Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afgevallen na Prednison gebruik?

Iris3000
02-06-2009, 13:41

Dames, Ik heb bijna een half jaar Prednison moeten slikken i.v.m. ziekte van Crohn. Een hele vervelende bijwerking van deze medicijn is dat je vocht vasthoudt en meer wil gaan eten. Ik ben in korte tijd 15 kg bijgekomen :( Gelukkig ben ik nu bijna van deze rotpillen af. Artsen vertelde mij dat je na het stoppen weer de kilo's kwijtraakt. Zijn er hier ook dames die Prednison hebben geslikt en bijkwamen en weer zijn afgevallen?

CocaCola_chick
02-06-2009, 23:51
haha, sorrie meid... maar ik moest het verhaal 2x goed lezen waar je toelicht dat je na dat middel te hebben geslikt bent afgevallen. Maar je bent juist daardoor aangekomen, begrijp ik nu.. duuuh. Maar goed, je wekt een beetje de indruk met de KOP tekst dat je juist door gebruik daarvan ben AFGEVALLEN.....

Marocaine_
03-06-2009, 02:10
damn prednison is zoo irritaaaant:kwaad: Ben t nu ook aan t gebruiken en ik ben zkr 10 kilo aangekomen:rolleyes: & t ergste is je ziet t vooral in je gezicht en buik...met prednison:jammer: Mij is idd ook verteld dat t er snel afgaat wanneer je ermee stopt...nu maar hopen dat t echt zo is hahaa Ik krijg altijd ineens last van die gekke vreetbuien dat je gwn hele dag door 8er elkaar wilt eten:jammer:

Iris3000
03-06-2009, 09:04
haha, sorrie meid... maar ik moest het verhaal 2x goed lezen waar je toelicht dat je na dat middel te hebben geslikt bent afgevallen. Maar je bent juist daardoor aangekomen, begrijp ik nu.. duuuh. Maar goed, je wekt een beetje de indruk met de KOP tekst dat je juist door gebruik daarvan ben AFGEVALLEN..... Ja klopt is misschien beetje onduidelijk, maar het is ook een vraagstelling...

Iris3000
03-06-2009, 09:11

damn prednison is zoo irritaaaant:kwaad: Ben t nu ook aan t gebruiken en ik ben zkr 10 kilo aangekomen:rolleyes: & t ergste is je ziet t vooral in je gezicht en buik...met prednison:jammer: Mij is idd ook verteld dat t er snel afgaat wanneer je ermee stopt...nu maar hopen dat t echt zo is hahaa Ik krijg altijd ineens last van die gekke vreetbuien dat je gwn hele dag door 8er elkaar wilt eten:jammer: Ja ik was al in ongeveer 3 weken tijd ongeveer 10 kg aangekomen. En nu ondertussen bij elkaar 15 kg!!! :eek: Ik dacht dat ik niet aan zou komen omdat ik het al 4 maanden slikte en niks was aangekomen, helaas dus. Bij mij zie je het in m'n gezicht en mijn buik is opgezet! Ik voel me zo opgeblazen, echt irritant. Ik ben aan het afbouwen en zit nu nog op 2,5 mg, over 2 weken ben ik er vanaf! En dan maar hopen dat ik weer ga afvallen. Ik heb gehoord dat dat best langzaam gaat en Prednison nog lang in je lichaam blijft zitten. Ik heb een beetje op internet zitten lezen, en er zijn ook mensen waar de kilo's er niet vanaf gaan. Dus ben benieuwd, het zal voor iedereen wel verschillend zijn...

