als het goed is een verdovende zalf mee... die je aan moet brengen. En dan is het afwachten hoe het verder gaat... als je nog steeds veel last hebt dan kan het zijn dat de aambeien inwendig zitten, en dan moet je naar de chirurg.
Aambeiden creme, zetpillen of pillen halen bij de drogisterij, als dat niet helpt gewoon naar de dokter gaan!
misstomaatje
29-04-2004, 20:12
Origineel gepost door CasanovaBlanca
'k denk dat ik daar probleem mee heb. ik heb veel zeer aan mijn bil en als ik naar toilet ga bloed het en heb veel zeer. moet ik voor deze naar de huisarts gaan. gra op deze problemen. wat kan ik voor stappen ondernemen.
Die witte casanova, de ladykiller :Iluvu:
ik zou er maar naar laten kijken.
aambeien krijg je door te hard persen,
ik heb ook wel eens last van.
ik kan dan niet eens zitten :(
ik zie je al voor me voor de dokter bukken :D
Wat je ook doet, knip ze niet af ofzo zoals die oen op de vorige pagina zei:jammer:
DaNGeRouZLy
05-05-2004, 23:24
Origineel gepost door Ouidath
Wat je ook doet, knip ze niet af ofzo zoals die oen op de vorige pagina zei:jammer:
was maar een grap :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.