Bekijk originele versie : Besneden worden
vraagje voor de jongens/mannen:
Als je ritueel besneden wordt, dus niet in het ziekenhuis, hoe voelt dat dan, doet het alleen maar pijn, of ben je op het moment dat het gebeurt ook trots? en ben je alleen maar bang de dagen voordat het gaat gebeuren of vind je het ook spannend? Op welke leeftijd worden Marokkaanse jongens trouwens besneden?
groet
pedro
lady_khadija
27-04-2004, 19:26
dat gebeurt toch op hele jonge leeftijd?
bij mijn oudste broer was dat toe hijeen jaar was gebeurd maar mijn jongste tot zijn 5 de in het ziekenhuis ik denk niet dat het pijn doet hoor wees blij
tatouzient
27-04-2004, 23:53
de leeftijd verschilt van familie tot familie...
meestal gebeurd t rond een jaar of twee.
van mn big bro's weet ik t ni, toen was ik ni gebore :D
mr mn neefjes zn op vrij jonge leeftijd besnede: de een op 6mnd, de andere op 10mnd, de andere op 9mnd, 10mnd en de laatste toen hij 6d was.
bij de jongeste (die t op zn 6de dag heeft gedaan) wast helemaal zonder narcose...
en geen een van hun kan t zich herinnere...
Tatou.
Me broers zijn besneden toen ze een jaar of 2/3 waren, ze zeggen hoe jonger het kind, hoe sneller het geneest.. :)
Wel grappig dat er juist allemaal vrouwen reageren. Thanks ladies!
En mannen, zijn die er niet die er ook wat over kunnen vertellen?
tatouzient
28-04-2004, 11:49
Origineel gepost door pedro28
Wel grappig dat er juist allemaal vrouwen reageren. Thanks ladies!
En mannen, zijn die er niet die er ook wat over kunnen vertellen?
haha,
mr mag ik vrage vanwaar je interesse hiervoor?
Tatou.
ik ga mijn zoontje over 2 maanden besnijden dan moet dan moet hij nog 2 worden hoe jonger hoe beter hebben ze ook geen pijn
Ja Pedro wil je moslim worden ?
Zo ja zet dat er even bj er zijn vast veel mensen die je kunnen helpen.
Wa alikoem salaam!
lilchakir
07-05-2004, 01:01
mijn zoontje is elhemdoulilah net een paar weken geleden besneden en hij is nog geen 2 jaar het stelt dan ook niks voor ze voelen amper pijn maar ja dat is dan ook een kind ik wil niet weten hoe het er aan toe gaat bij een volwassen iemand misschien doen ze het wel met een ketting zaag of zoiets estegfier oellah :zwaai:
in principe hoef je op je 28ste niet onder narcose. Wordt plaatselijk verdoofd, met injecties aan de basis van je penis. Je kan gewoon meekijken (als je een sterke maag hebt).
Na afloop loop je wel weg met verband erom (lijkt alsof je een koker over je penis draagt).
Esma2, shame on you :rolleyes:
ik was 2
en kan het me nog herinneren als de dag van gisteren!
en tfoe weetje hoe pijn...:jammer:
=emsoem=
Origineel gepost door esmaII
En waarom moet ik me schamen??? :confused:
gewoon schamen, niet zeuren :rolleyes:
maarre, ik moet eerlijk toegeven dat degene die mij besneden heeft het goed gedaan heeft. Het resultaat mag er wezen :D
Laat eens zien?
En hoe lang is hij bij jou?
het is best moeilijk om hem in bits en bytes te snijden en via internet te sturen :rolleyes:
hoe lang ? mag je persoonlijk aanschouwen :stout:
Maak een foto, scan 'm en zet m hier op, dan kan iedereen meegenieten.
:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.