Marocaine_
03-06-2009, 14:35
Ja ik was al in ongeveer 3 weken tijd ongeveer 10 kg aangekomen. En nu ondertussen bij elkaar 15 kg!!! :eek: Ik dacht dat ik niet aan zou komen omdat ik het al 4 maanden slikte en niks was aangekomen, helaas dus. Bij mij zie je het in m'n gezicht en mijn buik is opgezet! Ik voel me zo opgeblazen, echt irritant. Ik ben aan het afbouwen en zit nu nog op 2,5 mg, over 2 weken ben ik er vanaf! En dan maar hopen dat ik weer ga afvallen. Ik heb gehoord dat dat best langzaam gaat en Prednison nog lang in je lichaam blijft zitten. Ik heb een beetje op internet zitten lezen, en er zijn ook mensen waar de kilo's er niet vanaf gaan. Dus ben benieuwd, het zal voor iedereen wel verschillend zijn... haha hmm ik ben nu 2 en half maand ofzo aan de prednison:hihi: en ikben nog lang nie klaaar:jammer: k krijg nu 3 tabletjes per dag.. 2 weken 8er elkaar dan een week niks dan weer 2 weken 3 perdag etc:p jaah idd ik voel me ook zo opgeblazen, echt klotee hmmm ik hoop dat t er bij jou en mij wel snel van af gaat:hihi: insha-Allah:p

elmoejahida
03-06-2009, 14:54
Assalamoe 3alaikum wa ra7matoe Allahi wa barakatouh. Allereerst wil ik jullie de genezing van Allah toewensen!!! En zo ook alle andere zieken! Verder heb ik ook een tijdje terug Prednison moeten slikken. Damn wat een tegenvaller was het soeb7ana Allah, want ik was destijds ook meer dan 10 kilo aangekomen. Ik ben meer dan een jaar na het inslikken, hard en intensief bezig geweest in het fitnesscentrum waar ik destijds sportte met allerlei soorten oefeningen en trainingen.Ik werd er wel fitter en voelde mij lekker in mijn vel walakien de kilo's wouden niet weggaan:( Maar tevergeefs het had totaal niet geholpen. De kilo's gingen er maar niet vanaf soeb7ana Allah. Het klopt dat je aankomt bij je gezicht, buik, dijen, etc. je voelt je zo opgeblazen! Ik heb een tijdje ook Dexamethason moeten slikken en daar kreeg ik ook erge vreetbuien door. Dat is zo niet leuk:traan1: Alhamduli Allah zijn de kilo's er nu vanaf. Maar toch pas ik nog steeds op met wat ik naar binnen smokkel. En probeer het zo goed en gezond mogelijk te houden. Mijn tip dus aan een ieder die het middeltje Prednison moet slikken: vecht voor je lichaam en eigen gezondheid en probeer zonodig de vreetbuiten te negeren, anders tijdens de vreetbuien veel gezonde voedsel naar binnen te smokkelen. Je wilt natuurlijk later geen spijt krijgen! En probeer vooral veel in beweging te blijven. Het is mij alhamduli Allah gelukt, walakien wel na vele tegenslagen en hard werken en nadat alle troep uit mijn lichaam was. Ik las dat de topicstarter het middeltje Prednison gebruikt voor de ziekte van Crohn, gebruiken jullie het allen voor de ziekte voor Crohn? Of ook voor andere klachten/ziekte? Wat houdt de ziekte van Crohn eigenlijk precies in? Sorry als ik veel onnodige vragen stel. Gayr insha Allah Ta3ala. Moge Allah jullie genezen ya rabb en bijstaan!!:sjans: Fi amanie Allah!!

