Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Er worden steeds meer marokkanen geeigerd bij het uitgaan

LZN
28-04-2004, 13:57

Laatste tijd worden steeds meer marokkanen geweigerd bij discotheeks, waarom dat weet ik niet, het stond in de krant maar dat stukje kan ik niet op internet vinden. wat vinden jullie er zelfs van, worden jullie ook vaak geweigerd. :zweep:.

Perez
28-04-2004, 13:59
Wees hen dankbaar dat ze jullie weigeren in het huis van de satan. Zijn die nederlanders toch nog ergens goed voor, toch?

DUTCHIEXL
28-04-2004, 14:01
Origineel gepost door Perez Wees hen dankbaar dat ze jullie weigeren in het huis van de satan. Zijn die nederlanders toch nog ergens goed voor, toch? geen ander antwoord mogelijk

an3sdej
28-04-2004, 14:09
Precies, de islam verbied zulke gelegenheden als discotheken, dus worden die Marokkanen tegen zichzelf beschermd. Anders wordt het als een Marokkaan aangeeft dat hij/zij geen moslim is, dan kan die bescherming opgeheven worden.

Jamal_fes
28-04-2004, 15:11

Wees hen dankbaar dat ze jullie weigeren in het huis van de satan. Zijn die nederlanders toch nog ergens goed voor, toch? Groot gelijk ougty, Waarom zou je boos worden hierom!! ik zou maar blij moeten zijn,als ik ze was. Ewa jah!Allah yahdi Magalak. Maea Assalama,

minga
28-04-2004, 15:23
:D lekker voor ze moeten ze maar thuis blijven gelukkig lijk ik niet op een marokaan maar ben het wel :stout:

Erwin
28-04-2004, 15:55
Origineel gepost door minga :D lekker voor ze moeten ze maar thuis blijven gelukkig lijk ik niet op een marokaan maar ben het wel :stout: Een wolf in schaapskleren of een schaap in wolfskleren...?

Karouch
28-04-2004, 16:04
Origineel gepost door utreg_jojo Laatste tijd worden steeds meer marokkanen geweigerd bij discotheeks, de laatste tijd...... volgens mij is dit al een eeuwigheid zo. geen pasje, verkeerde kleding, besloten avond.... en nog meer van die shit :zweep: Zit er maar niet mee.... Al een eeuwigheid hoor ik dat de politici hieraan wat willen doen..... maar ja .. het zijn clubs en ze mogen een geen lid weigeren. Vraag maar niet om een lidmaatschap want ze zitten vol. integreren zeggen ze dan Karouch

Sweet_Chic
28-04-2004, 16:06
Origineel gepost door Erwin Een wolf in schaapskleren of een schaap in wolfskleren...? Een stoot op je oog of een stoot op je neus??? :kwaad: Ewa ga door....

lady_khadija
28-04-2004, 16:28
begrijp niet wat marokkanen daar te zoeken hebben.....:jammer: als ze maar niet worden geweigerd bij het zoeken van een baantje of dergelijke.... :)

minga
28-04-2004, 16:33
:hihi: je ebnt te goed voor me sponsje :D ik ben geen wolf maar wel een lammetje ;)

kemel_vuitton
28-04-2004, 20:06
okey okey dit zijn allemaal cyberimams bij elkaar er zijn genoeg jongens of meisjes die het wel erg vinden die geweigerd worden maar dit soort dingen hoef je geen topic van te maken want ongetwijfeld zullen er weer reactie's zijn dat de marokaantjes slecht zijn maar ja meer info ************* of check ali b die heeft er een nr over geschreven hou op met idt soort stomzinnige gedoe!

Blizzard
28-04-2004, 20:25
Gelukkig maar, in het huis van Satan zijn moslims niet welkom.