Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil geheugen uitbreiden voor mijn laptop, wat kan ik het beste doen?

Suiker-Klontje
29-05-2009, 17:43

Wat kan ik het beste doen? Wil mijn geheugen uitbreiden van mijn laptop. Schijfruimte is aan de lage kant: 18, 6 GB Vrije ruimte beschikbaar: 4, 17 GB Kloksnelheid: 1, 40 Ghz 250 MB Processor: 1, 40 Ghz Wat is aan te raden?:D

mahgazin
07-06-2009, 13:18
Had dit ook graag geweten!!

aka2pac
09-06-2009, 20:34
kan je alvast aanraden dat je duurder uitkomt je moet je hele moederbord veranderen want iedereen is nu over gestapt naar een sata aansluitng jij hebt nog idIE aansluiting

Mourri
09-06-2009, 23:49
geheugen van je Hardeschijf of je RAM, werkgeheugen?

Waarheid
10-06-2009, 01:36

geheugen van je Hardeschijf of je RAM, werkgeheugen? hoe kan nou je ram volraken ?? suiker-klontje.. ga naar de mediamarkt en koop daar een extern harde schijf van 700 gig.. voor maar 80 euro.. bewaar daar al je muziek, fotos, filmpjes noem maar op.. 1. je muziek en fotos en filmpjes zijn beveiligd dan.. 2. wanneer je laptop kapot gaat dan ben je niks kwijt.. 3. je heb veel meer geheugen dan dat je erin plaats.. 4. je komt veel goedkoper uit.. 5. en het is erg handig want je kan het overal meenemen.. alleen heb je wel stopcontact voor nodig.. inport is USB poort.. ik heb er ook eentje van lacie.. 700 gig heb er 80 euro voorbetaald maar heb em nu al 1 jaar dus misschien zijn ze nog goedkoper.. Veel succes..

Suiker-Klontje
10-06-2009, 01:52
geheugen van je Hardeschijf of je RAM, werkgeheugen? Ja mijn harde schijf is 18, 6 GB groot. is niet veel hé. Computer loopt vaak vast en oogt vaak traag en reageert sloom. Is het dan beter om werkgeheugen te vergroten of harde schijf of Ram? Wat is het verschil tussen?: - Ram - Harde schijf - Werkgeheugen

Suiker-Klontje
10-06-2009, 01:54
kan je alvast aanraden dat je duurder uitkomt je moet je hele moederbord veranderen want iedereen is nu over gestapt naar een sata aansluitng jij hebt nog idIE aansluiting Versnelt dit de werkproces van een pc dan. Mijn laptop werkt traag en slow zegg pff.:moe: :maf: En zoja, wat kost zo'n moederbord, flink duur zeker?

Suiker-Klontje
10-06-2009, 01:56
hoe kan nou je ram volraken ?? suiker-klontje.. ga naar de mediamarkt en koop daar een extern harde schijf van 700 gig.. voor maar 80 euro.. bewaar daar al je muziek, fotos, filmpjes noem maar op.. 1. je muziek en fotos en filmpjes zijn beveiligd dan.. 2. wanneer je laptop kapot gaat dan ben je niks kwijt.. 3. je heb veel meer geheugen dan dat je erin plaats.. 4. je komt veel goedkoper uit.. 5. en het is erg handig want je kan het overal meenemen.. alleen heb je wel stopcontact voor nodig.. inport is USB poort.. ik heb er ook eentje van lacie.. 700 gig heb er 80 euro voorbetaald maar heb em nu al 1 jaar dus misschien zijn ze nog goedkoper.. Veel succes.. yo thanks voor de raad. Zit zo'n externe geheugen usb niet irritant in de weg en maakt het niet een laptop minder fraaien mobiel bewegelijk? Ik doe het meer voor de versnelling van de werking van mijn laptop, die is namelijk traag.

TheInvisibleMen
11-06-2009, 17:56
In jou geval koop je gewoon een new laptop, tegenwoordig heb je al een zeer goede laptop voor +-350 en je kan er dan paar jaar mee

Tahmid
06-07-2009, 01:47
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu, Geachte broeder, Een nieuwe laptop is wellicht de beste keuze gezien uwe specificaties. Mocht dit echter geen optie zijn dan dient u uwe laptop slechts te gebruiken voor het school-werk en verder niets fraais. Het downloaden kan maar dan bent u wel een externe HD nodig. Ik zou niets upgraden. De laptop is dus oud dat het gewoon geen zin heeft. Je laptop kent meerdere "knelpunten". Dus geheel upgraden of gewoon externe HD en de laptop slechts voor school. Wa Salam.

IStrikeBack
06-07-2009, 02:29
hoe kan nou je ram volraken ?? Wellicht is het een optie om zijn werkgeheugen uit te breiden. Voor win xp heb je al rond 200 mb nodig.. laat staan om t nog harder te laten werken. Ja mijn harde schijf is 18, 6 GB groot. is niet veel hé. Computer loopt vaak vast en oogt vaak traag en reageert sloom. Is het dan beter om werkgeheugen te vergroten of harde schijf of Ram? Wat is het verschil tussen?: - Ram - Harde schijf - Werkgeheugen werkgeheugen en RAM zijn het zelfde en harde schijf is het opslaan van bestanden. Daarnaast zou je een nieuwe laptop kunnen overwegen of een externe HDD(harde schijf) kopen en letterlijk al je documenten en bestanden daar te zetten.