Bekijk originele versie : laken
he dames ik had een vraagje weet je waar je laken kan kopen voor de trouwdag waar je dan zit ik heb wel die groene met wit maar die vind ik niet zo mooi het liefst in wit met bordeaux kan iemand me helpen.
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 14:57
Euh.. Laken? :D Wat bedoel je?
bedoel je zo'n laken waar de huwelijksnacht op wordt verdreven en na afloop uit het raam wordt gewappert om menig buurtbewoner en familielid ervan te overtuigen dat ze te maken hebben met heilige Maria.........nou dan moet je inderdaad een wit laken met bordeaux nemen....en neem dan die bordeaux in bloedspat-motief...
nee a chapi als je gaat zitten in de woonkamer op debank zet je toch een laken of hoe dat ook heet en op de tafel met bij passende kusentjes.
begrijpen julklie het nu wel gelachen hahah :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
lailaelmou
27-04-2004, 15:24
Origineel gepost door mohaha
bedoel je zo'n laken waar de huwelijksnacht op wordt verdreven en na afloop uit het raam wordt gewappert om menig buurtbewoner en familielid ervan te overtuigen dat ze te maken hebben met heilige Maria.........nou dan moet je inderdaad een wit laken met bordeaux nemen....en neem dan die bordeaux in bloedspat-motief...
:lol: :lol: :lol:
beppie_truus
27-04-2004, 15:27
ze bedoelt gewoon een laken voor tegen de muur en op de bank als ze in de huiskamer zit.
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 15:32
Ik wou al zeggen. :eek:
dankje beppie maar weet iemand hoe of ze te koop zijn of niet en beppie weet je al wat meer over de tafelkleedjes :)
beppie_truus
27-04-2004, 16:30
Origineel gepost door tomissa
dankje beppie maar weet iemand hoe of ze te koop zijn of niet en beppie weet je al wat meer over de tafelkleedjes :)
voeg me even toe op msn dan kan ik je alle info geven
beppie_truus@hotmail.com
Ik kan geen msn openen maar mijn email adres is tomissa_84@hotmail.com
bedankt dames
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.