Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Modellen gezocht (hijaab) SPOED

Pagina's : [1] 2

Mouny
26-04-2004, 23:11

salam a3liekoum wr wb Ik ben dringend opzoek na ong 4 meiden die willen poseren voor n flyer voor n Islamitische winkel. Het gaat om hoofddoeken die geshowt moeten worden. Er staat n vergoeding tegenover.. djazakoum Allah M

achie25
26-04-2004, 23:17
Origineel gepost door Mouny salam a3liekoum wr wb Ik ben dringend opzoek na ong 4 meiden die willen poseren voor n flyer voor n Islamitische winkel. Het gaat om hoofddoeken die geshowt moeten worden. Er staat n vergoeding tegenover.. djazakoum Allah M Een islamitische winkel??? Is het showen van vrouwen om reclame te maken islamitisch verantwoord???

Mouny
26-04-2004, 23:25
[QUOTE]Origineel gepost door achie25 Een islamitische winkel??? Is het showen van vrouwen om reclame te maken islamitisch verantwoord??? [/QUOTE Allah ou 3alem agie... ik doe dit voor iemand anders En hij wilt hoofddoeken showen ja.. hoe moet t adners Suggesties zijn welkom Het mogen trouwens ook niet marokaanse meiden zijn

Elhoub_girl
26-04-2004, 23:29
:haha: wat een bla zeg islamitsche winkel wil modellen laten poseren met hoofddoek...

achie25
26-04-2004, 23:30

Origineel gepost door Mouny [QUOTE]Origineel gepost door achie25 Een islamitische winkel??? Is het showen van vrouwen om reclame te maken islamitisch verantwoord??? [/QUOTE Allah ou 3alem agie... ik doe dit voor iemand anders En hij wilt hoofddoeken showen ja.. hoe moet t adners Suggesties zijn welkom Het mogen trouwens ook niet marokaanse meiden zijn Het gebruik van poppen, bijv.. Of vrouwen in zijn eigen familie vragen om te poseren...

Mouny
26-04-2004, 23:31
Origineel gepost door Elhoub_girl :haha: wat een bla zeg islamitsche winkel wil modellen laten poseren met hoofddoek... Luister hbiba.. ik doe iemand n plezier en je wil niet weten hoeveel meiden al gereageerd hadden een tijd geleden terwijl ze wistern dat die flyer door heel nederland terecht kwam.. Shouf geliehoum.. zij verdienen hun geld.. en hij heeft er n mooie flyer bij!

Mouny
26-04-2004, 23:38
Origineel gepost door achie25 Het gebruik van poppen, bijv.. Of vrouwen in zijn eigen familie vragen om te poseren... Daarom zei ik ook:: Ook niet moslim vrouwen mogen zich hier voor opgeven!

Mouny
26-04-2004, 23:39
Origineel gepost door achie25 Het gebruik van poppen, bijv.. Of vrouwen in zijn eigen familie vragen om te poseren... Hij heeft geen familie meer! Dus die optie valt af

SoleCuoreAmore
26-04-2004, 23:43
Waar worden die foto's dan gemaakt, en in welke stad is die winkel?

achie25
26-04-2004, 23:46
Origineel gepost door Mouny Daarom zei ik ook:: Ook niet moslim vrouwen mogen zich hier voor opgeven! Mag je de niet-islamitische vrouwen wel misbruiken dan???

SoleCuoreAmore
26-04-2004, 23:49
Origineel gepost door Mouny Allah ou 3alem agie... ik doe dit voor iemand anders En hij wilt hoofddoeken showen ja.. hoe moet t adners Suggesties zijn welkom Het mogen trouwens ook niet marokaanse meiden zijn [/B] Origineel gepost door achie25 Mag je de niet-islamitische vrouwen wel misbruiken dan??? Ze zei, niet-Marokkaans, er zijn niet-Marokkaanse vrouwen die moslim zijn. Of niet volgens u ? ;)

achie25
26-04-2004, 23:56
Origineel gepost door SoleCuoreAmore Ze zei, niet-Marokkaans, er zijn niet-Marokkaanse vrouwen die moslim zijn. Of niet volgens u ? ;) Een paar reacties later heeft ze het over niet islamitische vrouwen.....

SoleCuoreAmore
27-04-2004, 00:01
Origineel gepost door achie25 Een paar reacties later heeft ze het over niet islamitische vrouwen..... Ooh, excuses. ;) Ik dacht al....

SoleCuoreAmore
27-04-2004, 00:17
Origineel gepost door Btissama Ja ik wil wel! heb altijd al als modelletje willen spelen! waar en hoelaat moet ik er zijn? :D Me want too :cool: Wanna-be a model too :stout:

SoleCuoreAmore
27-04-2004, 00:29

Ieder zijn eigen mening. Ik wil oook! :)

Pagina's : [1] 2