Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onze cultuur

Pagina's : [1] 2

rifia_girl_maro
28-04-2004, 08:56

salaam mensen k wou effe vragen wat jullie van onze (marokaanse)cultuur vinden laat het me snel weten

Sweet_Yasmin
28-04-2004, 09:01
Mooie cultuur :Iluvu:

Johanna
28-04-2004, 10:12
Helemaal niks mis mee.

marjam123
28-04-2004, 10:42
Prachtige cultuur... Mooi land... lekker eten :D Weleens een marokkaanse bruiloft gezien? prachtig toch, geen bruiloft kan daar aan tippen hoor! euhmm, ja af en toe hebben marokkanen van die ideetjes, die ze in verband brengen met de islam, dat is het enige nadeel. o sommige l*llen te veel... hmmm, dat is wat ik tot nu toe kon bedenken... xxx

Bachelorette
28-04-2004, 10:49

MQawad ou sellam alles wat in strijd is met de Islam is mqawad alles wat niet in strijd is met de islam is sallam

Nohaila
28-04-2004, 11:11
Onze cultuur is prachtig alleen heeft ook zijn nadeel. Men haal het door elkaar met geloof en dat is niet juist. En verder is er ook veel bijgeloof, maar gelukkig wordt het nu minder mensen komen er nu meer achter wat, wat is en dat is goed. dus heeft zijn voordelen en nadelen. Maar aan de andere kant ben ik blij met onze cultuur.

SoleCuoreAmore
28-04-2004, 11:19
Bruiloften, andere feesten, muziek, saamhorigheid, eten, gastvrijheid, familair.... ---> :goedzo: Sociale controle, alles beter weten, roddelen, Islam en de cultuur door elkaar halen.... ---> :(

Humorloos
28-04-2004, 13:11
Ik ben meer moslim dan Marokkaans, aangezien veel 'culturele' dingen in tegenstrijding zijn met de Islam vind ik het maar niks. Ons land daarentegen is wel erg mooi.

lamia17
28-04-2004, 13:20
Onze cultuur is alles behalve iets wat mij aan saamhorigheid doet denken. Om als voorbeeld te nemen mensen die uit het zuiden komen en dus sahraoua zijn voelen zich meer sahraoua dan Marokkaan. Dit heb je bij bijna alle mensen die uit Marokko komen. Ik vind dat er meer sprake van regionalisme is dan van nationalisme. Bij mij in de buurt gaan de berberse en arabische mensen naar verschillende moskeen. Dit is voor mij ook niet echt het ultieme voorbeeld van saamhorigheid. Groetjes P.S je mag het best met mij oneens zijn, maar wel altijd objectief blijven.

alhoceimagek
28-04-2004, 13:27
Ben Met Sole....Eens ;) :maf2::blauwkus: Doei Doei :blauwkus:Miss GangsTa:blauwkus::maf2:

rifia_girl_maro
28-04-2004, 14:03
mijn eigen mening is dat ik het echt jammer vindt dat de marokanen geen onderscheid maken in onze cultuur en geloof maar daartegen hou ik heel erg van marokko kussiees moslima

RisLaine
28-04-2004, 14:15
Origineel gepost door rifia_girl_maro salaam mensen k wou effe vragen wat jullie van onze (marokaanse)cultuur vinden laat het me snel weten Geen Cultuur Als De Marokkaanse..! :)

MissyOujda
29-04-2004, 01:02
De Marokkaanse Cultuur Is Werkelijk In Vele Opzichten Prachtig.. En Ik Hoef Daarbij Geen Voorbeelden Te Noemen Want Die Zijn Hierboven Al Meerdere Malen Genoemd..!! Maar Wat Ik Ook Nog Erg Triest Vind, Is Dat Marokkanen Over Het Algemeen Erg Racistisch Zijn.. De Berberren En De Arabieren Mogen Elkaar Vaak Niet En Het Is Me Ook Opgevallen Dat Ze Vaak Wat Tegen Zwarte Mensen Hebben.. Ik Ken Iemand Die Niet Mocht Trouwen Met Iemand Van Haar Ouders Omdat Diegene Een Nogal Donkere Huidskleur Heeft..!!:S Majah Verder Vink Het Wel Ok..!!

chicamaroquia
29-04-2004, 01:23
Bekrompenheid en geroddel Kenmerken onze cultuur Een cultuur die ooit vooruitstrevend was Rijk aan middelen en structuur Oneerlijkheid en verdeeldheid Vieren nu de boventoon Achteruitgang in denkwijze dat lijkt nu heel gewoon...

Blizzard
29-04-2004, 01:32

Eerlijk gezegd vind ik de marokkaanse cultuur beter dan de nederlandse cultuur ook al ben ikhet half :) Marokko is the best, alleen het begint het slechte kant op te gaan. Verwesterd

Pagina's : [1] 2