Bekijk originele versie : maroc zanger in clip DEF RHYMEZ
Ismahane82
26-04-2004, 18:45
Kan iemand mij helpen aan de naam van die marokkaanse zanger in Habibti van Def Rhymez, hij zong gister ook in de Meervaart.
alvast bedankt
kus
f_castanno
17-05-2004, 00:00
ik kan t def wel voor je vragen. maar stuur me dan maaar ff eenmail.
angeleyes
19-09-2004, 21:53
zijn artiesten naam is soms ramy soms l'apache. zijn echte naam is mohamed en hij komt uit oujda. verder kan ik je vertellen dat hij de helft is van een tweeling, hij woont in breda en hij is vaak te vinden in rotterdam. o ja het is trouwens een hele goede vriend van me.
Origineel gepost door angeleyes
zijn artiesten naam is soms ramy soms l'apache. zijn echte naam is mohamed en hij komt uit oujda. verder kan ik je vertellen dat hij de helft is van een tweeling, hij woont in breda en hij is vaak te vinden in rotterdam. o ja het is trouwens een hele goede vriend van me.
tjonge tjonge moest je gelijk zijn levensverhaal erbij melden? :rolleyes:
ik zal hem wel even vragen wat hij ervan vindt :rolleyes:
trouwens hoe goed ken jij hem? en trouwens zo vaak is ie niet in Rotterdam maar heel ergens anders, als je goed bevriend met hem was zou je dat wel weten toch?? :rolleyes:
Origineel gepost door f_castanno
ik kan t def wel voor je vragen. maar stuur me dan maaar ff eenmail.
je bedoelt dennis :rolleyes:
angeleyes
28-09-2004, 18:43
tjonge tjonge moest je gelijk zijn levensverhaal erbij melden? :rolleyes:
ik zal hem wel even vragen wat hij ervan vindt :rolleyes:
trouwens hoe goed ken jij hem? en trouwens zo vaak is ie niet in Rotterdam maar heel ergens anders, als je goed bevriend met hem was zou je dat wel weten toch?? :rolleyes:
Ja ik moest inderdaad zo nodig zijn hele levensverhaal op het net zetten. en weet je waarom???????????? omdat hij samen met mij dat stukje heeft geschreven. Dus zo erg vind hij dat niet. En verder ik ken hem heel goed en hij is heel veel in rotterdam te vinden omdat ik al meer dan een jaar met hem samenwerk. En voor de rest hem en zijn hele familie in marokko als mijn familie beschouw.
O ja en jouw reactie vind ik maar zo :zweep:
het laatst ben ik in oujda op een bruiloft geweest
hij kan goed zingen hoor,hij is gezellig
Ja ik moest inderdaad zo nodig zijn hele levensverhaal op het net zetten. en weet je waarom???????????? omdat hij samen met mij dat stukje heeft geschreven. Dus zo erg vind hij dat niet. En verder ik ken hem heel goed en hij is heel veel in rotterdam te vinden omdat ik al meer dan een jaar met hem samenwerk. En voor de rest hem en zijn hele familie in marokko als mijn familie beschouw.
O ja en jouw reactie vind ik maar zo :zweep:
zo zo mevrouw gaat in verdediging.
vraag hem maar eens wie ik ben :rolleyes:
zina_sohela
29-09-2004, 11:51
meiden toch rustig aan allemaal als tie niet bekend was geweest hadden jullie allemaal nie gereageerd pffffffffffffff ik krijg bijna geen adem van jullie
zina_sohela
29-09-2004, 11:52
Ow Ik Ken Em... Neeeeeeee Ik Ken Em .........
Blablabla Niemand Kent Em
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.