Iris3000
03-06-2009, 15:05
Assalamoe 3alaikum wa ra7matoe Allahi wa barakatouh. Allereerst wil ik jullie de genezing van Allah toewensen!!! En zo ook alle andere zieken! Verder heb ik ook een tijdje terug Prednison moeten slikken. Damn wat een tegenvaller was het soeb7ana Allah, want ik was destijds ook meer dan 10 kilo aangekomen. Ik ben meer dan een jaar na het inslikken, hard en intensief bezig geweest in het fitnesscentrum waar ik destijds sportte met allerlei soorten oefeningen en trainingen.Ik werd er wel fitter en voelde mij lekker in mijn vel walakien de kilo's wouden niet weggaan:( Maar tevergeefs het had totaal niet geholpen. De kilo's gingen er maar niet vanaf soeb7ana Allah. Het klopt dat je aankomt bij je gezicht, buik, dijen, etc. je voelt je zo opgeblazen! Ik heb een tijdje ook Dexamethason moeten slikken en daar kreeg ik ook erge vreetbuien door. Dat is zo niet leuk:traan1: Alhamduli Allah zijn de kilo's er nu vanaf. Maar toch pas ik nog steeds op met wat ik naar binnen smokkel. En probeer het zo goed en gezond mogelijk te houden. Mijn tip dus aan een ieder die het middeltje Prednison moet slikken: vecht voor je lichaam en eigen gezondheid en probeer zonodig de vreetbuiten te negeren, anders tijdens de vreetbuien veel gezonde voedsel naar binnen te smokkelen. Je wilt natuurlijk later geen spijt krijgen! En probeer vooral veel in beweging te blijven. Het is mij alhamduli Allah gelukt, walakien wel na vele tegenslagen en hard werken en nadat alle troep uit mijn lichaam was. Ik las dat de topicstarter het middeltje Prednison gebruikt voor de ziekte van Crohn, gebruiken jullie het allen voor de ziekte voor Crohn? Of ook voor andere klachten/ziekte? Wat houdt de ziekte van Crohn eigenlijk precies in? Sorry als ik veel onnodige vragen stel. Gayr insha Allah Ta3ala. Moge Allah jullie genezen ya rabb en bijstaan!!:sjans: Fi amanie Allah!! Bedankt, ik hoop dat je ook genezen bent! De klachten zijn bij mij nu gelukkig weg. Ben een tijdje erg ziek geweest, dus ik had de Prednison wel echt nodig. Dat is ook een beetje dubbel van dit medicijn, je hebt het nodig maar het liefst wil je zonder met al die vervelende bijwerkingen. Ik heb ook het idee dat het bij mij nog heel moeilijk gaat worden om af te vallen. Ik heb gelukkig een abonnement bij de sportschool waar ik binnenkort keihard zal gaan trainen om het eraf te krijgen. De ziekte van Crohn is een aandoening waarbij je darmen of een deel daarvan chronisch ontstoken is met nare klachten van dien. Heel veel succes meid en beterschap! :kus:

elmoejahida
03-06-2009, 15:11
Bedankt, ik hoop dat je ook genezen bent! De klachten zijn bij mij nu gelukkig weg. Ben een tijdje erg ziek geweest, dus ik had de Prednison wel echt nodig. Dat is ook een beetje dubbel van dit medicijn, je hebt het nodig maar het liefst wil je zonder met al die vervelende bijwerkingen. Ik heb ook het idee dat het bij mij nog heel moeilijk gaat worden om af te vallen. Ik heb gelukkig een abonnement bij de sportschool waar ik binnenkort keihard zal gaan trainen om het eraf te krijgen. De ziekte van Crohn is een aandoening waarbij je darmen of een deel daarvan chronisch ontstoken is met nare klachten van dien. Heel veel succes meid en beterschap! :kus: Graag gedaan lieve meid! Aah gelukkig dat de klachten weg zijn. Klopt! Goed zo een abonnement nemen geeft je extra stimulans om te "moeten" gaan. Ik hoop dat het je lukt lieve meid:goedzo: Ieders lichaam is anders het ligt allemaal individueel. Ik hoop dat het bij jou makkelijker zal gaan en bij een ieder! Ah ok is dat de ziekte van Crohn. Wat vervelend zeg :(. Ik wens je veel beterschap en sterkte toe:kus: Thank you!!

