Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdonk moet oprotten!!!!!!!!

Reqrouz
27-04-2004, 10:51

De afgelopen weken is duidelijk geworden dat de gastvrijheid van Nederland is verdwenen. Allochtonen (soms meer dan 20 jaar hier) moeten verplicht een inburgeringscursus doen. En asielzoekers ( ook al een aantal jaar hier) worden het land uit getrapt. Normaal zou men zeggen dat het schending van de mensenrechten zijn. Maar goed. Ik zelf zoek altijd een schuldige bij een probleem. Dit keer doe ik dat bij die lelijke/arrogante/vreemde vrouw Rita Verdonk. Zei wilde dat dit alemaal gebeurde, en het kabinet was het met haar plannen eens. Wanneer zei er nooit was geweest, dan waren deze plannen nooit ontstaan. Als argument voor de asielverwijdering zegt ze: ik ben bang voor aantrekkingskracht van asielzoekers die er dan kunnen komen. Kijk ik denk dan van: wat de fok *** je nou stomme ****. Dan kan je deze toch wel legaliseren, en dan als je Hitler achterna gaat de grenzen sluiten???? Maar nee deze Nazibitch wil gelijk iedereen eruit gooien. Nu gaan al die uitgezette mensen terug naar hun eigen land en sterven dan aan hongersnood, of worden vermoord door de politiek die daar heerst. En dan zijn dat niet de schuldige, maar dat is maar 1 vrouw Rita Verdonk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! ps in 2007 als er weer verkiezingen zijn MOET alles anders

Johanna
27-04-2004, 14:22
Wat mij betreft mogen er nu verkiezingen gehouden worden, de hele regering deugt niet.

AlHoceima_Leila
27-04-2004, 14:24
het wordt steeds erger met hun :jammer:

bisses
27-04-2004, 14:49
Origineel gepost door Reqrouz De afgelopen weken is duidelijk geworden dat de gastvrijheid van Nederland is verdwenen. Allochtonen (soms meer dan 20 jaar hier) moeten verplicht een inburgeringscursus doen. En asielzoekers ( ook al een aantal jaar hier) worden het land uit getrapt. Normaal zou men zeggen dat het schending van de mensenrechten zijn. Maar goed. Ik zelf zoek altijd een schuldige bij een probleem. Dit keer doe ik dat bij die lelijke/arrogante/vreemde vrouw Rita Verdonk. Zei wilde dat dit alemaal gebeurde, en het kabinet was het met haar plannen eens. Wanneer zei er nooit was geweest, dan waren deze plannen nooit ontstaan. Als argument voor de asielverwijdering zegt ze: ik ben bang voor aantrekkingskracht van asielzoekers die er dan kunnen komen. Kijk ik denk dan van: wat de fok *** je nou stomme ****. Dan kan je deze toch wel legaliseren, en dan als je Hitler achterna gaat de grenzen sluiten???? Maar nee deze Nazibitch wil gelijk iedereen eruit gooien. Nu gaan al die uitgezette mensen terug naar hun eigen land en sterven dan aan hongersnood, of worden vermoord door de politiek die daar heerst. En dan zijn dat niet de schuldige, maar dat is maar 1 vrouw Rita Verdonk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! ps in 2007 als er weer verkiezingen zijn MOET alles anders rot lekker zelf op. O nee daar zorg ik wel voor! groetjes Rita PS wat je zegt ben je lekker zelluf (ergo: lelijk)

bisses
27-04-2004, 14:52

Origineel gepost door papa Allemaal hetzelfde die apen in Den Haag. Ze denken alleen aan het eigenbelang en hangen de demagoog uit wanneer het ze uitkomt. Je vraagt je af of die mensen nog wel hersens hebben daar. Ik krijg nu steeds sterker het idee dat de regering het liefst alle allochtonen het land wil uitgooien en op zoek is naar een manier om dat aan de mensen te verkopen. Ik vind het zinloos om de eerste generatie de taal te laten leren want die mensen hebben hard gewerkt en verdienen nu rust. Inburgeren is zo'n onzin want iedereen leeft langs elkaar heen hiero, hoe kun je dan nog van een samenleving spreken??? ja SLIMMERD misschien leven we niet meer zo langs elkaar heen als we beginnen met elkaars taal te verstaan? En dan bedoel ik elkaars taal dus in de bredere zin van het woord.... Mij heeft de regering in ieder geval wel overtuigd, het zou allemaal nog wel wat extremer mogen maar alla, je moet ergens beginnen he.

Reqrouz
13-05-2004, 10:45
Origineel gepost door bisses rot lekker zelf op. O nee daar zorg ik wel voor! groetjes Rita PS wat je zegt ben je lekker zelluf (ergo: lelijk) Houd je kanker bek stomme tering **** **** you!!!! Wat denk je nou wel niet??? Jij bent wel nu wel blij he dat die buitenlanders eindelijk oprotten???? Denk maar niet dat je van ons Marokkanen afkomt. En ook niet van de Turken en van de Antilianen. Wij zulen jullie leven nog heel moeilijk maken. En ons kan je niet uitzetten hahahahahahahahhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa.