Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is liefde..

Pagina's : [1] 2

Letizia
09-11-2002, 00:45

as salaam haleikoem dames en heren.... wat is liefde ? liefde is voor mij het mooiste wat er bestaat, maar kan ook zo'n pijn doen. Liefde is teder, lief, mooi, zacht en opwindend maar liefde is ook angstaanjagend, eng, spannend, raar, moeilijk liefde is voor mij een raadsel. Je kan niet met hem, maar ook niet zonder hem. soms zou je hem achter het behang willen plakkken, maar ook vast willen pakken om vervolgens nooit meer los te laten. Hoe zou de wereld eruitzien zonder liefde.. Tederheid en intimiteit hoort erbij, evenals de ruzies en woordenwisselingen. Jaloezie hoort erbij, maar je moet elkaar ook de ruimte kunnen geven. Soms maakt het je zo onzeker..... en soms voel je je de koning te rijk. Herkennen jullie dit ?? :zwaai:

Boyfriend
09-11-2002, 00:47
HMMMMMMMMMMMMM lijkt meer op liefdesVERDRIEET niet :D

Letizia
09-11-2002, 00:53
Origineel gepost door Boyfriend HMMMMMMMMMMMMM lijkt meer op liefdesVERDRIEET niet :D Juist niet, integendeel. :) Het is gewoon zo en het is het mooiste wat er is het maakt je leven zinvol wat vind jij dan ? :zwaai:

soumaya1
09-11-2002, 00:55
LOVE HURTS!!!!!!!!

PABLO_ESCOBAR
09-11-2002, 00:55

Liefde valt niet in enkele woorden te omschrijven Liefde kan je soms tot het uiterste drijven Liefde is het motief van een passionele moord Liefde is het balanceren op een gespannen koord Liefde is het goede en soms het kwade Liefde vraag je best niet ten rade Liefde brengt je lichaam in vuur en vlam Liefde maakt jou fit en dan weer lam Liefde is verwarrend je weet niet waar heen Liefde houd je dagen lang op de been Liefde is de ware motor van onze ziel Liefde volgt je steeds op de hiel Liefde is voor sommigen slechts een illusie Liefde is het uitpraten van elke ruzie Liefde is zalig maar ook gevaarlijk Liefde is zelden onvoorwaardelijk Liefde is geven en soms krijgen Liefde is soms praten en soms zwijgen Liefde brengt vreugde maar ook verdriet Liefde is er steeds voor wie het ziet.

Letizia
09-11-2002, 00:56
Origineel gepost door Kadir Liefde is................................................ .................................................. .................................................. ......samen naar de wc gaan :D :( I am very serieus here :confused: :p maar goed hihi hij is wel leuk ;) :zwaai: doei

Boyfriend
09-11-2002, 00:56
TRUTH HURTS !!

Letizia
09-11-2002, 00:57
Wow Pablo Escobar die is heel mooi, echt waar soo je zit vast veel op poetry nietwaar ? dankjewel voor de mooie woorden

PABLO_ESCOBAR
09-11-2002, 00:58
Origineel gepost door Letizia Wow Pablo Escobar die is heel mooi, echt waar soo je zit vast veel op poetry nietwaar ? dankjewel voor de mooie woorden thx graag gedaan Nee ik zit er niet zo vaak, lees meestal wel Cina haar gedichten en af en toe post ik zelf een gedichtje.

soumaya1
09-11-2002, 01:01
Origineel gepost door Boyfriend TRUTH HURTS !! ja daar zit ook wat in!!

Letizia
09-11-2002, 01:02
het is heel mooi hoor en het klopt ook, voor mij dan, wat er in je gedichtje staat Poetry is trouwens een mooi hoekje, echt prachtige gedichten ga door met dichten ya agi. maar ja mensen gaan dalijk zeuren dat dit niet de goede hoek is om dit soort dingen te bespreken :-) dus laat ik maar bij mijn gestarte topic blijven zijn jullie het eens, ervaren jullie de liefde ook zo ben benieuwd heel veel liefs

Boyfriend
09-11-2002, 01:04
Liefde is als de wind............ Laat je meeslepen op een wolk, naar een ver land... Echter...! :D Laat je niet helemaal meeslepen ! Anders kom je terecht, in een wervelwind...... Die gooit je gewoon weg, en beland je ergens op een achtergelaten eiland :( vertaling : wind : liefde, gevoelens wolk: word verliefd :D niet meeslepen: kan een bedrieger zijn ! wervelwind : problems :rolleyes: achtergelaten: gekwetst eiland : eenzaam :D

tha_lady
09-11-2002, 01:05
liefde is hoofdpijn!!!! laterZ :blauwkus:

PABLO_ESCOBAR
09-11-2002, 01:11
Origineel gepost door tha_lady liefde is hoofdpijn!!!! laterZ :blauwkus: http://www.medicijnen.net/site/winkel/doc.asp?tabel=TB_artikel_plaatje&veld=plaatje&idveld=zinr&id=14271656

soumaya1
09-11-2002, 01:14

toe draai je om kijk me aan nee ik laat je niet gaan kan je mij niet vergeven toe het was voor mij maar een spel droog je tranen nu snel ik wil met jou verder leven echt ik hou zo veel van jou ik toon nu toch berouw zet me niet in de kou liefde wat is dan liefde vergeven hoort ook bij de liefde smekend hier op mn knieeen vraag ik laat mij niet alleen gaan

Pagina's : [1] 2