Bekijk originele versie : Auto huren in Malaga
maisondulafemme
26-05-2009, 16:08
Wie heeft er ervaring mee en welke maatschappij staat toe om de auto naar marokko mee te nemen.
Maroc_Tresure
27-05-2009, 00:32
Wie heeft er ervaring mee en welke maatschappij staat toe om de auto naar marokko mee te nemen.
Ik vermijd liever dat gerompslomp met papieren en de douane en huur liever gewoon een auto in marokko.
ik heb er wel ervaring in, maar meid je moet het al in nederland regelen.
Want ind ezomer is vaak alles al weg als je er geen een hebt gereserveerd.
Ik weet dat er maar een paar verhuur bedrijven zijn die het toelaten om de auto in marokko te laten komen. dat moet je eerst uitzoeken..en dan weet je meer.
want sommige verhuur bedrijven hebben geen groenne kaart dus mag ej marokko niet in, dan blijft ie in Ceuta.
Informeer op internet, google het effe?
Gr Suraya
Huurt gewoon een auto in marokko, beter voor het economie daar :p en het zijn gewoon precies de zelfde autos daar.
maisondulafemme
28-05-2009, 22:26
ik heb er wel ervaring in, maar meid je moet het al in nederland regelen.
Want ind ezomer is vaak alles al weg als je er geen een hebt gereserveerd.
Ik weet dat er maar een paar verhuur bedrijven zijn die het toelaten om de auto in marokko te laten komen. dat moet je eerst uitzoeken..en dan weet je meer.
want sommige verhuur bedrijven hebben geen groenne kaart dus mag ej marokko niet in, dan blijft ie in Ceuta.
Informeer op internet, google het effe?
Gr Suraya
heb je een bedrijf voor me.
Huurt gewoon een auto in marokko, beter voor het economie daar :p en het zijn gewoon precies de zelfde autos daar.
ja en mijn portomonnee is paar honderdeuro lichter
motorola
28-05-2009, 22:46
die kun je niet meer vinden aangezien je voorganders het hebben verkloot voor iedereen
maisondulafemme
28-05-2009, 22:53
up
wie weet is er hoop :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.