Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat doe je als je een obsessie bent voor iemand, waarvan je mr niet afkomt??

NadoriAmin
27-04-2004, 21:13

hey mensen, Wat doe je aan iemand die je jaren lang achtervolgd! Je heb nix met haar maar ze wil altijd alles weten! Op de een of andere manier zorgt ze ervoor dat ze altijd bij jou in de buurt is! Wil vrienden worden met je vriendinnen! Doet er alles aan om er voor je te zijn! Je hoeft het maar te zeggen en het is er al, laat staan zelf aanbieden! Ga je niet aan jezelf en aan haar twijfelen? waarom doet ze dit? klopt dit ? enzovoort............ Ik hoor het wel wat jullie mee maken of zouden doen met zoiets!! de groeten Amin

Ouidath
27-04-2004, 21:26
Jij hebt last van megalomanie!

lhouceimagirl1
27-04-2004, 21:35
DAT IS WEL VERVELEND VOOR JE JONGEN,MAAR MAAK HAAR DUIDELIJK DAT JE HAAR NIET MOET, EN WEL OP EEN VRIENDELIJKE MANNEER ZO DAT JE HAAR NIET KWETST!EWA IK WENS JE VEEL GELUK

NadoriAmin
27-04-2004, 21:40
stel je voor dat je het op allerlei soorten manieren heb gedaan? wat dan?

ghizlen
27-04-2004, 21:41

Origineel gepost door Ouidath Jij hebt last van megalomanie! shit man mijn woordenboek heb ik net uitgeleend aan mijn broertje... wat is megalomanie????? soms kicken dames op erop om iemand te achtervolgen die niets in haar ziet, en wanneer ze de aandacht krijgt is het bij haar al over. ik vraag me dan af of je totaal geen aandacht geeft, of dat je onbedoeld toch een beetje hoop geeft.... ik denk dat je een paar keer duidelijk moet zeggen dat je haar als een goede vriendin ziet en of een lief klein zusje!!! soms kan de boodschap overkomen en heb je iets opgelost zonder dat je haar hebt gekwetst (voorzover) succes

NadoriAmin
28-04-2004, 00:17
Haha ghizlen, Wat je zegt is een truck die iedereen weleens heeft gebruikt bij iemand die meer wil dan hij kan bieden. Mr dit soort mensen grijpen deze boodschap aan en zeggen dat je precies t zelfde bent voor ze. mr dit als middel aangrijpen om bij je in de buurt te blijven! en hoe langer ze je kennen hoe moeilijker het wordt, we hebben elkaar 4 jaar bijgestaan en nu wil je geen contact met mij omdat je vriendin dat niet wil? terwijl je vriendin bijvoorbeeld het helemaal niet erg vind en jij maatregelen neemt voordat ze het erg vindt en hr als middel gebruikt om de boodschap duidelijk te laten maken. amin

amira_roosje
28-04-2004, 11:30
ik had ook meegemaakt 2 jaar geleden was er man die mij stalkte maar ik was echt bang want waar ik was. was hij ook met zijn vriend en ik zei da tegen mijn moeder want ik weende heel tijd ik werd echt gek ik had hem duidelijk gemaakt dat ik niets te maken wil met hem en op avond klopt er iemand aan de deur da was een vrouw die wij ni kende en en ze wij boden haar thee aan beleeft en toen begon van dat iemand mij wou dat hij wou trouwen dus ik wist wel dat hij da was en ik zei dat ik ni wil trouwen maar ze bleeft aandringen maar ik zei nee en nee toen ging ze weg de dag daarop kwam hij heel boos naar mij toe hij zei je mot met mij trouwen niemand mag je hebben alleen ik de probleem mijn vader was opvakantie we waren alleen ik werd wel bang weet ik was echt wel bang dat hj iets ging aandoen ik ben verandert van school maarhij woont ook in mijn buurt je moet haar duidelijk maken dat je haar ni wilt

Saartje20
28-04-2004, 15:36
Paranoia misschien?

lady_khadija
28-04-2004, 15:44
negeren die handel!!!!!!!!!!

lala_fatima
28-04-2004, 16:26
Zorg Ervoor Dat Ze Je Gaat Haten...

ghizlen
28-04-2004, 16:33
Origineel gepost door NadoriAmin Haha ghizlen, Wat je zegt is een truck die iedereen weleens heeft gebruikt bij iemand die meer wil dan hij kan bieden. Mr dit soort mensen grijpen deze boodschap aan en zeggen dat je precies t zelfde bent voor ze. mr dit als middel aangrijpen om bij je in de buurt te blijven! en hoe langer ze je kennen hoe moeilijker het wordt, we hebben elkaar 4 jaar bijgestaan en nu wil je geen contact met mij omdat je vriendin dat niet wil? terwijl je vriendin bijvoorbeeld het helemaal niet erg vind en jij maatregelen neemt voordat ze het erg vindt en hr als middel gebruikt om de boodschap duidelijk te laten maken. amin een vraagje? je geeft dus aan dat je haar al 4 jaar kent? heb je in die tussentijd nooit een relatie gehad met een andere.. ik bedoel als ze jou met een andere ziet dan is het toch overduidelijk dat je haar niet wilt. en zeg eerlijk geef je haar niet de hoop dat je haar ook heel graag mag? verliefde mensen begrijpen sommige hints niet....

SweetxAngel
28-04-2004, 16:37
Het is best moeilijk om zo iemand duidelijk te maken dat je niet meer wil.. Een jongen liep echt jarennn achter mn vriendin aan maar ze waren eerst ook gewoon bevriend..Nou op een gegeven moment had mn vriendin genoeg van zn plak-acties..ze heeft echt van ALLESSSSSSSSS tegen hem gezegd..soms was ik er bij als ze met m aan de tel zat en dan zei ze wat ging mijn mond van zelf open :toink:..ZO harDDDD en alsnog ze hoeft maar naar m te lachen of wat dan ook en hij is helemaal verkocht weer , na ALLESSS

hasna_the_best
28-04-2004, 17:37
als praten niet helpt dan lijkt mij de beste oplossing haar gewoon negeren

Ouidath
28-04-2004, 18:16
Origineel gepost door ghizlen shit man mijn woordenboek heb ik net uitgeleend aan mijn broertje... wat is megalomanie????? ° succes Grootheidswaanzin lieverd;)

ik_oke_is
28-04-2004, 18:21

Origineel gepost door Ouidath Jij hebt last van megalomanie! daar wil ik ook wel aan lijden dan :stout: :maf: