Bekijk originele versie : ~~ zou je ooit terug willen gaan naar je ex?~~
Zeyneb_tounsia
27-04-2004, 11:51
het ligt er aan hoe je relatie is beeindigd en om wat voor reden je uitelkaar bent gegaan, vind ik.
ik zou graag jullie mening willen weten :)
xxxxx
mooiemeisje
27-04-2004, 11:52
NO WAY!
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 11:53
Er zal wel een reden voor zijn dat we uit elkaar zijn gegaan. Ik ben van mening dat je iemand een tweede kans moet geven, maar als je al weet dat het gaat worden zoals eerst, maar je hoopt dat het gaat veranderen. Dan nee, dan zou ik sterk blijven en voor mezelf kiezen.
Vaak is dat de fout van veel meiden, ze denken of hopen dat een jongen gaat veranderen voor ze. Maar dat doen ze niet. Nu niet, en al helemaal niet als je bent getrouwd.
mooiemeisje
27-04-2004, 11:57
Hoe kun je uit je fouten leren als je ze weer begaat?
LieFs.
Zeyneb_tounsia
27-04-2004, 12:04
goed van jullie dat jullie zelfrespect hebben
ben t helemaal met jullie eens. De meeste relaties gaan op een vervelende manier uit.
( ik ben zelf nooit teruggegaan naar mn ex)
Toppie :goedzo:
Voor GEEN GOUD!!!
Hoe kun je uit je fouten leren als je ze weer begaat?
LieFs.
:lol:
mooiemeisje
27-04-2004, 12:08
eYesha
waarom lach je meid?
LIefs.
Zeyneb_tounsia
27-04-2004, 12:33
blijkbaar vind ze t grappig hahahahahahahahaa :p
ik ben vaak terug gegaan naar mijn ex ! is niet altijd een fout!
maar ja liefde maakte mij blind :rolleyes:
ik_oke_is
27-04-2004, 12:39
Origineel gepost door rabia18
ik ben vaak terug gegaan naar mijn ex ! is niet altijd een fout!
maar ja liefde maakte mij blind :rolleyes:
ik ook .... :( :( :(
:maf:
Je moet als moslim nooit aan een haramrelatie beginnen. En als je dat toch doet, moet je daarvan leren, spijt hebben, berouw tonen en vergiffenis aan Allah vragen. En al helemaal niet dezelfde zonde bij dezelfde (dwalende) jongen begaan.
Zeyneb_tounsia
27-04-2004, 12:43
ach jah, iedereeen maakt fouten, mn ex had t uitgemaakt omdat ie geen gevoelens meer
voor me heeft zamaa :verdomme: :tranen:
naja, vanbinnen wilde ik m wel weer terug maar ik heb tog maar afstand genomen, ik wil niet goedkoop en wanhopig overkomen bij hem, daar voel ik me te goed voor
Origineel gepost door Najib26
Je moet als moslim nooit aan een haramrelatie beginnen. En als je dat toch doet, moet je daarvan leren, spijt hebben, berouw tonen en vergiffenis aan Allah vragen. En al helemaal niet dezelfde zonde bij dezelfde (dwalende) jongen begaan.
jij overdrijft een beetje met je haramrelatie!! we zijn toch ook mensen met gevoel :o
Zeyneb_tounsia
27-04-2004, 12:44
Origineel gepost door Najib26
goed gesproken :goedzo:
Zeyneb_tounsia
27-04-2004, 12:46
Origineel gepost door rabia18
jij overdrijft een beetje met je haramrelatie!! we zijn toch ook mensen met gevoel :o
jah en aan de andere kant heb jij ook gelijk meid ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.