Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bloed

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

18721L.
30-05-2009, 09:41

heejheej ik weet niet of dit hier past maar ik weet echt niet wat ik moet doen. ik heb een vriend en we hadden het laatst over de eerste keer vrijen. Hij vroeg of ik nog maagd was, en ja, natuurlijk ben ik maagd, en dat zal ik ook voor hem blijven want ik hou heel veel van hem maar hij zei; nou, we zullen het zien, als je bloedt dat ben je maagd en als je niet bloedt dan hoef ik je nooit meer te zien. ik heb hem toen uitgelegd dat niet alle meisjes bloeden bij hun ontmaagding maar hij wou daar niet naar luisteren. hij zei dat ik mezelf er op moest vertouwen dat ik zou bloeden, maarja, ik weet ook heel goed dat dat misschien helemaal niet het geval is aangezien ik al tampons heb gebruikt. hij zei dat als ik niet bloed ik een ho*r ben en zo. nja, in iedergeval, ik heb me er maar bij neergelegd, ik accepteer het zoals hij het wil. maar ik ben doodsbang dat ik straks niet bloedt weten jullie misschien trucjes of zo zodat je gaat bloeden? (behalve die van de naald, die ken ik al maar ik kan niet een naald in mn vinger gaan steken als we zo naast elkaar in bed liggen, dat merkt hij) :traan1: ik wil niet bij hem weg, ik heb er alles voor over en natuurlijk ben ik nog maagd, maar hij gelooft het echt pas als hij bloed ziet.

DiepOngelukkig_
30-05-2009, 10:13
Wallah, doe jezelf een plezier en dump die achterlijke teef. Gatver, wat heb ik een hekel aan dat soort. Een leven opbouwen, een huwelijk aangaan met iemand die zo een gestoord mentaliteit met zich meedraagt, belooft niet veel goeds. Hij moet je op je woord geloven, dus vergeet die naalden. En maagd blijven doe je niet voor hem maar voor je Schepper. Alsof hij nog maagd is......tsssssssssssssssssssssss. Ga liever een Nederlandse jongen scoren ofzooo..ben ik oook mee bezig. xxxxxxxx

Shahrazad_aiii
30-05-2009, 10:33
hahahaha juistttttt. Zelfs een gehandicapte mogool weet dat de vrouw niet altijd hoeft te bloeden:haha: wé een krampzinnige mentaliteit.. Gelukkig weet hij nog waar hij zijn ini mini lul in moet steken, maar voor de res welou

SEXYASS
30-05-2009, 10:59
Hahaha dump hem:lol:

SmurfMetBril
30-05-2009, 13:01

Tompon heeft je ontmaagd.:haha: En vond je het lekker? Wrm geen maatverband. Viezerik.

sexy_mii
30-05-2009, 14:00
wat een kneus zeg die jongen, ik bloede ook pas de 2x

sexy_mii
30-05-2009, 14:00
Wallah, doe jezelf een plezier en dump die achterlijke teef. Gatver, wat heb ik een hekel aan dat soort. Een leven opbouwen, een huwelijk aangaan met iemand die zo een gestoord mentaliteit met zich meedraagt, belooft niet veel goeds. Hij moet je op je woord geloven, dus vergeet die naalden. En maagd blijven doe je niet voor hem maar voor je Schepper. Alsof hij nog maagd is......tsssssssssssssssssssssss. Ga liever een Nederlandse jongen scoren ofzooo..ben ik oook mee bezig. xxxxxxxx KAN HET NIET MEER EENS ZIJN DAN MET JOU!!!!:D

nora20
30-05-2009, 14:56
wat een sukkel zeg.dat hij alleen al zo denkt.zou ik walgen van hem..maar je heb domme marokaanse meisjes die nog bij hem willen blijven:moe: heb een beetje trots en eer..

witteviooltje
30-05-2009, 15:10
waarom een tampon gebruiken als je nog maagd bent dat begrijp ik helemaal niet en volgens mij klopt er iets niet bij jou dat je zoveel zorgen maakt dat je straks niet gaat bloeden wil al dus zeggen dat je niet maagd bent en dat gedoe met die naald prikken wat een onzin. volgens mij ben je niet echt eerlijk

Dina86
30-05-2009, 15:19
Je moet ook geen tampons gebruiken als je nog niet getrouwd bent. Me moeder heeft me zo vaak gewaarschuwd vroeger. En als je maagd bent dan ga je 99% bloeden. Iedereen die ik ken heeft namelijk gebloedt. Maar aangezien je een tampon hebt gebruikt, vrees ik het ergste voor je.

Dina86
30-05-2009, 15:20
waarom een tampon gebruiken als je nog maagd bent dat begrijp ik helemaal niet en volgens mij klopt er iets niet bij jou dat je zoveel zorgen maakt dat je straks niet gaat bloeden wil al dus zeggen dat je niet maagd bent en dat gedoe met die naald prikken wat een onzin. volgens mij ben je niet echt eerlijk Dat denk ik ook.

Mocro4life2009
30-05-2009, 15:22
Ik zou zeggen dump die ouderwetse mafkees als je niet bloed ben je een **** waar slaat dat op!!! sorry dat ik dat zeg hij is gewoon een motherfucker in mij ogen!!!:kwaad:

18721L.
30-05-2009, 16:32
waarom een tampon gebruiken als je nog maagd bent dat begrijp ik helemaal niet en volgens mij klopt er iets niet bij jou dat je zoveel zorgen maakt dat je straks niet gaat bloeden wil al dus zeggen dat je niet maagd bent en dat gedoe met die naald prikken wat een onzin. volgens mij ben je niet echt eerlijk als ik geen maagd meer was zou ik dit hier niet zetten hoor. dat zou ook zinloos zijn, en ik weet voor mezelf dat ik maagd ben en allah dus ook. maar ik heb gehoord dat sommige meisjes niet eens een maagdenvlies hebben en zo, dus daarom maakte ik me zo'n zorgen.

berberpareltje
30-05-2009, 16:58
Toen was je zeker13jaar:moe: ! :hihi:

rdam-berkani
30-05-2009, 18:24

ah fuck jullie kk hoertjes vrouw moet bloeden komen jullie met tampons en naalden eerst springen op lul en dan zeggen nee vrouw moet niet bloeden geen enkele maagde meid hoor je daarover klagen alleen die hoertjes wel zegt tog al genoeg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7