Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe reageer jij?

sritfa
28-04-2004, 16:30

stel je voor je bent een paar maanden samen met iemand en jullie relatie wordt intiemer op een bepaals moment zegt hij tegen je schat, ik moet je iets zeggen jij: ja? hij: ik hou van jou! wel girls hoe zouden jullie reageren?? en jongens hoe voelt het om deze woorden te horen van een meisje waar je echt om geeft?

SweetxAngel
28-04-2004, 16:59
als het gevoel wederzijds is zeg ik natuurlijk -ik nog meer van jou- :D..maar als het gevoel niet wederzijds is verander ik als de sodemieter van onderwerp of ik kijk m zo aan :rolleyes: ..... :D

__nightmare__
28-04-2004, 17:02
IK zou gaan flauwvallen:D:D:D:D:D Want heb nog nooit meegemaakt dat een jongen ik hou van je tegen me heb gezegt.:ego:

DoNaLd_DuCk
28-04-2004, 17:04
IK WIL HET VAN MIJ MOEDER HOREN DAT IS VOOR MIJ MEER WAARD DAN ALLESSSSSSSSSSS

sritfa
28-04-2004, 17:08

Origineel gepost door DoNaLd_DuCk IK WIL HET VAN MIJ MOEDER HOREN DAT IS VOOR MIJ MEER WAARD DAN ALLESSSSSSSSSSS dus van je vrouw wil je het ook niet horen? :rolleyes:

lilmaroc
28-04-2004, 17:25
Origineel gepost door SweetxAngel als het gevoel wederzijds is zeg ik natuurlijk -ik nog meer van jou- :D..maar als het gevoel niet wederzijds is verander ik als de sodemieter van onderwerp of ik kijk m zo aan :rolleyes: ..... :D Precies..!! :D

Fallujah
28-04-2004, 18:23
ik zou zeggen.....lekker tog houd maar van mij maar ik nie van jpou :D:D

OujDa_LaDy
28-04-2004, 22:08
Zo Reageren..:schrik:...

eYesha
28-04-2004, 23:21
ik wordt rood als een tomaat en staart hem aan en dan verander ik snel snel van onderwerp. :) whahahahhaha EGT WAAR ik zeg niet trug :lol:

verdwaald_hart
28-04-2004, 23:28
Hoewel het me nog nooit is gezegd denk ik dat ik rood wordt en helemaal stil val. Waarschijnlijk zou ik zelf ook van haar houden maar met zulke woorden zou ik spontaan vergeten iets te zeggen. Dat heb ik ook altijd met complimenten enzo. En dat iemand zegt dat ze van me houdt.... dat is toch het mooiste compliment wat je kan krijgen.

miss_saliha
29-04-2004, 00:49
Uhm..ik zou hem echt zo aankijken..:eek: Ik: Je meent het???? hij: Ja ik hou van je echt! Ik: Awiliiii ik moet naar huis,ik spreek je er nog wel over maar dan TELEFONISCH!!! :D Want dan kan ik normaal praten zonder dat ik begin te stotteren en maybe krijgt ie ze ook terug ''ik hou ook van jou'' You never know ligt eraan welk persoon het zegt! :D