Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Michael Jackson: 'Alleen Allah kan over mij oordelen'

Pagina's : [1] 2

worldman
27-04-2004, 19:31

Michael Jackson is officieel aangeklaagd voor het misbruiken van een minderjarige jongen en hij zal volgende week vrijdag 30 april opnieuw voor de rechter in Santa Barbara moeten verschijnen. Toch schijnt de dreigende gevangenisstraf van 21 jaar hem weinig te doen. Michael blijft erg kalm onder alle aanklachten. Volgens zijn advocaten komt dat omdat hij onschuldig is, maar volgens zijn broer Jermaine Jackson is er een andere oorzaak. Michael schijnt zich namelijk bekeerd te hebben tot de Islam. Volgens Jermaine, die zelf ook bekeerd is, geeft het geloof Michael de kracht om door te gaan en te strijden tegen deze leugens. De gevallen popster schijnt zich dagelijks te verdiepen in de Islam en zou voor de rechtszaak verder gaat definitief willen toetreden tot dit geloof. Michael zou daarnaast zijn kinderen ook dagelijks over de Islam vertellen en er op aandringen dat zij ook aanhanger van deze religie worden. Volgens Michael kan alleen Allah over hem oordelen en niet de rechter, maar toch zal hij op Koninginnedag opnieuw moeten voor komen

House
27-04-2004, 19:37
Schuldig of onschuldig, alleen Allah (swt) kan inderdaad over hem oordelen.

esiyaa
27-04-2004, 19:50
Ja, ik heb ook al een hele tijd geleden gehoord dat hij bekeerd is door ene louis ofzoiets tot de islam.

roebla
27-04-2004, 20:04
weer zo een broodje aap verhaal Bron Aub

Oemel_Nawawi
27-04-2004, 20:14

Kben ook wel benieuwd waar dit stuk vandaan komt... Interessant!

worldman
27-04-2004, 20:16
me excuses. hier is de bron. http://www.radio538.nl/538/headlines/index.jsp?id=189429

AlHoceima_Leila
27-04-2004, 20:18
Gelijk heeft hij allee Allah kan oordelen

AL_ZAWAHIRI
27-04-2004, 21:21
Over het feit dat alleen ALLLAH hem veroordelen kan ,daar heb ik geen twijfels over maar of de intentie van deze uitspraken gemeend zijn. Daar zet ik me vraag tekens bij.

Blizzard
27-04-2004, 21:32
Masha allah, de Islam is de enige ware geloof steeds meer mensen bekeren zich naar de Islam. Mohamed Ali, Nu hij insha allah en inderdaad alleen Allah(SWT) KAN en ZAL over hem oordelen.

grendel
27-04-2004, 21:40
Origineel gepost door Corrie Ja wacko jacko reken er maar op dat allah over je zal oordelen ;) Die vent hoort in een gesloten inrichting thuis.... http://www.payer.de/kommkulturen/kultur10130.gif Er klopt iets niet................. :D Ik ben geen fan van MJ, maar kan niet ontkennen dat hij bijzonder muzikaal is ingesteld ;) En niet zo een beetje......... Verkeerde opvoeding, slechte begeleiding, de macht van de dollar ??...........? er klopt iets niet :D

Oemel_Nawawi
27-04-2004, 23:46
Oppasser, er is hier geen sprake van een subliem staaltje zwakzinnigheid.. Allaah's Wegen zijn ondoorgrondelijk!

Crazy_Yas
27-04-2004, 23:49
Origineel gepost door Blizzard Masha allah, de Islam is de enige ware geloof steeds meer mensen bekeren zich naar de Islam. Mohamed Ali, Nu hij insha allah en inderdaad alleen Allah(SWT) KAN en ZAL over hem oordelen. Alhamdoelilah is Will Smit ook moslim? ik had gehoord dat toen hij het leven van Mohammed Ali bestudeerde voor die film dat hij ook geintresseerd was geraakt in de Islam.. Wa Allahoe Alem

Blizzard
27-04-2004, 23:52
Origineel gepost door Crazy_Yas Alhamdoelilah is Will Smit ook moslim? ik had gehoord dat toen hij het leven van Mohammed Ali bestudeerde voor die film dat hij ook geintresseerd was geraakt in de Islam.. Wa Allahoe Alem Hoorde het ook een paar maanden geleden. Allahoe Alem ;) M3a salama

Blizzard
27-04-2004, 23:54
Origineel gepost door Oppasser Valt het nou niemand op dat het veelal psychiatrisch gestoorde lieden zijn, die zich bekeren tot (bv) de Islam? Jij begrijpt het juist verkeerd. De mensen die zich niet naar de Islam bekeren zijn juist die veelal psychische gestoorde lieden zijn.

king_of_asilah
28-04-2004, 00:48

Origineel gepost door esmaII RARE VOGEL!!! :lol: Daar ben ik het mee eens :lol: ...Maar inderdaad, Alleen Allah kan dat doen...

Pagina's : [1] 2