Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames, hoe werden jullie ten huwelijk gevraagd?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
26-04-2004, 21:33

Ik bedoel, is hij ouderwets op de knieen gegaan en haalde een schitterende diamnten ring tevoorschijn en vroeg: 'wil je met me trouwen?' of flapte het er zomaar ineens uit? Ben zeer benieuwd!.

Mysticalia
27-04-2004, 08:20
Origineel gepost door Stylissima Ik bedoel, is hij ouderwets op de knieen gegaan en haalde een schitterende diamnten ring tevoorschijn en vroeg: 'wil je met me trouwen?' of flapte het er zomaar ineens uit? Ben zeer benieuwd! :rolleyes: Nee. Hij zei het de eerste keer dat ie me zag dat ie z'n leven met me wilde delen. :D Dan heb ik hem aan een vragenronde onderworpen en zijn we tot een akkoord gekomen. ;) :belgie:

Sardina
27-04-2004, 10:21
gewoon netjes bij mn pa langsgeweest..............

maghrebgirl20
27-04-2004, 11:53
Origineel gepost door amira_00 met een smsje (erg romatisch maar niet heus) niet echt romantish...... maar ja als je maar gelukkig bent ;)

oem_ismael
27-04-2004, 12:09

zoals het hoort naar mijn vader gegaan!!

oem_ismael
27-04-2004, 13:44
nou persoonlijk...hij wilde met mij trouwen dat was natuurlijk meteen duidelijk anders zou ik niet eens met hem willen praten....en toen we dingen hadden besproken en toen het dus duidelijk was...kwam hij bij mijn vader :)

Atlas_Gebergte
27-04-2004, 14:46
Zijn vader heeft het tegen mijn vader gezegd van tevoren en later zijn ze langsgekomen, daarna hebben ze het aan mij gevraagd of ik wel wilde of niet. Ik heb van tevoren geen relatie met hem gehad hamdoulillah.

Nadia_Antwerpen
28-04-2004, 23:58
assalaam wa aleikum via de telefoon, met omwegen maar ik vond het héél romantisch! :love: mha salama

soulfa
29-04-2004, 14:29
Nou, hij ging niet op zijn knieen zoals in de films. We kende elkaar al een tijdje. Hij belde me, en wou iets beklangrijks met me bespreken, maar ik wist gewoon dat hij me ging vragen. We hadden afgesproken op een zondag, ging naar hem toe. Zonder er omheen te draaien, pakte mijn hand keek me aan en vroeg, wil je mijn vrouw worden. de volgende dag heeft zijn vader mijn vader gebeld. Dat gevoel is heerlijk. Gewoon door je grote liefde gevraagd worden. Vaker kreeg ik huwelijksaanzoeken van mannen via mijn pa, maar daar wou ik echt niks van weten. Dit was gewoon perfect.

lady_khadija
29-04-2004, 18:57
leuk man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ben benieuwd hoe het gaat gebeuren met mijn mannetje later....inshallah.....

madame_nadia
29-04-2004, 19:09
ik begin er ook naar uit te kijken :hihi:

Boug84
30-05-2004, 01:49
Asalaam wa aleikom Ik ben geen dame maar ik hoop niet dat je het erg vindt.... Nadat ik bij haar ouders ben geweest om haar hand te vragen (met 10 palen van suiker, een bos met 50 rozen, kratten met cola en fanta, chocola, parfum, schaap...enz) wou ze heel graag dat ik haar ten huwelijk zou vragen...dus dat heb ik gedaan.... Ik wou haar eerst meenemen in een luchtballon en als we er eenmaal inzaten zou ik tegen haar zeggen kijk naar beneden....en dan zou ze beneden op de grond een grote spandoek zien met daarop: wil je met mij trouwen?....maarja ik vroeg met een omweg of ze ooit in een luchtballon zou stappen maar ze heeft te erge hoogtevrees, dus dat is niet doorgegaan....dus een tip voordegene die nog iemand ten huwelijk moeten vragen.... Dus heb ik het anders gedaan....ik heb haar met een smoes naar mijn huis gelokt en toen ze aankwam stond de voordeur open en zag ze een weg van kaarsjes en die moest ze volgen, die weg ging naar boven richting mijn deur, en op mijn deur stond: ga naar de kamer hiernaast! Dus toen ging ze daarnaartoe en zag ze op de bed van mijn broertje allemaal kaarsen en in het midden een schaal met daarin rozenblaadjes en in het midden de sleutel van mijn deur (want mijn deur was opslot), toen pakte ze die sleutel en deed ze mijn deur open en zag ze mij op mijn knieen met een bord waarop stond: WIL JE MET MIJ TROUWEN? en ik had trouwens ook nog een roos in mijn mond hahahaha en de rest van mijn kamer lag vol met kaarsjes en geloof me het was echt heet ik begon te zweten en alles hahaha het leek net een sauna....maarja ik heb alles over voor mijn prinsesje..... Wa aleikom salaam....

alhoceima_hayat
30-05-2004, 11:03
bij mij door shoer....

alhoceima_hayat
30-05-2004, 11:05
door bedreigingen...en beweren dat hij shoer bij me heeft gedaan... maarja..geeft niet...ik ben gek op hem en hij op mij..we gaan over 5 weken in marokko zouwjija tekenen..in Alhoceima...we hebben voor elkaar gekozen op me werk... ik zei toen gelijk ja...ik wil...ik wil...

oemHafsa
30-05-2004, 14:06

Ik werd gevraagd via een cassetebandje die hij liet inspreken door zijn ouders en vervolgens aan iemand meegaf. Een gelukkig huwelijk hoeft niet altijd met romantiek te beginnen.

Pagina's : [1] 2 3