Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 8 kilo voor juli

moradyaghfouri
01-06-2009, 00:43

weet iemand hoe je goed en zorgvuldig kan afvallen? Bij mij kunnen der zeker wel 8 kilotjes en dat moet voor juli:o wats jullie raad?:o

Bellydancer__
01-06-2009, 01:42
Het Cambridge dieet .. ;) Ben er ook zelf mee bezig ... het is vol te houden!!

karima_20
01-06-2009, 01:51
koop geen pillen zonder recept! of bij een drogisterij!

Bellydancer__
01-06-2009, 01:53
475 calorieen per dag .. dat andere begreep ik niet.

Bellydancer__
01-06-2009, 02:05

475 calorieën:eek: oké :hihi: dus je gaat nooit meer dan dat eten? anders kom je weer aan:D beter eet je naar de behoefte van je streef gewicht;) dan wen je alvast aan de hoeveelheid wat je na je periode van afvallen kan aanhouden:) Maak je een tekort van 500 calorieën met cardio per dag. Nou, na 3 weken ga je afbouwen .. zodat je lichaam rustig de tijd kan nemen om weer te wenen aan eten. Tenzij, je je nog streefgewicht niet hebt behaalt, mag je verder gaan. Snap je het een beetje? Ik ben er nu eenmaal aan begonnen, dus moet het afmaken, anders kom ik alles weer bij. :( En dat wil ik absoluut niet hebben!

Bellydancer__
01-06-2009, 02:10
Ja, met je pillen ofzo .. zeker!:maf: Maar, eeh .. ik ga nu pitten hoor, moet vroeg op. Werken enzo .. :jammer: Slaap lekker!! Tot later, Insha'Allah!

mainwalid
01-06-2009, 11:10
het beste is gewoon normaal uit de schijf van 5 te eten (zie voedingscentrum.nl) alles wat daar niet op staat zijn extraatjes en juist die extraatjes zijn dikmakers. je kunt bijv. ontbijten met 2 sneetjes volkorenbrood, licht besmeerd met twentyfour boter(zeer caloriearm). en een halve plakje 30+ 0f 20+ kaas. en een glas magere melk. tussendoor een plakje ontbijtkoek of eierkoek. lunch: 2 sneetjes volkorenbrood, licht besmeerd met boter en jam, vruchtenhagelslag,honing,of kipfilet. en een glas sap.bijv. cristal clear (caloriearm) tussendoor 2 stuks fruit. avondeten: 150 gr. aardappelen, pasta of rijst, 200gram groente , en 80-100 gram vlees-kip-vis. s'avonds nog 100 gr mag. yoghurt bijv. optimel tips: drink veel water zo'n 1,5 tot 2 liter water want de enigste manier om slechte afvalstoffen kwijt te raken(hierdoor val je af) is door veel te plassen(heshek) . sla geen enkel maaltijd of tussendoortje over, hierdoor krijg je geen last van hongergevoel. en beweeg minstend 1 uur bijv. lopen, fietsen (matig intensief) zwemmen etc. je mag best 1 keer in deweek jezelf verwennen met iets lekkers bijv. een patatje ofzo maar doe dit in plaats van 1 maaltijd en probeer dan langer dan 1 uur. te bewegen.

mainwalid
01-06-2009, 11:12
en het allerbeste wat je kunt doen is naar een dieetiste gaan want die kan precies zien wat het beste dieet voor jou is, want ieder persoon is anders, wat voor de ene werkt hoeft niet perse voor de andere werken.

moradyaghfouri
01-06-2009, 15:33
Het Cambridge dieet .. ;) Ben er ook zelf mee bezig ... het is vol te houden!! Kan je me precies vertellen wat de Cambridge dieet inhoud?:p

moradyaghfouri
01-06-2009, 15:40
en het allerbeste wat je kunt doen is naar een dieetiste gaan want die kan precies zien wat het beste dieet voor jou is, want ieder persoon is anders, wat voor de ene werkt hoeft niet perse voor de andere werken. dankjewel mainwalid hier heb ik echt veel aan!!!:)

mainwalid
01-06-2009, 20:52
dankjewel mainwalid hier heb ik echt veel aan!!!:) graag gedaan hoor

ikweetniet
09-06-2009, 14:33
Kan je me precies vertellen wat de Cambridge dieet inhoud?:p Dit zou ik ook wel willen weten... en waar kun je het halen wat kost het? meer info aub alvast bedankt :goedzo:

Lady_Be
09-06-2009, 21:02
weet iemand hoe je goed en zorgvuldig kan afvallen? Bij mij kunnen der zeker wel 8 kilotjes en dat moet voor juli:o wats jullie raad?:o Sporten, en dan bedoel ik iedere dag fitnessen ofzo. Iets waar je echt mee zweet!!!!