Bekijk originele versie : hij zegt dat die me niet heeft bedrogen maar ik vind van wel
ik heb geen leuke week achter de rug... ik heb wat met een jongen hij wilde met me trouwen enz enz... blijkt dat die nu een paar weken terug met een meisje belde en smsde met de tel van zijn broer want zelf kan hij niet smsen dus ik kreeg nooit smsjes want dat kon hij niet... toen hebben ze afgesproken en zijn ze de hele dag samen geweest terwijl ik denk hij is aan het werk... zijn ze uit eten geweest alles.... hij heeft haar hand ff vastgepakt toen ze aan het wandelen waren... ik heb contact met haar gekregen en zij zei dat ze hem echt niet leuk vond ze wilde hem een kans geven want hij was 3jaar geleden al op haar.... ze zegt wallah ik voel niks voor hem.... hij zei tegen haar ik wil met je trouwen kinderen krijgen oud met je worden ik kan niet zonder... dat deed die eerst altijd bij mij tot voor kort hij zei ook tegen haar ik hou van je en tegen mij niet meer zo vaak.... ik ben hier achter gekomen.... maar hij heeft op de koran gezworen dat die nooit meer contact of weet ik wat met haar te maken wilt hebben... hij heeft gezworen als ze belt neem ikniet op als ze smsed lees ik het niet en wis het meteen... ik bel niet en sms niet meer.... alles gezworden op de koran.... moet ik hem nou nog een kans geven want ik ben al een jaar bij hem en ik hou echt van hem.... we hebben veel meegemaakt samen dus ikkan hem niet in 1keer weg laten gaan.... hij zegt ik heb je niet bedrogen enz. maar ikvind van wel... hij heeft dingen gedaan met een meisje wat die niet hoort te doen, hij heeft dingen gezegd wat die niet hoort te zeggen en hij heeft tegen mij gelogen zijn toekomstige vrouw wat hij niet hoort te doen wat moet ik nu doen?!?!? vertellen jullie mij wat jullie zouden doen???? ik hoop op heel snel antwoord!!!
beslama
Onslaught
08-11-2002, 17:42
blijf je zelf lieverd geloof me , blijf je zelf en geef hem kans, maar maak hem wel dudielijk waarom je zo achterdochtig ben, want is wel zijn fout dus, en zoals je al zei je kan hem niet weggooien na dat jullie veel hebben meegemaak, maar wie weet is het een test snap ie dat je meot overwinne enzo dus:D
jawhara1
08-11-2002, 17:45
Origineel gepost door vlasje
ik heb geen leuke week achter de rug... ik heb wat met een jongen hij wilde met me trouwen enz enz... blijkt dat die nu een paar weken terug met een meisje belde en smsde met de tel van zijn broer want zelf kan hij niet smsen dus ik kreeg nooit smsjes want dat kon hij niet... toen hebben ze afgesproken en zijn ze de hele dag samen geweest terwijl ik denk hij is aan het werk... zijn ze uit eten geweest alles.... hij heeft haar hand ff vastgepakt toen ze aan het wandelen waren... ik heb contact met haar gekregen en zij zei dat ze hem echt niet leuk vond ze wilde hem een kans geven want hij was 3jaar geleden al op haar.... ze zegt wallah ik voel niks voor hem.... hij zei tegen haar ik wil met je trouwen kinderen krijgen oud met je worden ik kan niet zonder... dat deed die eerst altijd bij mij tot voor kort hij zei ook tegen haar ik hou van je en tegen mij niet meer zo vaak.... ik ben hier achter gekomen.... maar hij heeft op de koran gezworen dat die nooit meer contact of weet ik wat met haar te maken wilt hebben... hij heeft gezworen als ze belt neem ikniet op als ze smsed lees ik het niet en wis het meteen... ik bel niet en sms niet meer.... alles gezworden op de koran.... moet ik hem nou nog een kans geven want ik ben al een jaar bij hem en ik hou echt van hem.... we hebben veel meegemaakt samen dus ikkan hem niet in 1keer weg laten gaan.... hij zegt ik heb je niet bedrogen enz. maar ikvind van wel... hij heeft dingen gedaan met een meisje wat die niet hoort te doen, hij heeft dingen gezegd wat die niet hoort te zeggen en hij heeft tegen mij gelogen zijn toekomstige vrouw wat hij niet hoort te doen wat moet ik nu doen?!?!? vertellen jullie mij wat jullie zouden doen???? ik hoop op heel snel antwoord!!!
