Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouw blaast penis man op!!!!

Pagina's : [1] 2

Oulad_Metalsa
27-05-2009, 16:21

Vrouw blaast penis man op MOSKOU - Een Russische vrouw kon het niet verkroppen dat haar vriend haar wilde dumpen. Ze nam drastische maatregelen door rotjes om zijn penis te binden en de boel te laten ontploffen Kira V. woonde al twee jaar samen met haar partner Alik D. Toen Kira voorstelde om misschien te gaan trouwen, stootte ze Alik daarmee juist af. Hij besloot liever weer bij een vrouw terug te keren, waarmee hij eerder getrouwd is geweest. In slaap Alik vertelde Kira bij haar weg te gaan, waarna de vrouw deed alsof ze het accepteerde en een laatste afscheidsdiner voorstelde. Bij dat diner werd zoveel gedronken dat Alik daarna meteen in slaap viel. Toen zag Kira haar kans schoon; ze bond het vuurwerk aan de genitaliën van het slachtoffer en stak het aan. Celstraf Het 33-jarige slachtoffer werd met spoed naar het ziekenhuis afgevoerd, waar dokters vechten voor zijn leven. De jaloerse vrouw riskeert 12 jaar cel voor haar gruwelijke daad, melden Russische media. hoe zou jij wraak nemen :hihi: http://www.telegraaf.nl/buitenland/4017307/__Vrouw_blaast_penis_man_op__.html?p=20,1

honey_bunny
27-05-2009, 16:29
WOWW hahaha HEFTIGG>. Nou niet... Als hij mij niet wilt, verdient hij mij niet... Er zwemmen genoeg visjes in het water... Dusss allah3awnek....

Miss_Abbracer
27-05-2009, 16:31
Wat een gestoord wijf :maf2:

Oulad_Metalsa
27-05-2009, 16:34
WOWW hahaha HEFTIGG>. Nou niet... Als hij mij niet wilt, verdient hij mij niet... Er zwemmen genoeg visjes in het water... Dusss allah3awnek.... misschien was dit wel een goudenkarper :hihi: Wat een gestoord wijf :maf2: :giechel: het was wel vuuwerk in bed :hihi:

Miss_Abbracer
27-05-2009, 16:35

misschien was dit wel een goudenkarper :hihi: :giechel: het was wel vuuwerk in bed :hihi: Dat is 1 ding dat zeker is:hihi:

honey_bunny
27-05-2009, 16:35
hahaha, ja vuurwerk was het zeker,, hahahaha DE VONK IS ZEKER OVERGESLAGEN geen twijfel aan mogelijk... En al heeft hij een lul van goud, lekker belangrijk!

Oulad_Metalsa
27-05-2009, 16:42
Dat is 1 ding dat zeker is:hihi: vraag me echt af hoe hij wakker is geworden :lol: hahaha, ja vuurwerk was het zeker,, hahahaha DE VONK IS ZEKER OVERGESLAGEN geen twijfel aan mogelijk... En al heeft hij een lul van goud, lekker belangrijk! zijn er maar weinig van :o

honey_bunny
27-05-2009, 16:48
Weinig of niet! hahaha Of ga je mij nu vertellen dat jij een van de weinige bent :stout:

Amira_1986
27-05-2009, 16:50
Hahahah, ziekk :hihi:

Miss_Abbracer
27-05-2009, 16:52
vraag me echt af hoe hij wakker is geworden :lol: zijn er maar weinig van :o Fucked up :maf2:

honey_bunny
27-05-2009, 16:55
Hahahah, ziekk :hihi: lekker zn verdiende loon.. Mannen moet je gewoon soms zo behandelen.. hahah! MANNEN :jammer:

Amira_1986
27-05-2009, 16:57
lekker zn verdiende loon.. Mannen moet je gewoon soms zo behandelen.. hahah! MANNEN :jammer: Sommige gaan letterlijk achter hun geslacht aan. Hahahah.... zwakke schapen. Vrouwen zijn ook wreed :likje:

honey_bunny
27-05-2009, 16:58
Sommige gaan letterlijk achter hun geslacht aan. Hahahah.... zwakke schapen. Vrouwen zijn ook wreed :likje: Tuurlijk zijn vrouwen wreed.. We moeten ook maar is onze ballen laten zien, die hebben wij ook hoor.. Zoals die mocro zijn van het schnitzel paradijs.. Echt van die GANZENNN BALLENNN

Miss_Abbracer
27-05-2009, 17:09
Tuurlijk zijn vrouwen wreed.. We moeten ook maar is onze ballen laten zien, die hebben wij ook hoor.. Zoals die mocro zijn van het schnitzel paradijs.. Echt van die GANZENNN BALLENNN :lol:

gone2far
27-05-2009, 19:29

Vrouw blaast penis man op MOSKOU - Een Russische vrouw kon het niet verkroppen dat haar vriend haar wilde dumpen. Ze nam drastische maatregelen door rotjes om zijn penis te binden en de boel te laten ontploffen Kira V. woonde al twee jaar samen met haar partner Alik D. Toen Kira voorstelde om misschien te gaan trouwen, stootte ze Alik daarmee juist af. Hij besloot liever weer bij een vrouw terug te keren, waarmee hij eerder getrouwd is geweest. In slaap Alik vertelde Kira bij haar weg te gaan, waarna de vrouw deed alsof ze het accepteerde en een laatste afscheidsdiner voorstelde. Bij dat diner werd zoveel gedronken dat Alik daarna meteen in slaap viel. Toen zag Kira haar kans schoon; ze bond het vuurwerk aan de genitaliën van het slachtoffer en stak het aan. Celstraf Het 33-jarige slachtoffer werd met spoed naar het ziekenhuis afgevoerd, waar dokters vechten voor zijn leven. De jaloerse vrouw riskeert 12 jaar cel voor haar gruwelijke daad, melden Russische media. hoe zou jij wraak nemen :hihi: http://www.telegraaf.nl/buitenland/4017307/__Vrouw_blaast_penis_man_op__.html?p=20,1 als hij mn man was had ik zoutzuur over zijn lul heen gegooid.. en in een relatie zou t me niet boeien, die gebruik ik dan toch alleen maar voor 1 ding..

Pagina's : [1] 2