Bekijk originele versie : Waarom koos je voor je man?
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 00:45
Waarom dacht je bij je man, dit is hem?! De man met wie ik inshallah oud ga worden.
:zwaai:
Hey meid,
Dat zijn best veel dingen om zo op te noemen.
1) hij is superlief
2)Hij heeft aanleg om een goede moslim te worden, ik denk dat hij het in zijn hart al is.
3)Zijn karakter bevalt me prima
4)We zijn het over veel dingen met elkar eens.
5)Heel veel dingen hebben wij gemeen, niet alleen kwa denkwijze, maar ook gevoel enzo.
6)Hij heeft veel voor me over
7)Ik kan goed met hem praten.
8)Wij hebben ook een vriendschappelijke band
9)Hij is voor mij ook aantrekkelijk :verliefd:
En we gaan binnenkort inscha'allah trouwen.
Maar ik las ergens een stuk overgeleverd door At-Tirmidhi
'Als iemand tot jullie komt over wiens geloof en karakter jullie tevreden zijn, TROUWT HEM DAM!' (At-Tirmidhi)
groetjes
Mysticalia
27-04-2004, 08:27
Origineel gepost door SoleCuoreAmore
Waarom dacht je bij je man, dit is hem?! De man met wie ik inshallah oud ga worden.
:zwaai:
Omdat hij een goede man is, en zal inshAllah een goede vader zijn voor mn toekomstige kids inshAllah.
Omdat hij de islam in z'n hart heeft gesloten en hij met mij de juiste weg van de islaam wilt volgen.
Heeft een prachtkarakter en een geweldig gevoel voor humor :melig::melig:
:belgie:
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 11:41
Origineel gepost door yem
Hey meid,
Dat zijn best veel dingen om zo op te noemen.
1) hij is superlief
2)Hij heeft aanleg om een goede moslim te worden, ik denk dat hij het in zijn hart al is.
3)Zijn karakter bevalt me prima
4)We zijn het over veel dingen met elkar eens.
5)Heel veel dingen hebben wij gemeen, niet alleen kwa denkwijze, maar ook gevoel enzo.
6)Hij heeft veel voor me over
7)Ik kan goed met hem praten.
8)Wij hebben ook een vriendschappelijke band
9)Hij is voor mij ook aantrekkelijk :verliefd:
En we gaan binnenkort inscha'allah trouwen.
Maar ik las ergens een stuk overgeleverd door At-Tirmidhi
'Als iemand tot jullie komt over wiens geloof en karakter jullie tevreden zijn, TROUWT HEM DAM!' (At-Tirmidhi)
groetjes
:goedzo: Ben blij voor je dat je hem hebt gevonden..:D
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 11:42
Origineel gepost door Mysticalia
Omdat hij een goede man is, en zal inshAllah een goede vader zijn voor mn toekomstige kids inshAllah.
Omdat hij de islam in z'n hart heeft gesloten en hij met mij de juiste weg van de islaam wilt volgen.
Heeft een prachtkarakter en een geweldig gevoel voor humor :melig::melig:
:goedzo: Ook mooi gezegd.... Inshallah zal ook ik dat ooit kunnen zeggen. Wens je een gelukkig en gezegend huwelijk inshallah.
Dankjewel meid
Inscha'allah zal een goede moslimman jou weg kruisen.
Want van een moslimman moet je het hebben denk ik, dat is het allerbeste!
Groetjes :zwaai:
UndercoverAngel
27-04-2004, 12:20
Op nummer 1.. We houden onwijs veel van elkaar en kunnen ons geen leven zonder elkaar voorstellen!!
Hij is 1 uit miljoenen, mijn steun & toeverlaat, superlief, eerlijk, zorgzaam, betrouwbaar, mooi innerlijk & uiterlijk, hij probeert de Islam zo goed mogelijk te praktiseren, ik kan over alles met hem praten, we kunnen samen lachen, we voelen elkaar aan, hebben dezelfde denkwijze etc..
We zijn verloofd en gaan Insha Allah over negen maanden trouwen! :Iluvu:
.:UcA:.
Mysticalia
27-04-2004, 13:14
:goedzo: Ook mooi gezegd.... Inshallah zal ook ik dat ooit kunnen zeggen. Wens je een gelukkig en gezegend huwelijk inshallah.
Amien inshAllah en moge Allah je ook een echtgenoot schenken die je hartje waard is inshAllah. :)
chocoladegek
27-04-2004, 14:10
Ik wist dat hij mijn ware was toen ik merkte dat hij de enige was die me aan het lachen kreeg als ik verdrietig was. Hij geeft me aandacht en liefde en stimuleert me een goede moslima te zijn.
En we gaan over drie maandjes trouwen!!!
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 14:12
Dankjewel lieve dames.. :) Moge jullie allemaal gelukkig worden inshallah!
Jullie verhaaltjes zijn :goedzo: Leuk om te lezen, echt waar.
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 14:14
Chocoladegek... Dat is al bijna! :boogie: Ben je al beetje zenuwachtig?
AHA IK HEB JE.......HIER BEN JE DUS??
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 14:45
Origineel gepost door mohaha
AHA IK HEB JE.......HIER BEN JE DUS??
:o Ja. Hier ben ik. Kom je ons vertellen waarom je dacht, dit is mijn vrouw met wie ik Inshallah oud ga worden?
ik snap het niet...licht toe
chocoladegek
27-04-2004, 15:11
Chocoladegek... Dat is al bijna! :boogie: Ben je al beetje zenuwachtig?
Dat is inderdaad al bijna en sinds een weekje ben ik echt zenuwachtig aan het worden, Pas nu dringt het tot me door. Er moet nog zoveel worden geregeld en gedaan en het is al bijna.
Maar ja, we komen er wel insha-allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.