Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verliefd worden op een jongen in Marokko...

L7hobi_zina
27-04-2004, 18:44

Stel je voor... Je raakt smoorverliefd op een jongen in Maghreb... Gaat er dan nooit iets door je hoofd? :) -Zal hij wel van me houden? Of houdt hij alleen van Chariz? -Ben ik zijn ware? Of ben ik zijn paspoort? -Zal hij voor eeuwig bij me blijven tot de dood ons scheidt.., of gaat hij er na 5 jaar weer vandoor wanneer hij zijn echte papieren heeft? :zwaai:

maroclady4you
27-04-2004, 19:09
Ik denk dat er dan zeker veel vragen door je hoofd gaan.... en dat hij na 5 jaar weer weg gaat omdat hij dan zijn papieren heeft...je weet nooit of hij echt van je houd of van je paspoort...... xxjes

LaGirly85
27-04-2004, 19:14
Ja ik zou me zeker wel afvragen of hij nou mij wil of om de papieren.

RealCasawia
27-04-2004, 20:45
Dat is altijd een groot mysterie als je met iemand trouwt uit Marokko/land van herkomst... Blijft een grote dikke vraagteken denk ik ?

Souad24
27-04-2004, 20:57

Zelf ben ik niet verliefd op iemand uit marokko, maar ik denk wel dat je het echt zeker weet als iemand van je houd. niet iedereen is hetzelfde. Lmohiem, ik denk dat je het diep van binnen zelf wel weet. Wa Allah ou A3lame

ghizlen
27-04-2004, 21:09
grappig, jullie denken alleen maar aan de papieren en paspoort. ik zou eerder denken aan het feit of we niet te verschillend zijn qua gedachtegangen. of we wel met elkaarkunnen leven ondanks het feit van verschillende omgeving te zijn gekomen. natuurlijk is het hoofdstuk papieren etc wel belangrijk, maar als het al niet kan klikken zal trouwen geen toekoms zijn denk ik!! en je kan het hem altijd voorleggen dat je bij hem wil blijven wonen... en zijn antwoord zegt denk ik al genoeg!!

SoleCuoreAmore
27-04-2004, 21:11
Moeilijk hoor. Ik zit al vol met vragen van iemand van hier... laat staan ooit bij iemand van daar. :eek:

ghizlen
27-04-2004, 21:22
Origineel gepost door SoleCuoreAmore Moeilijk hoor. Ik zit al vol met vragen van iemand van hier... laat staan ooit bij iemand van daar. :eek: ja he :D als ik een man vind die mij aan kan vullen (hier) dan mag ik zeker al van geluk spreken. maar ben ik al 26 en nog niet getrouwd dan maar een man uit marokko :D

abrikoosje
27-04-2004, 21:34
heheh .. grappig allemaal.. Ik zelf heb al een relatie van een ± een jaar met een jongen uit marokko en het gaat heel goed .. bij hem gaat het dus echt niet om de papieren .. hij wil geen eens papieren hij was hier 6 maanden en kreeg het hier doodsbenauwd ..hehhe maarja ik denk wel dat je dat op het begin denkt maar je moet hem wel beter leren kennen toch? Maarja.. je weet maar nooit met jongens.......

naoual1985
27-04-2004, 21:35
Origineel gepost door ghizlen ja he :D als ik een man vind die mij aan kan vullen (hier) dan mag ik zeker al van geluk spreken. maar ben ik al 26 en nog niet getrouwd dan maar een man uit marokko :D Je bent nog jong en ik weet wel zeker dat er iemand voor jou rondloopt..

ghizlen
27-04-2004, 21:49
Origineel gepost door naoual1985 Je bent nog jong en ik weet wel zeker dat er iemand voor jou rondloopt.. hihi ik ben een jaartje ouder als jij.. maar ik hoop inchallah dat wij allen zullen vinden wat wij heel graag wensen.. en dat we voor eeuwig gelukkig mogen leven inchallah... heb ik het goed gezegd :D

naoual1985
27-04-2004, 21:54
Origineel gepost door ghizlen hihi ik ben een jaartje ouder als jij.. maar ik hoop inchallah dat wij allen zullen vinden wat wij heel graag wensen.. en dat we voor eeuwig gelukkig mogen leven inchallah... heb ik het goed gezegd :D Ik ben 18 ben jij 19? Ik dacht dat je 26 was..

ghizlen
27-04-2004, 22:00
Origineel gepost door naoual1985 Ik ben 18 ben jij 19? Ik dacht dat je 26 was.. haha ik ben 20 jah dus nog lang tegenaan....

rifia_girl_maro
28-04-2004, 10:15
het is allemaal mkteb

marjam123
28-04-2004, 10:31

Bij mij zouden die vragen zeker allemaal langs komen... maar goed, dan leer je iemand maar heel goed kennen... dan zal het wel wat duidelijker worden... er zitten nog wel goeie jongens tussen in marokko (heel wat zelfs!) xxx