Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nog een laatste keer

sritfa
26-04-2004, 19:40

salam ou alikom broeders en zusters ik heb een vriend iemand waarvan ik hou hoewel ik het hem nooit openlijk heb gezegd. Dit alles tot mijn grote spijt ik weet dat ik geen relatie moet hebben dat het haram is en daarom ook mijn besluit. Ik spreek nog een laatste keer met hem af deze week nog liefst om hem te zegge dat ik zo niet verder kan ik wil niet meer tegen mijn ouders liegen ik heb geen zin meer om de hele tyd bang te zijn om met hem gezien te worden en het ergst van al wat moet ik tegen Allah zeggen. Ik hou heel veel van deze jongen maar zo wil ik echt niet verder ik wil mijn leven zo goed mogelijk leiden dus op het juiste pad en op dit moment is het dus niet. Het is nu niet dat dit alles me niets doet want ik weet dat ik heel veel pijn ga hebben door hem te moete verlaten maar dat is juist waarom relaties voor het huwelijk verboden zijn als ik in eerste instantie naar de woorden van Allah had geluisterd moest ik niet door dit alles maar ja onwetende mensen proberen de regels te veranderen terwijl ze alleen maar goed voor ons zijn. Allah zal me hopelijk leiden door deze moeilijke periode en vergeven voor de zonde die ik heb gemaakt. Ik hou van je mijn schat maar het moet eindigen

HalveWaarheid
26-04-2004, 19:44
Hoezo verlaten? Laat em naar je ouders komen! Waarom moeilijk doen als et makkelijk kan!

sritfa
26-04-2004, 19:48
wel dat zal dan blijken uit zijn antwoord plus op dit moment ben ik nog volop bezig met mijn opleiding

HalveWaarheid
26-04-2004, 19:50
Origineel gepost door sritfa wel dat zal dan blijken uit zijn antwoord plus op dit moment ben ik nog volop bezig met mijn opleiding :giechel: Jij ratteplan! Maar gelijk heb je! Ben trots op jou! :D

wassima_nadoria
26-04-2004, 19:55

Als je zeker weet dat hij serieus met je is, en je vraagt hem zodat hij met zijn ouders komt om je hand te vragen dan zou ik het doen. Maar als hij nee zegt dan weet je dat het niet serieus is en dat je beter rustig verder kan gaan met je opleiding

Humorloos
26-04-2004, 19:55
Leuk om te weten. Verloven/trouwen is ook een optie.

miss_morgan15
26-04-2004, 22:24
tjah meisje het is moeilijk maar onderdaad vertel het hem...en als hij echt heel graag heeft zal hij dat zeggen van ik kom je thuis vragen. als hij dat niet doet dan moet ga je gewoon verder met je leven en je opleiding!!!maar als hij het wel voorsteld zeg dan ook ja en je hoeft niet perse al te trouwen verloven kan ook nog hooor!en dan tot je opleiding gedaan is trouwen!Incha'Allah komt alles goed en ben je binnenkort zijn vrouw en hij jou man!!!Moge Allah jullie wegen samen brengen! veel Succes meisje wen je het beste toe!!! Mha Salaam S.L

sritfa
27-04-2004, 20:05
bedankt allemaal voor jullie steun en advies ik zou idd heel graag mijn studie willen afmaken nog 3 jaartjes inchaalah en toevallig doen we dezelfde opleiding maar elk ergens anders nu heb ik ff een vraagje soms verwijt hij mij van dat ik niet tegen hem veel durf te zegge kbedoel dingen in de aard van ik hou van je, schat, enz. maar dit is eigelijk meer een bescherming voor mijn eigen nu is mijn vraag eigelijk moet ik hem zeggen dat ik van hem hou of niet want ik ben zo bang dat hij me pijn doet alvast bedankt beslma

lhouceimagirl1
27-04-2004, 20:55
als je echt van hem houdt en hij ook van jou dan kan die tog naar je ouders komen en verloven, je kan je studie ook verder afmaken en je kan hem ook zien,zonder machakel?ewa tenzij die spelletjes wil spelen dan raad ik jou om het zo te houden hem niet zien.wens je veel suc6

onvergeetelijk
28-04-2004, 12:46
Allah ie3awnak meissie

Bako
28-04-2004, 14:50
als je zoveel om hem geeft /houdt...waarom verloven jullie dan niet...dan blijf jullie paar jaar verloofd en dan gaan jullie trouwen...en zo heb je ook tijd voor je opleiding en ken je gewoon met hem afspreken zonder dat het haram is....en hoef je ook niet meer verstopptje te spelen voor je ouders/familie...... insallah komt het allemaal goed pease

sritfa
28-04-2004, 16:04
bedankt allemaal voor jullie reacties en steun ik hoop ook dat het goed zal gaan tussen ons inchallah en als het niet zo is dan betekent het dat het geen mektab is echt bedankt allemaal Lah y farahkoum kamlin bikom beslama