Bekijk originele versie : Takshita anno 2004
HALLO!!!!
Ik zie gewoon geen Enkele Topic waarin wordt verteld/geshowd wat de huidige mode is in maroc wat betreft een takshita...!! :eek:
Iemand Info/ Foto'z of iets?! :D
Links van Sites met kaftans are welcum 2!
Berberia83
27-04-2004, 17:43
Nou ik ben benieuwd.
Origineel gepost door ZiLaaL
HALLO!!!!
Ik zie gewoon geen Enkele Topic waarin wordt verteld/geshowd wat de huidige mode is in maroc wat betreft een takshita...!! :eek:
Iemand Info/ Foto'z of iets?! :D
Links van Sites met kaftans are welcum 2!
Salaam Alaykoum meid,vorige week was er op 2M n kleine defilee van caftan 2004,zag er alleszins prachtig uit.Heb naar foto's gezocht op't internet,maar die zijn blijkbaar nog niet te zien op't net.
De grote collectie zou pas in mei te verkrijgen zijn in boekjes en waarschijnlijk ook op't internet.
Hoop genoeg je te hebben geïnformeerd
:zwaai:
Hoi mya! :zwaai:
En mag ik je vragen wat je allemaal zoal hebt gezien, als je t nog kan omschrijven? :D
merci!
Van de week komt ´t weer op tv ik laat je weten wanneer precies...die defilé was:eek: Hele mooie jurken en ook hele lelijke jurken dit jaar:)
Thanx Ouidath! ;)
T probleem/punt is: Mn mama gaat inshallah morgen 2 maroc & van de zomer heb ik een bruiloft (mn 1e bruiloft :o ) dus ik wil wel een mooie takshita hebben, die be3da recent is!
Dushhh :p Du snept mi problam he?
Samira_C
28-04-2004, 09:31
Maar wel veel bloot!! de jurken van de styliste Naima die vond ik het mooist!!!
Origineel gepost door ZiLaaL
Thanx Ouidath! ;)
T probleem/punt is: Mn mama gaat inshallah morgen 2 maroc & van de zomer heb ik een bruiloft (mn 1e bruiloft :o ) dus ik wil wel een mooie takshita hebben, die be3da recent is!
Dushhh :p Du snept mi problam he?
De Jurken die dit jaar in zijn ...zijn héél maar dan ook héél erg bloot...Trouwens je kan zelf een jurk ontwerpen:D Doe ik ook altijd:D
Samira_C
28-04-2004, 15:56
OUIDATH LEUKE FOTO VAN JE ZELF, ALLEEN JE HEBT NIET ECHT EEN LEUKE UITSTRALING. JE KEEK EEN BEETJE SAGERIJNIG.
Groetjes Samira
Samira C dank je ik keek za3mak gefocussed naar de cam:haha: HCL néén schat ik heb nog niets gezien:verdriet:
Samira_C
29-04-2004, 09:19
HCL volgens mij komt er geen herhaling meer. De laastste was afgelopen zondag!!!
HCL heb je al een woning gevonden??? ik wel, eindelijk zeg!!!
Groetjes Samira
Berberia83
10-05-2004, 09:54
Origineel gepost door Samira_C
HCL volgens mij komt er geen herhaling meer. De laastste was afgelopen zondag!!!
HCL heb je al een woning gevonden??? ik wel, eindelijk zeg!!!
Groetjes Samira
Samira heb je al een woning gevonden?
Waar? Waar?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.