Bekijk originele versie : Beste Lipgloss
Tamshoent
28-04-2004, 10:42
Dames,
wat is volgens jullie de beste langzittende lipgloss!
ik heb er al zoveel geprobeert maar waloeee vindt ze allemaal niets
Sw33tn3ss
28-04-2004, 11:16
hmm die van bourjois blijft wel zitten volgens mij..
sweetnisrin
28-04-2004, 11:16
transparant magic van bourjois paris
Mysticalia
28-04-2004, 11:32
Niex :D
want... wel euh... ik eet het op. :o als ik het op mn lippen smeer, blijft het nooit ziten. :o vooral als het aarbeiensmaak heeft :stout: :hihi:
:belgie:
soukaina01
28-04-2004, 11:50
Glam Shine van Loréal Paris
:Iluvu:
:zwaai:
sam_schatje
28-04-2004, 11:53
jah die van l"oreal paris - glamshine
is een mooie lipgloss en bij mij
blijft ie best wel lang zitten vergeleken
bij andere gloss alhoewel die van chanel
ook wel heel moo zijn maar je blijft
het maar er op smeren
Origineel gepost door Mysticalia
Niex :D
want... wel euh... ik eet het op. :o als ik het op mn lippen smeer, blijft het nooit ziten. :o vooral als het aarbeiensmaak heeft :stout: :hihi:
:belgie:
:hihi:
hhaha die van Bourjois is best Goed hoor..---> al vind ik deze al duur :D
je kanook die transparante van Miss helen kope ...ook nog eens stukken goedkoper....het blijft niet lang zitte...maar is wel mooi
latinalatifa
28-04-2004, 21:11
die van maybelline vin ik goed blijft best lang sitte
Lancôme Juicy Tube is Tha Bomb.......lekker, shiny en blijft superlang zitten!!
De glossies van Chanel zijn ook Super!!!
:D
arab_blondje
28-04-2004, 21:56
die van bourjois paris...is wel goed ja......maar koop er altijd een bij de kruidvat.....(lipbalsem zonder geur ).....vind em erg goed.....en blijft best wel lang zitten......zolang je er maar niet.....
Niex
want... wel euh... ik eet het op. als ik het op mn lippen smeer, blijft het nooit ziten. vooral als het aarbeiensmaak heeft
er maar niet aan likt he.......hahahah :)..........en is ook niet duur heeeeel goedkoop zelfs.......
:zwaai:........
SweetxAngel
29-04-2004, 00:11
Origineel gepost door arab_blondje
die van bourjois paris...is wel goed ja......maar koop er altijd een bij de kruidvat.....(lipbalsem zonder geur ).....vind em erg goed.....en blijft best wel lang zitten......zolang je er maar niet.....
Niex
want... wel euh... ik eet het op. als ik het op mn lippen smeer, blijft het nooit ziten. vooral als het aarbeiensmaak heeft
er maar niet aan likt he.......hahahah :)..........en is ook niet duur heeeeel goedkoop zelfs.......
:zwaai:........
67 cent om precies te zijn :hihi: ja die gebruik ik ook heel vaak..hij zorgt voor zachte lippen en blijft ook best lang zitten zolang je je lippen niet te vaak gaat tuiten en zo..die duurdere vind ik stukken minder ze plakken ongeloofelijk ..het kost me moeite om mn mond open te krijgen :hihi:
Lady_moi
29-04-2004, 11:13
Ik vind lipgloss echt vies ieuw zo blinkend en plakkerig gedoe bahh
No glipgloss pour moi
Doeg.
mooiemeisje
29-04-2004, 15:14
ja ieder zijn ding lady_moi wat voor een anders mooi is hoeft niet voor jouw mooi te zijn maar goed...ben jij dat op die foto?
Liefs.
Bourjois is de beste..:goedzo: Ik heb nummer 67 dat is die zacht roze en de blanco..:)
Just love it! :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.