Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben Nederland echt beu!!!

Pagina's : [1] 2 3

Fik26
27-04-2004, 01:58

Hebben jullie het gevoel dat je hier totaal niet meer thuis hoor?? Ik ben hier geboren en getogen maar voel me steeds meer echt een marokkaan. Door die rot politiek en vooral die nederlandse mensen met hun beknopte hersenen die er nog in geloven ook. Zeg je vriendelijk hallo tegen iemand die langs komt krijg je gewoon GEEN reactie terug, ze moesten eens weten hoe erg dat iemand kan kwetsen. Kunnen ze niet beseffen dat er maar een kleine percentage het verpest voor ons. Ik ben echt van mening dat ze ons het liefst zien vertrekken. Waarom laten ze ons gewoon niet met rust. Met de mentaliteit van de nederlandse bevolking zal ik nooit de beslissing maken om hier kinderen te krijgen. Marokko is mijn vaderland en die gevoel wordt steeds sterker en wat nederland betreft die kan de tyfus krijgen!

Mesgoot
27-04-2004, 02:48
Inshallah kom ik niet meer terug na de zomer :) Ik meen het

Fallujah
27-04-2004, 03:43
hollanders hebben teveel geld, en omdat alles lekker goed loopt in hun land (economie, hypotheek etc) willen ze zoals altijd wat spanning hebben: EN DAT IS NATUURLIJK DE ISLAM ZZWART MAKEN INC. MAROKANEN hollanders zijn zwakke jankballen

delila_23
27-04-2004, 08:14
ewa gewoon niks om hun geven.... ik weet het ze maken marokkanen echt zwart maar het lukt hun toch niet.... en ze hebben zeker iets tegen de islam en wij als marokkanen laten dat niet toe... dus jongens niks om hun geven kom op we laten onze niet weg jagen....

delila_23
27-04-2004, 08:20

mesgoot denk aub aan je toekomst kom op jongen....

Humorloos
27-04-2004, 10:28
Waarom groet je Nederlanders die je niet kent? Groet je broeder, die zal je terug groeten. Mesgoot, Je hebt niks te zoeken in Marokko als je niet een torenhoge bankrekening hebt. Gestudeerde mensen uit Marokko komen niet eens aan de baan, laat staan iemand uit Holland.

nadoria86
27-04-2004, 10:44
aah laat die batatas!! Ze zijn onwetend , en wat betreft de econimoe fallujah ik weet nie hoor maar sinds wanneer gaat t goed met de economie??? En degene die juist vertekken voor die batatas, als je dat doet hebben ze hun doel bereikt!! Dus blijf gewoon lekker in hollanda en laat ze gewoon verspil je aandacht en energie nie aan hun die het niet waard zijn!!! Nadoria

sweetnisrin
27-04-2004, 10:56
ga dan terug naar u land van herkomst als je u hier niet thuis voelt je kan moeilijk ongelukkig hier leven he

1807butterfly
27-04-2004, 11:07
Het gaat juist slecht met nederland, de economie ze willen gaan bezuinigen, de lange wachtlijsten ect. Ze zijn helemaal pissed off en geven de allochtonen de schuld, een soort zondebok. In het begin zat ik er ook erg mee maar op een gegeven moment raak je er gewoon gewend aan en denk je bij je zelf ach joh zij zijn de gene die er mee zitten en zij zijn de gene die niet meer op straat durven en dat kan me ook niets meer schelen. Ik dekn dat je dat ook moet doen fik26 er niets van aantrekken want dat willen ze graag. Ze willen ons hier weg hebben maar dat gaat hun niet lukken :p

maghrebgirl20
27-04-2004, 11:13
ik heb geen problemen met nederland....natuurlijk is marokko mijn vaderland, en is dat echt mijn land. maar ik vermaak me hier wel. al die negatieve uitspraken uit de politiek over marokkanen hoor ik niet, want ik dat het niet voor iedereen geld. en mensen die zicht te goed voelen om hoi tegen mij te zeggen heb ik schijt aan, zijn genoeg nederlanders die je wel netjes begroeten :)

rajae
27-04-2004, 11:16
Origineel gepost door Fik26 Hebben jullie het gevoel dat je hier totaal niet meer thuis hoor?? Ik ben hier geboren en getogen maar voel me steeds meer echt een marokkaan. Door die rot politiek en vooral die nederlandse mensen met hun beknopte hersenen die er nog in geloven ook. Zeg je vriendelijk hallo tegen iemand die langs komt krijg je gewoon GEEN reactie terug, ze moesten eens weten hoe erg dat iemand kan kwetsen. Kunnen ze niet beseffen dat er maar een kleine percentage het verpest voor ons. Ik ben echt van mening dat ze ons het liefst zien vertrekken. Waarom laten ze ons gewoon niet met rust. Met de mentaliteit van de nederlandse bevolking zal ik nooit de beslissing maken om hier kinderen te krijgen. Marokko is mijn vaderland en die gevoel wordt steeds sterker en wat nederland betreft die kan de tyfus krijgen! beste fik26, ik begrijp je volledig. ook ik heb het gevoel dat ik hier steeds minder thuis hoor. daarnaast wordt dit, zoals je ook al zei, versterkt door het negatieve daglicht waarin wij telkens geplaatst worden. heb echter geduld aghie, en vertrouw op Allah swt. in Marokko word je immers ook voor buitenlander aangezien. waar je ook bent, je thuisvoelen is een groot woord. probeer gewoon het beste er van te maken en je meer in de Islamitische kringen te begeven. focus je op je studie of werk, en insha allah komt alles goed. rajae

Mesgoot
27-04-2004, 14:03
Humorloos & delila_23 thnx 4 your care maar ik ga niet naar marokko ;) Ik blijf inshallah in Zuid_afrika

Jasmina
27-04-2004, 15:52
Origineel gepost door maghrebgirl20 ik heb geen problemen met nederland....natuurlijk is marokko mijn vaderland, en is dat echt mijn land. maar ik vermaak me hier wel. al die negatieve uitspraken uit de politiek over marokkanen hoor ik niet, want ik dat het niet voor iedereen geld. en mensen die zicht te goed voelen om hoi tegen mij te zeggen heb ik schijt aan, zijn genoeg nederlanders die je wel netjes begroeten :) PRECIES! :goedzo:

Jasmina
27-04-2004, 15:53
Origineel gepost door Mesgoot Humorloos & delila_23 thnx 4 your care maar ik ga niet naar marokko ;) Ik blijf inshallah in Zuid_afrika He kom ik net vandaan! Prachtig land! Mijn broer woont er ook! :D X Jasmina

zeytoena
27-04-2004, 16:19

Origineel gepost door Fik26 Hebben jullie het gevoel dat je hier totaal niet meer thuis hoor?? Ik ben hier geboren en getogen maar voel me steeds meer echt een marokkaan. Door die rot politiek en vooral die nederlandse mensen met hun beknopte hersenen die er nog in geloven ook. Zeg je vriendelijk hallo tegen iemand die langs komt krijg je gewoon GEEN reactie terug, ze moesten eens weten hoe erg dat iemand kan kwetsen. Kunnen ze niet beseffen dat er maar een kleine percentage het verpest voor ons. Ik ben echt van mening dat ze ons het liefst zien vertrekken. Waarom laten ze ons gewoon niet met rust. Met de mentaliteit van de nederlandse bevolking zal ik nooit de beslissing maken om hier kinderen te krijgen. Marokko is mijn vaderland en die gevoel wordt steeds sterker en wat nederland betreft die kan de tyfus krijgen! Zullen jij en ik trouwen en samen terug gaan naar Marokko. :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3