Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik moet morgen afrijden wat zal ik doen rijinstructeur meenemen of niet???

Pagina's : [1] 2

rust_in_je_hart
27-05-2009, 23:14

;)

Rood79
27-05-2009, 23:18
;) Nee, is niet nodig, tenzij je vindt dat hij een bijdrage levert, in principe heeft het geen nut. Instructeur zit maar een beetje mee te kijken. Allahie 'awnek, succes!

rust_in_je_hart
27-05-2009, 23:34
Nee, is niet nodig, tenzij je vindt dat hij een bijdrage levert, in principe heeft het geen nut. Instructeur zit maar een beetje mee te kijken. Allahie 'awnek, succes! Barak alah ofik voor je antwoord Weetje ik hoor in mijn omgeving zo veel verhalen dat over dat je zakt op onzin dingen de eerste keer vandaar dat ik ik eigelijk mijn rij instructeur mee wil nemen en ja ik draag een hoofdoek stel dat ik iemand krijg die beetje rasisties is dan laat hij me zakken voor niks snapje?? Maar aan de andere kant ik wil ook niet angstig over komen als hij wel mee gaat.......

Rood79
27-05-2009, 23:40
Barak alah ofik voor je antwoord Weetje ik hoor in mijn omgeving zo veel verhalen dat over dat je zakt op onzin dingen de eerste keer vandaar dat ik ik eigelijk mijn rij instructeur mee wil nemen en ja ik draag een hoofdoek stel dat ik iemand krijg die beetje rasisties is dan laat hij me zakken voor niks snapje?? Maar aan de andere kant ik wil ook niet angstig over komen als hij wel mee gaat....... wa fiekie barakAllah. Ik ben drie keer gezakt, in de vierde keer gehaald, in mijn ogen waren dat ook kleine dingen, maar een examinator/rijinstructeur let nu eenmaal op zaken die hij wel belangrijk vindt en terecht. Ik ben geen nerveus type, het zat destijds in andere zaken zoals: kijken, kijk overdreven in je binnenspiegel, goed over je schouders kijken voor een bocht of waar ook. Achteraf gezien ging ik best makkelijk met sommige dingen om, want ik keek weinig in de spiegel, etc.. Je moet maar zo denken, probeer het op het examen altijd overdreven goed te doen en meer dan je best kun je niet doen. Het heeft geen zin om te stressen, ontspan, neem rustige houding aan en vooral concentratie is erg belangrijk, laat je niet gek maken door die examinator naast je. Laat je weten hoe het is gegaan?

rust_in_je_hart
27-05-2009, 23:54

wa fiekie barakAllah. Ik ben drie keer gezakt, in de vierde keer gehaald, in mijn ogen waren dat ook kleine dingen, maar een examinator/rijinstructeur let nu eenmaal op zaken die hij wel belangrijk vindt en terecht. Ik ben geen nerveus type, het zat destijds in andere zaken zoals: kijken, kijk overdreven in je binnenspiegel, goed over je schouders kijken voor een bocht of waar ook. Achteraf gezien ging ik best makkelijk met sommige dingen om, want ik keek weinig in de spiegel, etc.. Je moet maar zo denken, probeer het op het examen altijd overdreven goed te doen en meer dan je best kun je niet doen. Het heeft geen zin om te stressen, ontspan, neem rustige houding aan en vooral concentratie is erg belangrijk, laat je niet gek maken door die examinator naast je. Laat je weten hoe het is gegaan? Dankje wel voor je steun ik ga mijn best doen inderdaad ik laat het je morgen weten

mokergirl_4ever
28-05-2009, 10:47
Neem hem mee!

Experience
28-05-2009, 15:19
Ik zou hem wel meenemen.

Bloemetje
28-05-2009, 18:59
Ik zou em ook meenemen. Maar goed, je moet kijken waar je je bij goed voelt.

Mocro_SchatJ
28-05-2009, 19:10
Enne gehaald meidd?

youssra19
28-05-2009, 19:27
en?? Gehaald?

linnn88
28-05-2009, 19:33
Ik zou hem ook meenemen! gisteren ging de mijne ook mee met T T T toets. en hij was het niet eens met iets dus ging hij dat na de toets bespreken met de examintor. Tijdens de rit kan hij dan ook zien hoe het ging, en weet die waar die nog extra mee moet oefenen met jou!

rust_in_je_hart
28-05-2009, 20:03
ik ben gezakt!! pff is echt een rot gevoel Maar allhamdolah

rust_in_je_hart
28-05-2009, 20:04
en hij is trouwens niet mee gegaan opzich had ik wel een goeie examinator maar het mocht niet baten ik was te zenuwachtig ondanks dat ik van die zenuw pillen had ingenomen.

tachel7it
28-05-2009, 20:21
en hij is trouwens niet mee gegaan opzich had ik wel een goeie examinator maar het mocht niet baten ik was te zenuwachtig ondanks dat ik van die zenuw pillen had ingenomen. Had je niet moeten doen lieve sgat, die zenuwpillen maken je juist suffer, maar gayr inshAllah. En of je je rei-instructeur nou meeneemt of niet, maakt niet uit, ligt aan de examinator of ie aardig is en in een goeie bui, want er zitten echt shaytans tussen hoor! Die laten je zakken omdat ze hun dagje niet hebben of omdat er die dag al een grote percentage is geslaagd, daar kijken ze ook naar hoor. Ik hoop dat je 'm inshAllah de 2de keer wel haalt, niet zenuwachtig zijn.. Bid 2 rak3aas voordat je moet afrijden en doe dou3a, komt goed inshAllah;)

Amazigh_United
28-05-2009, 20:29

;) als dat je rust in je hart geeft wel ja ;) je weet toch zelf of je er n goed gevoel bij hebt of niet.. de mijne ging mee en praatte en praatte maar met m en heeft er ZELFS voor gezorgd dat hij niet oplette op geve moment want k maakte fouten

Pagina's : [1] 2