Bekijk originele versie : Wat als....
mooiemeisje
27-04-2004, 09:55
Hoi mensen...
Stel je leert een meid/jongen kennen...zij/hij is heel serieus...en dat soort dingen...En tijdje later hoor je een paar dingen over haar/hem... :kwaad:
Ga je de roddel geloven of ga je eerst naar haar/hem toe om te vragen hoe het zit??? :confused:
Laat me weten hoe jullie zouden reageren....Veel liefs :zwaai:
taourirt18v
27-04-2004, 10:22
als ik jouw was zal ik uit zoeken of het klopt voor dat je een conclusie trekt soms zijn het alleen maar roddels aangezien sommige dan heel jarloers zijn kramen ze maar wat uit xxxxxxxxxxxxx suc6 meid
Humorloos
27-04-2004, 10:23
Roddels komen voort uit jaloezie.
Als je ergens niet bij bent geweest en 1 partij onkent weet je het nooit 100% zeker.
nadoria86
27-04-2004, 10:29
inderdaad humorloos!! Duss als ik jou was ga eerst kijken wat er allemaal achter zit en vraag t gewoon aan hem, misschien heeft ie wel bewijs dat t nie zo is..trek dus nie al te snel je conclusies. Als je gelijk de roddels gaat geloven...kom je nergens en de meesten die die roddels verzinnen met als doel jullie uit elkaar zin te krijgen is het dan ook nog eens gelukt.....Dus luister eerst naar zijn kant van het verhaal
veel succes!!!
Nadoria
mooiemeisje
27-04-2004, 10:38
Hoi meiden dankjewel voor jullie reacties...heel lief van jullie...maar ik het gevoel dat jullie denken dat het bij mij gebeurt...nou het zo...ik zou graag willen weten wat als dat het geval is bij een jongen...als hij dingen hoort van het meisje...
Nou kijk ik denk dat meiden roddels niet snel geloven maar hoe zit het bij de jongens?....
Veel liefs....
mooiemeisje
27-04-2004, 10:39
jah klopt humerloos...roddels ontstaan uit jaloezie maar hoe moet je iemand gaan vertellen dat wat ze zeggen niet waar is?
maghrebgirl20
27-04-2004, 11:19
Origineel gepost door Humorloos
Roddels komen voort uit jaloezie.
Als je ergens niet bij bent geweest en 1 partij onkent weet je het nooit 100% zeker.
klopt, maar roddels komen vaak niet uit het niets, dus er misschien wel een kern van waarheid
Rayhane_20
27-04-2004, 11:26
De dingen die je over hem/haar te weten bent gekomen, zijn dat dingen die zich nu afspelen of die zich afspeelden voordat je hem/haar hebt leren kennen??? Anders kan ik niet oordelen. Speelt het zich nu werkelijk af dan zou ik met haar/hem praten, klikt het echt goed tussen jullie dan vertelt zij/hij wel de waarheid, en heb vertrouwen in hem/haar dat is de basis om een goede relatie/huwelijk tot stand te houden.
Speelden die dingen zich in het verleden af, dan zou ik het laten rusten. Wat hij/zij in zijn/haar verleden gedaan heeft is tussen hem en Allah swt. Ik zou geen oude koeien uit de sloot halen.
Wa3aleikoem salaam
mooiemeisje
27-04-2004, 11:41
maghrebgirl20
Hoi meid maar in dit geval zijn de gebasseerd op leugens....
Kijk ik geef een voorbeeld...een meid leert een jongen kennen...na een tijdje contact vraagt die jongen haar heb je ooit een relatie gehad...het meisje verteld hem de waarheid...dat ze er 1 heeft gehad die niet eens van lange duur was...de jongen gelooft haar...hier kom het dan...Na een tijdje komen er meer en meer mensen het teweten dat ze contact hebben...en jah dan hoort hij plots van jah dat meisje heeft die als vriend gehad en dan vervolgens die...ow jah en ze is dat en dat...
Hoe ga je ermee om?
Ik zeg niet dat het bij mij gebeurt maar geef enkel een voorbeeld zodat jullie een beter zicht krijgen...
Veel liefs. :zwaai: :zwaai:
taourirt18v
27-04-2004, 13:01
dat is het risico dat je hebt dus neem nooit met een gozer uit de buurt:zwaai: :boogie:
mooiemeisje
27-04-2004, 13:02
hahahahahahahhaha ah zo....
taourirt18v
27-04-2004, 13:04
of niet he mensen maar ik bedoel niet dan dat je gelijk in elk stadje een ander schatje neemt :boogie:
mooiemeisje
27-04-2004, 13:05
ja snap je wel...liefs.
taourirt18v
27-04-2004, 13:08
oke dan xxxxxxxxxxxxxxxxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.