Bekijk originele versie : zondag is het zo ver
Zondag is de klassieker der klassiekers in casablanca WYDAD tegen RAJA dat is meer dan een wedstrijd op die dag worden huizen in twee kampen verdeelt dat is meer dan voetbal :)
luisvuitton
26-04-2004, 20:59
Origineel gepost door farkous
Zondag is de klassieker der klassiekers in casablanca WYDAD tegen RAJA dat is meer dan een wedstrijd op die dag worden huizen in twee kampen verdeelt dat is meer dan voetbal :)
hahahhaha meskien jij leeft echt op een andere planeet :giechel:
Origineel gepost door luisvuitton
hahahhaha meskien jij leeft echt op een andere planeet :giechel: klopt mijn planeet :cool: maar jij weet niks van het marokkaans voetbal :D
RabatPrins
27-04-2004, 20:29
ewa ja hij weet tenminste wat er gebeurt in zn land ;)
Origineel gepost door farkous
Maak je borst alvast nat en bereid je alvast voor dat we je hier het komende half jaar niet meer zien:hihi:
Want na zondag durf jij je niet meer te vertonen :p
Origineel gepost door luisvuitton
hahahhaha meskien jij leeft echt op een andere planeet :giechel:
Whahahaha Wij Zijn Hier Aan Het Praten Over Psv, Ajax, Fc Utrecht, Feyenoord, Nac, Nec Whahaha
Hij Praat Over Wydad En Raja...
Maar Ik Vind Het Goed Van Je Jonge, Als ik Dat Ga Kijken Val Ik In Slaap :hihi:
xxhananexx
28-04-2004, 13:08
Meskien...ik denk dat Wydad gaat verliezen....:hihi:.....Maar ik hayete..we gaan wel kijken he....wordt lachen.....
Dat is de wedstrijd van het jaar in Marokko:hihi:
Whahahahahahahaha Jij Bent Gek :giechel:
alleen kneusje weet waar ik over heb :( en het klopt vrouwen en voetbal gaan niet samen :D
xxhananexx
28-04-2004, 17:06
Ik zei het alleen om jou te pesten ;)
Origineel gepost door Kneusje
Maak je borst alvast nat en bereid je alvast voor dat we je hier het komende half jaar niet meer zien:hihi:
Want na zondag durf jij je niet meer te vertonen :p sorry ik kan hiet lezen :(
Origineel gepost door xxhananexx
Ik zei het alleen om jou te pesten ;) had ik niet van jou verwacht :(
dit is ook Wydad tegen Raja
http://www.wydad.com/photos/coupe03-finale/05.jpg
http://www.wydad.com/photos/coupe03-finale/10.jpg
RabatPrins
28-04-2004, 17:50
2-0 voor raja:stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.