Marocaine_
03-06-2009, 17:04
Assalamoe 3alaikum wa ra7matoe Allahi wa barakatouh. Allereerst wil ik jullie de genezing van Allah toewensen!!! En zo ook alle andere zieken! Verder heb ik ook een tijdje terug Prednison moeten slikken. Damn wat een tegenvaller was het soeb7ana Allah, want ik was destijds ook meer dan 10 kilo aangekomen. Ik ben meer dan een jaar na het inslikken, hard en intensief bezig geweest in het fitnesscentrum waar ik destijds sportte met allerlei soorten oefeningen en trainingen.Ik werd er wel fitter en voelde mij lekker in mijn vel walakien de kilo's wouden niet weggaan:( Maar tevergeefs het had totaal niet geholpen. De kilo's gingen er maar niet vanaf soeb7ana Allah. Het klopt dat je aankomt bij je gezicht, buik, dijen, etc. je voelt je zo opgeblazen! Ik heb een tijdje ook Dexamethason moeten slikken en daar kreeg ik ook erge vreetbuien door. Dat is zo niet leuk:traan1: Alhamduli Allah zijn de kilo's er nu vanaf. Maar toch pas ik nog steeds op met wat ik naar binnen smokkel. En probeer het zo goed en gezond mogelijk te houden. Mijn tip dus aan een ieder die het middeltje Prednison moet slikken: vecht voor je lichaam en eigen gezondheid en probeer zonodig de vreetbuiten te negeren, anders tijdens de vreetbuien veel gezonde voedsel naar binnen te smokkelen. Je wilt natuurlijk later geen spijt krijgen! En probeer vooral veel in beweging te blijven. Het is mij alhamduli Allah gelukt, walakien wel na vele tegenslagen en hard werken en nadat alle troep uit mijn lichaam was. Ik las dat de topicstarter het middeltje Prednison gebruikt voor de ziekte van Crohn, gebruiken jullie het allen voor de ziekte voor Crohn? Of ook voor andere klachten/ziekte? Wat houdt de ziekte van Crohn eigenlijk precies in? Sorry als ik veel onnodige vragen stel. Gayr insha Allah Ta3ala. Moge Allah jullie genezen ya rabb en bijstaan!!:sjans: Fi amanie Allah!! Amien, inshaAllah. Waarvoor gebruikte jij t dan, als k vragen mag?:) & ik hoop dat het nu wel goed met je gaat? Wat jammer dat het zoveel moeite heeft gekost:jammer: Mijn arts zegt dat t als ik r eenmaal mee stop vanzelf wel wegtrekt..majjah daar ben ik nu nie meer zo zkr van:haha: Ik probeer het ook te negeren, maar het is zoooo moeilijkk. & bewegen zit er nu ook nie veel in... door mijn ziekte [ziekte van Hodgkin] is mijn conditie zo erg achteruit gegaan... Ik kan nie eens rennen of ik val gewoon om:confused:

elmoejahida
03-06-2009, 21:40
Amien, inshaAllah. Waarvoor gebruikte jij t dan, als k vragen mag?:) & ik hoop dat het nu wel goed met je gaat? Wat jammer dat het zoveel moeite heeft gekost:jammer: Mijn arts zegt dat t als ik r eenmaal mee stop vanzelf wel wegtrekt..majjah daar ben ik nu nie meer zo zkr van:haha: Ik probeer het ook te negeren, maar het is zoooo moeilijkk. & bewegen zit er nu ook nie veel in... door mijn ziekte [ziekte van Hodgkin] is mijn conditie zo erg achteruit gegaan... Ik kan nie eens rennen of ik val gewoon om:confused: Ameen wa lidjamee3 al moeslimeen. InshAllah Ta3ala! Jah het had vele moeite gekost soeb7anaAllah. Mijn arts vertelde mij destijds dat het ook daarna makkelijk zal gaan. Maar sommige artsen hebben meestal vaak makkelijke praatjes etc. En het is zo dat elke lichaam weer anders is en het dus heel individueel ligt. Ik heb liever niet dat ik zo op een openbare vertel voorwat ik het heb moeten gebruiken. Ik pm je anders wel ;) Ik wens jou ook het allerbeste toe en Shifaa' 3aadjilan mina Allah Soeb7anahoe wa Ta3ala. Als je erover wilt praten, kun je mij gerust pm-en. :sjans:

Rokana
28-01-2010, 16:13
Dames, Ik heb bijna een half jaar Prednison moeten slikken i.v.m. ziekte van Crohn. Een hele vervelende bijwerking van deze medicijn is dat je vocht vasthoudt en meer wil gaan eten. Ik ben in korte tijd 15 kg bijgekomen :( Gelukkig ben ik nu bijna van deze rotpillen af. Artsen vertelde mij dat je na het stoppen weer de kilo's kwijtraakt. Zijn er hier ook dames die Prednison hebben geslikt en bijkwamen en weer zijn afgevallen? Heb het zelf 2 jaar gebruikt voor een auto-immune ziekte, maar ben helemaal niets bijgekomen mijn internist stond er ook versteld van. Ik ben nu vanaf juli van die pillen af elhamdoulilah. Wens je veel sterkte toe meid ;) Rokana