Bekijk originele versie : erg man
nurdounia1
26-04-2004, 22:41
er is vannacht een moslims meisje van 4 jaar verkracht en vermoord zet je status op bezet en stuur het naar zoveel mogelijk mensen in je lijst die online zijn . laat je respect zien ook al ben je zelf geen moslim
Kreeg dit net van m'n nichtje op msn!!!
Erg he!!!
Dat meen je niet ! Oh wat erg!!! :jammer: :traan1:
nurdounia1
26-04-2004, 22:57
Origineel gepost door kaaatje
Dat meen je niet ! Oh wat erg!!! :jammer: :traan1: ja erg he, ik d8 eerst e.o.a. misselijke grap!! maar ze zeggen dat het echt gebeurd is. Erg voor die ouders man, en wat zou er door dat lieve kleine meisje heen gegaan zijn. :verdriet: Diegene die het heeft gedaan....
geen woorden voor. :auw:
Waar is het gebeurd?? Bedoel welke stad? Weet jij dat toevallig??
123456789
26-04-2004, 23:15
mag allah swt haar helpen in haar verdere leven
nurdounia1
26-04-2004, 23:17
Origineel gepost door kaaatje
Waar is het gebeurd?? Bedoel welke stad? Weet jij dat toevallig?? nee, ik vroeg het m'n nichtje ook al, maar die had dat bericht ook weer gehad. Maar zodra ik meer weet zet ik het hierop!!!
En als iemand anders meer weet zou die dat kunnen plaatsen???
Kweet dus echt niet meer dan dat bericht wat ik heb ontvangen!! ;)
nurdounia1
26-04-2004, 23:20
Origineel gepost door 123456789
mag allah swt haar helpen in haar verdere leven en moge Allah swt diegene die het gedaan heeft straffen
OujDa_LaDy
26-04-2004, 23:20
:( Zo Erg..
SoleCuoreAmore
26-04-2004, 23:56
Origineel gepost door nurdounia1
er is vannacht een moslims meisje van 4 jaar verkracht en vermoord zet je status op bezet en stuur het naar zoveel mogelijk mensen in je lijst die online zijn . laat je respect zien ook al ben je zelf geen moslim
Kreeg dit net van m'n nichtje op msn!!!
Erg he!!!
Een moslim meisje....
Lieverd, het maakt niet uit wat voor meisje het is!! Moslim, Christelijk, Boedhist, Hindoe what ever... Voor elk meisje zou het afschuwelijk zijn. Het is niet erger voor haar en voor de omgeving omdat ze moslim is. Dat doet er nu niet toe.
Crazy_Yas
27-04-2004, 00:01
Origineel gepost door SoleCuoreAmore
Een moslim meisje....
Lieverd, het maakt niet uit wat voor meisje het is!! Moslim, Christelijk, Boedhist, Hindoe what ever... Voor elk meisje zou het afschuwelijk zijn. Het is niet erger voor haar en voor de omgeving omdat ze moslim is. Dat doet er nu niet toe.
inderdaad!
bezetstand op msn:jammer: beter alemaal een dua doen voor het kleine kind, als dit echt zo is daar heeft ze meer aan. Er staat niks over in het nieuws dus laten we hopen dat dit niet waar is. het is al bekend dat geruchten snel verspreid worden via de email...
nurdounia1
27-04-2004, 00:08
Origineel gepost door Crazy_Yas
inderdaad!
bezetstand op msn:jammer: beter alemaal een dua doen voor het kleine kind, als dit echt zo is daar heeft ze meer aan. Er staat niks over in het nieuws dus laten we hopen dat dit niet waar is. het is al bekend dat geruchten snel verspreid worden via de email... laten we hopen dat het een gerucht is, heb zelf ook nog gekeken en kan er zelf ook niets over vinden. Maar vond toch dat ik het moest plaatsen :verdriet:
nurdounia1
27-04-2004, 00:11
Een moslim meisje....
Lieverd, het maakt niet uit wat voor meisje het is!! Moslim, Christelijk, Boedhist, Hindoe what ever... Voor elk meisje zou het afschuwelijk zijn. Het is niet erger voor haar en voor de omgeving omdat ze moslim is. Dat doet er nu niet toe. bedankt voor jet corrigeren van de spellingsfout ;)
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 00:16
bedankt voor jet corrigeren van de spellingsfout ;)
Graag gedaan (bedoelde het niet om je te slim af te zijn hoor :) ) Maar ik hoop dat vooral dat je de tekst eronder je bijblijft.
nurdounia1
27-04-2004, 00:28
Graag gedaan (bedoelde het niet om je te slim af te zijn hoor :) ) Maar ik hoop dat vooral dat je de tekst eronder je bijblijft. Nee hoor meid, dat bedankje was ook niet sarcastisch bedoeld!!! ;)
En het maakt ook niet uit welk geloof ze had of niet had!! Maar had het gekopieerd en er echt niet speciaal "moslim" bijgezet!!! Stond er dus al!! ;)
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 00:31
Nee hoor meid, dat bedankje was ook niet sarcastisch bedoeld!!! ;)
En het maakt ook niet uit welk geloof ze had of niet had!! Maar had het gekopieerd en er echt niet speciaal "moslim" bijgezet!!! Stond er dus al!! ;)
Ooh, oke. Ja, vier jaar is ook wel erg ziek. :jammer: Afschuwelijk. Dan is ze nog niet eens lichamelijk ontwikkeld enzo. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.