Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : einde van de wereld

lailah_5
28-04-2004, 13:13

salaam mensen, zijn jullie ook niet bang dat de einde van de wereld heeeeeeeeel dichtbij is???? alle kenmerken van de laatste dag komen overeen met tegenwoordig. kusjes laila

L7hobi_zina
28-04-2004, 13:16
jep... :( I know :verdriet;

durex
28-04-2004, 13:20
volgens mij zullen wij allen onze kleinkinderen niet eens meemaken . zo dichtbij is het volgens mij .het kan niet anders met al die rotzooi in de wereld .

mothebest
28-04-2004, 13:22
ja zekers einde van de wereld dat heb je helemaal goed. Onze broeders worden homos en onze zusters worden hoeren. Dat breid steeds meer uit. Ik werk in amsterdam en ikj zie hier de gekste dingen. Marokkaanse meiden met negers. en noem maar op

durex
28-04-2004, 13:24

wat is er mis met negers a sa7bi ?

L7hobi_zina
28-04-2004, 13:24
Wat je hier nu zegt: Marokkaanse meiden met negers... slaat helemaal nergens op.., wat je hiermee wil zeggen is dat wanneer ze met marokkaanse jongens loopt dat dat wel mag?

Selina
28-04-2004, 13:25
Origineel gepost door lailah_5 salaam mensen, zijn jullie ook niet bang dat de einde van de wereld heeeeeeeeel dichtbij is???? alle kenmerken van de laatste dag komen overeen met tegenwoordig. kusjes laila Salaam, Alleen Allah weet wanneer die dag komt,En als die komt Marahba(welkom) Ma3a saalama

mothebest
28-04-2004, 13:28
wallah jullie zijn gewoon psychisch. allemaal kankerhoeren. is het normaal in amsterdam . dat meisjes met negers omgaan. ECHT EINDE VAN DE WERELD

hasnilamour
28-04-2004, 13:29
de kennis daarvan is bij onze heer ALLAH SWT echt allen bij Hem.... er zijn vele tekenen gevallen dat is zker.. ooohhh allah help ons door deze moeilijke tijden heen waar de mens zichzelf en andere kwetst....

durex
28-04-2004, 13:36
Origineel gepost door RisLaine Psychische Avatar. :maf: ze heeft een psychische tik in haar kop :( ik moet haar helpen :cool:

Humorloos
28-04-2004, 13:40
Origineel gepost door mothebest wallah jullie zijn gewoon psychisch. allemaal kankerhoeren. is het normaal in amsterdam . dat meisjes met negers omgaan. ECHT EINDE VAN DE WERELD Je weet niet wat het woord 'H0er' inhoudt vriend. Een Islamitisch meisje en een Islamitische jongen horen niet met het anders geslacht om te gaan, of ze nou negers of Marokkanen zijn.

lailah_5
28-04-2004, 13:55
ik denk dat als het echt zo is dat vele mensen het moeilijk gaan hebben daar bij allah(swt)

Marueccoss
29-04-2004, 15:01
Origineel gepost door mothebest Marokkaanse meiden met negers. en noem maar op eeh soef dat klopt niet...Allah kijkt niet naar uiterlijk maar naar je hart..en 2e wat versta jij onder negers bedoel jij hier iedere persoon met een donkere huidskleur of bedoel jij surinamen en antilianen want denk na in marokko heb je ook donkere mensen en t zijn ook mocroz