Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes die playen

Pagina's : [1] 2

Elhoub_girl
26-04-2004, 23:34

Ik vraag me echt af hoe ze dat doen :auw2: en als je ander vriend erachter komt dan? :confused: dan ben je toch gelijk een ho? Of playen de meiden omdat ze een keer ook zwaar zijn geplayed? pay back time? :zwaai: :hihi: wie neemt je dan nog serieus?

SoleCuoreAmore
26-04-2004, 23:37
...Bestaan Absoluut. Ik vind er niks stoers aan, leuk om voor 'ho uitgemaakt te worden maar niet heus. Elke week een ander vriendje, wat is de kick daarvan. Ik zou me echt een goedkope **** voelen. Nee hoor, geef mij maar een man met wie ik echte liefde heb en daarmee lekker mijn toekomst ga delen.

Elhoub_girl
26-04-2004, 23:39
ja dat vind ik dus ook :jammer: zulke wijven zieken mij echt soms.. eeuwige praatjes over mohamed rachid said khalid enzovoort :auw2:

SoleCuoreAmore
26-04-2004, 23:41
Origineel gepost door Elhoub_girl ja dat vind ik dus ook :jammer: zulke wijven zieken mij echt soms.. eeuwige praatjes over mohamed rachid said khalid enzovoort :auw2: :) Ja, soms heb ik zin om ze duidelijk te maken dat als je zo een naam hebt, en zo doet, dat niemand ze dan meer serieus gaat nemen. Maar ja, aan de andere kant.. Ze doen het zelf. Ik hou me zelf niet met zulke zaken bezig, jij ook niet.. :D Gelukkig maar.

miss_curly87
26-04-2004, 23:42

ik ben het met jullie eens, maar als een jongen het doet is hij dan net zo goedkoop of is hij dan wel een player

SoleCuoreAmore
26-04-2004, 23:45
Ik knap af op jongens die ik dan zie lopen en waarvan je al kan 'ruiken' dat ze opmerkingen gaan maken of wat dan ook. Al helemaal als iemand een naam heeft. Tuurlijk is een jongen dan net zo goedkoop, player, **** hoe je het ook wilt noemen. :)

Elhoub_girl
26-04-2004, 23:45
nee ook zo goedkoop.. daar valt niet over te discuseren jongens die playen zijn ook afgelikte boterhammen willen wij niks mee te maken hebben toch? :haha:

babyboy
26-04-2004, 23:46
Origineel gepost door miss_curly87 ik ben het met jullie eens, maar als een jongen het doet is hij dan net zo goedkoop of is hij dan wel een player neeh, jongens zijn iets duurder :D

Elhoub_girl
26-04-2004, 23:48
nee jongens zijn klein beetje duurder dan een hoopje stront bij elkaar ja :auw2: heb je wel gelijk in babyboytje.... whaa dus niet gewoon he :haha: flaaauw grapje van mij maar moet kunnen :zwaai:

SoleCuoreAmore
26-04-2004, 23:50
Origineel gepost door Elhoub_girl nee ook zo goedkoop.. daar valt niet over te discuseren jongens die playen zijn ook afgelikte boterhammen willen wij niks mee te maken hebben toch? :haha: Precies. ;)

babyboy
26-04-2004, 23:52
Origineel gepost door Elhoub_girl nee jongens zijn klein beetje duurder dan een hoopje stront bij elkaar ja :auw2: heb je wel gelijk in babyboytje.... whaa dus niet gewoon he :haha: flaaauw grapje van mij maar moet kunnen :zwaai: Dat verandert nog niet het feit dat jongens duurder zijn dan meisjes :stout:

SoleCuoreAmore
26-04-2004, 23:53
Origineel gepost door babyboy Dat verandert nog niet het feit dat jongens duurder zijn dan meisjes :stout: :lekkerpuh

babyboy
26-04-2004, 23:54
Origineel gepost door SoleCuoreAmore :lekkerpuh waarheid is hard :Iluvu:

Kaatje
26-04-2004, 23:55
Origineel gepost door babyboy Dat verandert nog niet het feit dat jongens duurder zijn dan meisjes :stout: Dacht het niet ! :ego:

babyboy
26-04-2004, 23:56

Origineel gepost door kaaatje Dacht het niet ! :ego: Dan weet je het nu :D :stout:

Pagina's : [1] 2