Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Opa Is Een Player................!!!!!!!

Karim_nour
28-04-2004, 00:05

mijn opa is een player.. Hoeveel marokkaanen denken er nu wel niet van he.. die van mij ook, want mijn opa is net met een meisje van 19 getrouwd.. en gelijk hebben ze. als wij jonge gasten het lef niet hebben 4 vrouwen in huis te nemen, dan nemen zij wel het overshot om de natuurlijke gang van zaken stabiel te houden. er zijn nog altijd meer vrouwen op deze aardbol dan mannen. Maar eerlijk het valt me op. opas hebben de smaak te pakken. zij hebben de bste smoes, wnt zij gaan naar de moskee. jah wij niet he, er is amar een enkeling die de moskee betreedt van ons jonge garde. Ik zie altijd 4 van die oudtjes de mec inlopen.. niet om een hamburger of een groenteburger te halen, nee hoor. ze gaan puur om te chillen.. jaja.. opas willen ook chillen. dan hoor je ze nog zeggen "kijk kijk wat een meid" zegt die ander "ssst ssst net of je wat kan doen" waarop die ander weer zegt "ik kan nog een hele harem slijten" aai aai. maar ja, zij hebben vooral gelijk, ze moeten genieten van hun oude dag. wij hebben het er maar druk mee om ons leventje op orde te stellen en hebben geen tijd voor play play praktijken.. zij hebben een huis in marokko gebouwd op kosten van de sociale zaken.. die hebben pas Nl echt genaaid dubbel en dwars.. de beste van hun heeft hooguit 15 jaar gewerkt.. haha en ik hoorde nog gister van iemand ( marokkaans meisje) dat ze versierd werd door zo een opa.. ze kreeg een ritje aangeboden.. van een ritje tot een wipje.. de achterliggende gedachte van OPA Het is chilllen met OPA.. ja toch met een gepoetste mercedes 110 kan je heel wat.. toeet toeeet yelleh zied a zzien, fien a lalla fien fien a lalla fien fien fien a lagzala fien lestastion?, leddar..? fien fien, goelli fieeeeen.. aah aah zo he dit wordt nog een hit... ik moet uitkijken, ik word ook nog OPA.. chillleeeeeeeeeeen :p en ooh ja, TROUWEN JULLIE MAAR EEN MAAGD OPAS....

Blizzard
28-04-2004, 00:09
Boeien?

Lady_Licious
28-04-2004, 00:11
Is dit jou opa nou die wil ik wel leren kennen hahahahaha en die plaatje van je die koop ik meteen als ie in de winkel ligt hahahaha Ik ben echt voorstander van die chillende opa's die hebben het al zo moeilijk in deze maatschappij zehma

inakreb
28-04-2004, 00:18
:p Liefde en relaties shit is out of date.. onzinhoekje kicks ass, beter dat je em daar plaatst :D

Karim_nour
28-04-2004, 00:22

Origineel gepost door inakreb :p Liefde en relaties shit is out of date.. onzinhoekje kicks ass, beter dat je em daar plaatst :D haha oke, ik copier hem voor je :p het is dat jij een verhaal wilde, ik heb helemaal geen zin in die onzin.. laat opa maar doen waar die zin in heeft.. ;)

nour_el_3oejoen
28-04-2004, 09:50
..hahah gekkk...

amira_roosje
28-04-2004, 11:15
mijn opa is ook getrouwd en ik vind heel erg hoor zij is jonger dan al mijn tantes en nu wilt ze kinderen van hem maar beseffen die ni dat de kans groot is dat ze een hartaanval krijgen

onvergeetelijk
28-04-2004, 11:32
Hahahahahahahahaha mijn opa is ook een player.. Je moest eens weten wat voor charmes hij heeft. Tjonge jonge, jullie heren kunnen nog heel wat van hem leren. Zoals we ook wel eens in het marokkaans zeggen SHARF OE HMAK groetjes

SoleCuoreAmore
28-04-2004, 11:35
:stout: Stoute opa. :D

borboscha
28-04-2004, 12:00
Wahahahahahaha miljaarde das het toppunt van alles, Aaah schibani agie tzawegnieeee stel je voor zeg

BentFes
28-04-2004, 13:09
Origineel gepost door Karim_nour mijn opa is een player.. Hoeveel marokkaanen denken er nu wel niet van he.. die van mij ook, want mijn opa is net met een meisje van 19 getrouwd.. en gelijk hebben ze. als wij jonge gasten het lef niet hebben 4 vrouwen in huis te nemen, dan nemen zij wel het overshot om de natuurlijke gang van zaken stabiel te houden. er zijn nog altijd meer vrouwen op deze aardbol dan mannen. Maar eerlijk het valt me op. opas hebben de smaak te pakken. zij hebben de bste smoes, wnt zij gaan naar de moskee. jah wij niet he, er is amar een enkeling die de moskee betreedt van ons jonge garde. Ik zie altijd 4 van die oudtjes de mec inlopen.. niet om een hamburger of een groenteburger te halen, nee hoor. ze gaan puur om te chillen.. jaja.. opas willen ook chillen. dan hoor je ze nog zeggen "kijk kijk wat een meid" zegt die ander "ssst ssst net of je wat kan doen" waarop die ander weer zegt "ik kan nog een hele harem slijten" aai aai. maar ja, zij hebben vooral gelijk, ze moeten genieten van hun oude dag. wij hebben het er maar druk mee om ons leventje op orde te stellen en hebben geen tijd voor play play praktijken.. zij hebben een huis in marokko gebouwd op kosten van de sociale zaken.. die hebben pas Nl echt genaaid dubbel en dwars.. de beste van hun heeft hooguit 15 jaar gewerkt.. haha en ik hoorde nog gister van iemand ( marokkaans meisje) dat ze versierd werd door zo een opa.. ze kreeg een ritje aangeboden.. van een ritje tot een wipje.. de achterliggende gedachte van OPA Het is chilllen met OPA.. ja toch met een gepoetste mercedes 110 kan je heel wat.. toeet toeeet yelleh zied a zzien, fien a lalla fien fien a lalla fien fien fien a lagzala fien lestastion?, leddar..? fien fien, goelli fieeeeen.. aah aah zo he dit wordt nog een hit... ik moet uitkijken, ik word ook nog OPA.. chillleeeeeeeeeeen :p en ooh ja, TROUWEN JULLIE MAAR EEN MAAGD OPAS.... :eek: ernstig!