Bekijk originele versie : Misselijk, Duizelig, Maagpijn...........................
en diarree, en niksss eten ben al 5 kilo afgevallen in 1 week.
Wat is er met me aan de hand:(
Ga naar de dokter..Hij zal je vast verder kunnen helpen!
DuLce2Me
04-06-2009, 12:37
Kan een buikgriep zijn,een maagzweer of misschien zelfs spastische darmen net zoals ik als je last hebt van een opgezwollen buik.
Maar zoals Kicky_ zei,ga eens langs bij de arts.
grappig dat ik deze topic terug zie..
bedankt voor jullie hulp..
Ik was naar huisarts geweest en toen direct naar ziekenhuis verwezen.
En ik heb coeliakie ;)
Experience
06-10-2009, 00:31
Ik heb er ook al een jaar last van en nu sinds 3 weken word het erger. Ik ben constant misselijk. Ik ben echt veel afgevallen en heb ook zware diarre, ren wel 10 keer per dag naar de wc.
Ik ben al naar de dokter geweest, gaat een beetje naar mijn buik kijken en zegt ie dat er niks aan de hand is, :moe:
Ik heb er ook al een jaar last van en nu sinds 3 weken word het erger. Ik ben constant misselijk. Ik ben echt veel afgevallen en heb ook zware diarre, ren wel 10 keer per dag naar de wc.
Ik ben al naar de dokter geweest, gaat een beetje naar mijn buik kijken en zegt ie dat er niks aan de hand is, :moe:
misschien heb je ook wel coeliakie.. want ik was ook misselijk heel erg afgevallen en zware diarree en had ook wel maagpijn.
Laat je onderzoeken meid, of ga bloedprikken.
Experience
06-10-2009, 01:16
misschien heb je ook wel coeliakie.. want ik was ook misselijk heel erg afgevallen en zware diarree en had ook wel maagpijn.
Laat je onderzoeken meid, of ga bloedprikken.
Ik dacht er ook al aan misschien dat ik iets verkeerds eet. Mijn maag doet dan een tijd pijn en ga dan na de wc en daarna gaat het rustig over en dan begin het helemaal weer opnieuw.
Ik ga morgen gewoon weer bellen, liever het zekere voor het onzekere.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.