ghizlan404
29-05-2009, 23:11
hello mensen, de naam zegt het al, ik heb een hele goede golf 3 die ik weg moet doen. hij is nog in een hele goede staat de reden dat ik hem weg moet doen is omdat ik het financieel niet meer aan kan en ik de auto niet meer gebruik. mijn auto staat vanaf mei vorige jaar alleen voor de deur en ik betaal de verzekering en de belasting. ik heb sinds kort een huis gekregen en dat kost zoveel geld en ben nu in schulden geraakt. als ik mijn auto verkoop dan kan ik met dat geld be3eda een stuk van mijn schulden afbetalen. wellah a mensen de auto is nog heel goed, mijn vader vindt het zelf heel erg dat ik hem weg doe omdatie echt een goede auto is en voor dat jullie denken dan koopt je vader hem over,mijn vader heeft al een auto vandaar anders had hij hem genomen. zie hier onder wat de auto heeft. Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1997 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Diesel Gewicht: 1100 kg Kleur: Rood Vermogen: 81kW Cilinderinhoud: 1896cc opties: - trekhaak - electrisch bedienbare ramen. - bumpers en spiegels in kleur - getint glas - radio-cd speler - voorstoelen in hoogte verstelbaar - stuur in hoogte verstelbaar - comfort sluiting - - Onderhoutboek aanwezig - stuurbekrachtiging. Telefoon: 0615405316 de auto heeft 254000km gereden tot nu toe, de nummer die hier op staat is van mijn vader, hij is auto monteur dus voor verdere info kun je bij hem tericht. ik hoop dat iemand me kan helpen hem te verkopen, en de vraag prijs is 2200 euro.