Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Er wordt met ons gespeeld!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
09-11-2002, 02:15

Vooor alle marokaans meisjes............. vinden jullie niet dat er met ons wordt gespeeld door de marokaanse jongens van tegenwoordig. ik als 18 jarige meisje hebben dingen meegemaakt met jongens waarvan jullie oren overeind gaan staan!! ik vindt alleen heel erg zonde dat er heel veel marokaanse meisjes van mijn leeftijd erin trappen. we worden verliefd op een jongen en denken gelijk dat ze de maan en zon voor ons zijn, terwijl die jongens met je spelen, zoals mijn ma altijd zegt: Meid, de jongens van tegewoordig trouwen toch met zo'n boerin uit marokko die amper weet hoe een stopcontact werkt. ik ontken niet dat er marokaanse meisjes zijn die wel hun ware hebben gevonden hier in dit prachtige landje, waar wij veel aan hebben gehad, en zullen hebben. tuurlijk zijn er lieve marokaanse jongens die het goed met je hebben, en die je hun erewoord geven. maar jammer genoeg is er niet voor elke mooie marokaanse schoonheid op deze aarde zo'n jongen. 1 ding is heel erg belangrijk, hoe je waarde ( dat vliesje waar je later heel veel aan hebt), wat wij allemaal mee krijgen in onze opvoeding zijn normen en waarden, de 1 gaat er makkelijk mee om, en de ander is er weer hartstikke zuinig op. wij marokaanse meisjes zijn hartstikke slim, en bijna allemaal zijn we bezig met een studie, of hebben nu al een goeie diploma, waar we in de toekomst veel aan hebben. dus laat A.U.B geen man daartussen inkomen. als je weet wat je wilt, of als je weet wat je aan iemand hebt, moet je je hart volgen, en geen dingen doen, waar je later spijt van krijgt. ik vele marokaanse jongens als goeie vrienden, moet je nagaan als goeie vrienden, en alsnog hebben ze het niet goed met je voor. maar dat geeft niet, ik hoef ze niet te straffe. god straft ze, en het is niet aan mij de taak om mensen te gaan straffen. wat ik hiermee wil zeggen, is dames, laat je niet gek maken door marokaanse jongens, en kijk naar de toekomst, en niet naar de hart van een jongen die niet om je geeft!!!!!!!!!!!! LUV ALL YALL.

Cyclop
09-11-2002, 02:55
zo`n boerin uit marokko die amper weet hoe een stopcontact werkt. ze zijn hard en ze weten niet eens wat love is. missmarocass denk je voor de inf...

gasni_rajel
09-11-2002, 14:28
en wat is nou de oplossing? gewoon niet in trappen, vrienden zijn en dan zeggen dat ie je hand moet komen vragen........ En als je echt leuk vind, dan merk je het wel....... Je eigenwaarde bepaal je tenslotte zelf!!!!! groetjes

Najib26
10-11-2002, 15:16
Origineel gepost door flyer7 he meid ik weet wat je bedoelt maar je mag niet alle jongens over een kant scheren. ...aldus de promotor van de grootste haram-feesten in Nederland!

Najib26
10-11-2002, 15:21

Origineel gepost door missmarocass Vooor alle marokaans meisjes............. vinden jullie niet dat er met ons wordt gespeeld door de marokaanse jongens van tegenwoordig. ik als 18 jarige meisje hebben dingen meegemaakt met jongens waarvan jullie oren overeind gaan staan!! ik vindt alleen heel erg zonde dat er heel veel marokaanse meisjes van mijn leeftijd erin trappen. we worden verliefd op een jongen en denken gelijk dat ze de maan en zon voor ons zijn, terwijl die jongens met je spelen, zoals mijn ma altijd zegt: Meid, de jongens van tegewoordig trouwen toch met zo'n boerin uit marokko die amper weet hoe een stopcontact werkt. ik ontken niet dat er marokaanse meisjes zijn die wel hun ware hebben gevonden hier in dit prachtige landje, waar wij veel aan hebben gehad, en zullen hebben. tuurlijk zijn er lieve marokaanse jongens die het goed met je hebben, en die je hun erewoord geven. maar jammer genoeg is er niet voor elke mooie marokaanse schoonheid op deze aarde zo'n jongen. 1 ding is heel erg belangrijk, hoe je waarde ( dat vliesje waar je later heel veel aan hebt), wat wij allemaal mee krijgen in onze opvoeding zijn normen en waarden, de 1 gaat er makkelijk mee om, en de ander is er weer hartstikke zuinig op. wij marokaanse meisjes zijn hartstikke slim, en bijna allemaal zijn we bezig met een studie, of hebben nu al een goeie diploma, waar we in de toekomst veel aan hebben. dus laat A.U.B geen man daartussen inkomen. als je weet wat je wilt, of als je weet wat je aan iemand hebt, moet je je hart volgen, en geen dingen doen, waar je later spijt van krijgt. ik vele marokaanse jongens als goeie vrienden, moet je nagaan als goeie vrienden, en alsnog hebben ze het niet goed met je voor. maar dat geeft niet, ik hoef ze niet te straffe. god straft ze, en het is niet aan mij de taak om mensen te gaan straffen. wat ik hiermee wil zeggen, is dames, laat je niet gek maken door marokaanse jongens, en kijk naar de toekomst, en niet naar de hart van een jongen die niet om je geeft!!!!!!!!!!!! LUV ALL YALL Sorry maar dat is jullie eigen schuld. Dat is de prijs die je betaalt omdat je niet als een moslimvrouw leeft. Doe je dat wel, dan wordt je niet voor de gek gehouden. Maak je los van de gedachte dat je eerst 27 vriendjes versleten moet hebben voordat je kunt gaan trouwen. Een man die respect voor je heeft, zal geen relatie met je aangaan, maar om jouw hand komen vragen. Allah heeft niet voor niets relaties voor het huwelijk verboden. En Allah verbiedt alleen het slechte voor ons, het goede staat Hij toe. En het gaat om meer dan het vliesje alleen hoor. In de islam moet je je kuisheid bewaren, dus geen enkele aanraking met een jongen hebben. Maar ja, tegenwoordig hebben jongeren hun eigen regels.

