Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sex onderzoek onder de jongeren!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

ezinrify
08-11-2002, 16:26

Er is een onderzoek verricht naar de seksuele activiteiten van jongeren en daar is uitgebleken dat ze al jong actief zijn met sex! (11/13 jaar)maar nu vraag ik me af, hoe zit het met de marokkaanse jongeren?? .................................................. ............................... En wat vinden jullie eigenlijk van?? graag zie ik jullie mening hierover!

Fargh
08-11-2002, 18:31
Wat probeer je hiermee te meten ? Enkel vergelijken met de nederlandse situatie ? Heeft dat zin ? /me kan hier niet op antwoorden. /me is te oud om als een jongere te worden beschouwd. /me is reeds 15 jaar (ahum)

ezinrify
08-11-2002, 19:54
ik zou zeggen waarom zou het geen zin hebben? het is een onschuldige onderzoek, om er achter te komen wat zich afspeelt onder de marokkaanse jongeren op het gebied van seksualiteit!!................. meer niet hoor!

jimpie
09-11-2002, 23:16
Origineel gepost door banderas mijn vraag is hoeveel van de stemmen zijn van de vrouwen jammer dat je dat niet kan zien Waarom dan?

Fargh
09-11-2002, 23:23

Hij wil weten of hij al oud genoeg is om van grond te komen ... leuk onderzoek .... bah.

mimi_tangaouia
15-11-2002, 18:03
Ik denk dat dez poll weinig succes heeft hier op dit forum

Junkie
15-11-2002, 19:09
Oninterassante dingen scoren hier vaak juist hoog.

jenny
17-11-2002, 17:35
het onderzoek was algemeen dus niet alleen (van) nederlandse (afkomst) jongeren deden er aan mee. En ten tweede de meeste nederlanders zijn christenen en die moeten ook maagd tot het huwelijk blijven (niet gezegt dat ze dat ook doen hoor) dus dat klopt niet mokaltum. oja en waarom stond er bij het onderzoek niet bij: ik ben nog maagd......... xxjes

Overspel
19-11-2002, 14:47
Het bewijst toch weer dat mensen tussen de 16jaar en 21jaar hun wilde haren kwijt raken...

BintElmagreb
21-11-2002, 11:28
ja.... Allah zegt blijf maagd tot het huwelijksnacht en dat doe ik zeker. Wie ben ik om die regel achter me te laten?? Dit geldt voor zowel meiden als JONGENS!!! De jongeren van tegenwoordig doen dingen waar zij zin in hebben, dan wat Allah zegt. En ze beginnen alleen maar jonger met sex, wat me erge zorgen baart. A3oudou billah. Laterzzzz

gertje
26-11-2002, 16:44
In afrika, de gebieden waar aids op de voorgrond staat, is de actieve sex al veel vroeger daar "doen" ze het al met elkaar vanaf hun 7-8 jaar. Maar sex zoals hier aan de orde is, heeft een andere betekenis. Hier bedoelen ze met sex ook de belangstelling ervoor en tevens het ervaren van je eigen lichaam, masturberen enzo, dat is ook sex. Ik denk dat de pol dan nog anders uitkomt En kunnen de meisjes OOK mee doen. (die masturberen echt wel)

Milla
28-11-2002, 11:14
Origineel gepost door gertje In afrika, de gebieden waar aids op de voorgrond staat, is de actieve sex al veel vroeger daar "doen" ze het al met elkaar vanaf hun 7-8 jaar. Maar sex zoals hier aan de orde is, heeft een andere betekenis. Hier bedoelen ze met sex ook de belangstelling ervoor en tevens het ervaren van je eigen lichaam, masturberen enzo, dat is ook sex. Ik denk dat de pol dan nog anders uitkomt En kunnen de meisjes OOK mee doen. (die masturberen echt wel) gelijk heb je gertje..... meisjes mastruberen ook, alleen willen ze dat niet toegeven....

saila
06-12-2002, 22:07
ik blijf lekker maagd tot mijn huwelijk en ik zelf vind dat ieder marokaans meisje zich aan moet houden nasira

TwinkleEye_19
06-12-2002, 23:00
Origineel gepost door Corrie En ze beginnen alleen maar jonger met sex, wat me erge zorgen baart. Deze zorgen deel ik!!!! Meisjes van 9!!!! jaar die STRINGS dragen!!!!!!!!!!!! Nou vraag ik je..... Het zou mijn dochter niet moeten zijn hoor....... Ik begrijp niet dat ouders dat toelaten, je hoort je kind te beschermen en ja vaak tegen zichzelf. Mijn zusje van bijna 10 kwam op een dag naar me toe om te vertellen dat de meiden uit haar klas strings dragen. Ik kon me oren niet geloven. Gaat ze ernog bij zeggen dat je ze bij de H&M bij de kinderafdeling kan kopen. Wejouw, ik had gelijk gezegd waarom ze uberhaupt aan die meiden heeft gevraagd waar je ze kon kopen. Eyouw, ik heb haar echt een preek gegeven, dat ze het niet moest wagen om die richting op te denken, en als ik haar op betrapt op zulke dingen, hak ik haar benen eraf :kwaad: . Come up, je wilt toch niet dat je kind een potentieƫl podofiele slachtoffer wordt?

Letizia
06-12-2002, 23:59

maagd.....of geen maagd...... kom op nou, overal zijn er wel jongeren die HET al gedaan hebben en die HET niet gedaan hebben. Maakt het geen maagd of wel maagd je een beter persoon ? Ik vind van niet. We weten nou wel dat je EIGENLIJK maagd moet blijven tot je huwelijk, maar een FEIT is nou eenmaal dat dit bij heel veel jongeren niet het geval is. En als het je eenmaal overkomen is, kun je er maar beter goed naar terugkijken dan met een schuldgevoel want gebeurd is gebeurd, en mocht je nou een hele lieve vriend hebben, geniet er dan van. Altijd discussies over maagd en niet maagden, dat kennen we nou wel het HOORT niet voor je huwelijk. Jammer dan, bij de meesten is dat al mislukt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7