Als het mijn vriendje was :auw: Maar je wie zegt dat dat meisje wel echt de waarheid spreekt.Heb het ook wel mee gemaakt en zeiden dat mijn vriend bij hun was en dat ik dom was ........terwijl hij gewoon bij mij zat snap je praat erover met Als dat niet helpt.dumpen die vent .Wij meisjes hebben gevoelens .En dat vergeet men soms .
beslama
Angeltje
08-11-2002, 17:47
eenmaal een leugenaar, altijd een leugenaar.
Maar meid, ga op je gevoel af, maar wees alert!
Koezzies van mij
jawhara1
08-11-2002, 17:47
foutje
Aphrodite
08-11-2002, 17:48
Ja meid, ik ben het ook met onslaught eens... Tuurlijk hij had dat niet mogen doen... maar je geeft zelf het antwoord al jullie hebben al een jaar en je hout nog van em... geef em nog een kans, maar laat duidlijk merken dat je het NIET meer pikt!!!! dit is zijn laatste kans....
FOOLED YOU ONCE IT'S HIS FAULT... FOOLED YOU TWICE IT'S YOUR FAULT
Dus geef em nog een kans meid.... Maar let goed op...
Hoop dat je gelukkig zult leven verder en dat hij dit nooit meer flikt... insha allah...
Kus Aphrodite
Maryam_Iglouzan
08-11-2002, 17:48
ik zou hem een kans geven want volgens mij wil je hetzelf ook niet opgeven.
maar je moet niet gelijk doen of alles goed is,dan maak je het te makkelijk voor hem zodat hij weer hetzelfde doet.
zeg dat hij je vertrouwen moet winnen.
maar onthoud wel:een ezel stoot zichzelf niet 2 keer aan dezelfde steen
zij heeft me alles verteld en ook op de koran gezworen dat alles waar was wat ze zei... ik heb dit in de 1e dag van de ramadan ontdekt dus liegen kunnen ze toch niet doen.... ik heb met hem gepraat dagen 2dagen lang.... maar ik weet het niet als ik naar hem kijk wil ikhem niet kwijt maar als ik langs de plaats rijd waar hij met haar is geweest word ik gek... als ik denk wat hij zei deed enzo met haar voor haar word ik gek! zelfs nu met ramadan ik eet s'morgens niks en s'avonds ook haast niks ik krijg niks door mijn keel.... wat moet ik toch doen?!?!?
Aphrodite
08-11-2002, 17:51
Origineel gepost door Kadir
Zo wat, wat is hier nou zo erg aan:rolleyes:
Zo kadir, jij vindt het dus niet erg... en al jou vriendin waar je helemaal gek op bent zoiets bij jou flikt.... wat dan???
hoe kan ik hem vertrouwen toen ze elkaar zagen dacht ik hij werkt... ga ik als ik verder met hem ga iedere dag zitten wat zou hij nu aan het doen zijn? zou ik zijn tel nakijken ? ik zou altijd denken zou hij nog wel eens aan haar denken... of doet die het toch stiekem....een relatie is gebasseerd op vertrouwen maar ik heb dat niet meer bij hem.... zou ik het nog kunnen krijgen?
Onslaught
08-11-2002, 17:55
jaaaaaaaaaa maar lieevrd dat is zijn fout tuurlijk mag je achterdochtig zijn, want jij was trouw klaar punt uit zo simpel, maaaaaaaaaar onhoud wel dat dit misschien wel een test is om te kijken of jullie wel bijelkaar passen ofzo, ikw eet het antwoord niet dus en ik kan neit voelen wat jullie voor elkaar voelen dus, ik weet een ding, blijf je zelf en je ben een toppie:D
jawhara1
08-11-2002, 17:59
In het begin zal jij het heel moeilijk hebben .En het zal lang duren eer je het terug krijgt .Laat hem eens goed voelen wat jij voelt maak hem duidelijk ( zoals Aprhodite al zei ) dat je er kwaad op bent
Onslaught
08-11-2002, 18:09
ja hallo alels is mektoub amira dus wie weet een test, en als je neit in geloof ja dan zal je nooit met iemand goed praten, want hij zat fout en niet zij dus, en zij moet gewoon zicht zelf blijven dus, en tuurlijk heb je gelijk vertrouwen maar he alles met een doel dus peace
yasminne
08-11-2002, 18:38
Geef hem een kans en laat ens merken dat hij dat niet nog een keer kan flikken.
Maarja denk zo wat zou hij doen als hij jouw had gepakt met een ander gozer.
Iwa zo denk ik er meestal over.
Succes boesa yasminne
ik denk als ik met een andere jongen zoiets deed dan zou hij me uitschelden voor **** hij zou niks meer met me te maken willen!!! hij heeft echt alles gezworen op de koran.... ik kan hem wel een kans geven... als hij het nog verknald zal allah hem straffen!!!! maar dat vertrouwen de eerste weken zullen moeilijk worden.... inshallah komen we daar doorheen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.