Najib26
10-11-2002, 15:23
Origineel gepost door stylemocro somige marokkaanse meisjes naaien met negers ik zou me schamen walah Weet je waarvoor ik mij zou schamen? Werken voor Marmoucha, zoals jij doet! Meiden lokken naar jullie haram-feesten, dat is pas erg. Weet je hoeveel meiden door jullie feesten in de problemen zijn gekomen? Je zult natuurlijk ontkennen dat jullie feesten loverboys aantrekken, die bij jullie hun slag slaan. En jij en de andere medewerkers van Marmoucha helpen Marokkaanse jongeren naar het harame. Jij bent degene die zich pas echt moet schamen!!!!

rkajed.ainzora
10-11-2002, 16:15
Er wordt met ons gespeeld????? Als jij niet wilt dat er met jou gespeeld wordt ,dan gebeurt dat ook niet. Als jij niet wilt veraden worden, dan houd je je mond. Als jij niet opgelicht wilt worden, dan gebeurt dat ook niet. Het gaat erom, in wat voor mate je vertrouwt en wantrouwt, het gaat erom wat voor soort persoon je zelf bent. Het begint bij verliefd worden, als jij er open voor staat om verliefd te worden, dan kunnen dit soort dingen gebeuren, maar je doet het el allemaal zelf, je weet wat de risico`s zijn. En trouwens: Jammer genoeg is er niet voor elke marokaanse schoonheid, zo een goeie meisje(geld ook andersom)

Onslaught
10-11-2002, 22:07
Origineel gepost door missmarocass Vooor alle marokaans meisjes............. vinden jullie niet dat er met ons wordt gespeeld door de marokaanse jongens van tegenwoordig. ik als 18 jarige meisje hebben dingen meegemaakt met jongens waarvan jullie oren overeind gaan staan!! ik vindt alleen heel erg zonde dat er heel veel marokaanse meisjes van mijn leeftijd erin trappen. we worden verliefd op een jongen en denken gelijk dat ze de maan en zon voor ons zijn, terwijl die jongens met je spelen, zoals mijn ma altijd zegt: Meid, de jongens van tegewoordig trouwen toch met zo'n boerin uit marokko die amper weet hoe een stopcontact werkt. ik ontken niet dat er marokaanse meisjes zijn die wel hun ware hebben gevonden hier in dit prachtige landje, waar wij veel aan hebben gehad, en zullen hebben. tuurlijk zijn er lieve marokaanse jongens die het goed met je hebben, en die je hun erewoord geven. maar jammer genoeg is er niet voor elke mooie marokaanse schoonheid op deze aarde zo'n jongen. 1 ding is heel erg belangrijk, hoe je waarde ( dat vliesje waar je later heel veel aan hebt), wat wij allemaal mee krijgen in onze opvoeding zijn normen en waarden, de 1 gaat er makkelijk mee om, en de ander is er weer hartstikke zuinig op. wij marokaanse meisjes zijn hartstikke slim, en bijna allemaal zijn we bezig met een studie, of hebben nu al een goeie diploma, waar we in de toekomst veel aan hebben. dus laat A.U.B geen man daartussen inkomen. als je weet wat je wilt, of als je weet wat je aan iemand hebt, moet je je hart volgen, en geen dingen doen, waar je later spijt van krijgt. ik vele marokaanse jongens als goeie vrienden, moet je nagaan als goeie vrienden, en alsnog hebben ze het niet goed met je voor. maar dat geeft niet, ik hoef ze niet te straffe. god straft ze, en het is niet aan mij de taak om mensen te gaan straffen. wat ik hiermee wil zeggen, is dames, laat je niet gek maken door marokaanse jongens, en kijk naar de toekomst, en niet naar de hart van een jongen die niet om je geeft!!!!!!!!!!!! LUV ALL YALL vreemd heel vreemd op msn ben je zo stil en hier kwebbel je maar ja, peace:D

said76
10-11-2002, 22:18
salam mensen waarom moeten we elkaar altijd afkraken en elkaar beschuldigen van allerlei dingen en niet in plaats daarvan elkaar te helpen en aansporen het goede te doen........milieu-activisten hebben een mooie one-liner: EEN BETER MILIEU BEGINT BIJ JEZELF....... ma salama

Onslaught
10-11-2002, 22:19
meeeeee eens kerel wallah zeker weten dammmmmmm dit zit raak :D

said76
10-11-2002, 23:25
ik hoop werkelijk dat mensen gaan nadenken voor dat ze wat roepen allemaal.......want de tong is een scherp wapen

Letizia
10-11-2002, 23:38
Goeie topic dat wel she has a point...... Niemand reageert echt positief op haar, terwijl ze deze topic begint omdat ze opkomt voor haar zusters en omdat ze het beste wil. Dat is vind ik lief van d'r hoor ! Zeker meiden, ga lekker een opleiding doen, een jongen die echt van je houdt accepteerd dat wel hoor. Bovendien, in Nederland ben je helaas nergens meer zonder diploma's of wat dan ook onthoudt dat he ....... Nogmaals wel goed van haar dat ze deze topic is begonnen, maar niemand denkt daar aan. Heel veel liefs hoor meid dikke kus !

Pagina's : [1] 2