Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat doe je tegen droog haar???

Amattallah
26-04-2004, 18:01

Salaamoe Alaikoem wr wbr, IK heb droog haar, en nu ik zwanger ben is het nog droger geworden. Weet iemand er een oplossing voor?? wasalaam

lady_khadija
26-04-2004, 18:02
nat maken! :D

Amattallah
26-04-2004, 18:09
ik eet veeeeeeel fruit en ook veel groente, ook vet

Mysticalia
27-04-2004, 08:45
Ik heb er ook last van. Maar ik doe elke week een soort masker :o . Ik smeer mn haar vol euh.. olie :o het is een soort olie ik ben de naam kwijt. Heb het gekocht in éénof ander marokaans winkel. Dus ik smeer het in zaterdag en was het zondag af. Dus zeker heel de nacht laten inwerken en als je het afwast, is het superzacht :verliefd: . Olijfolie is ook goed. Maar je kookt het eerst met kruidnagel erin. Afkoelen, giet het in een klein flesje en je kan het ook als masker gebruiken en/of af en toe beetje in je haren doen. Maar kan ook dat het is omdat je zwanger bent. Ik ken genoeg vriendinnen die tijdens hun zwangerschap veel last hadden van hun haar en het na hun bevalling superkort hebben moeten knippen omdat het gewoon te veel klitte. :belgie:

Amattallah
27-04-2004, 13:08

Allahoe a3lam, nu ik zwnager ben is mn haar wel lange geworden alhamdulillah en glanst ook mooi masha allah. Maar drooooooog ppffff, ik ga die olijfolie ook eens proberen insha allah. djazzakie allahoe khairan

Sfenza
29-04-2004, 19:59
Andrelon Shampoo voor droog en beschadigd haar..is van EI gemaakt!

Lampjuh
29-04-2004, 21:25
Was het slechts eenmaal per week met een cremeshampoo daarna gebruik je een cremespoeling.

Amattallah
30-04-2004, 12:39
ik heb van alle shampo's gebruikt, ik gebruik nu dove voor beschadigd en droog haar, ik had eerst fructise gebruikt maar dat maakte mn haar heel erg stug. en andrelon krijg ik roos van

Faye
30-04-2004, 15:54
Ikzelf gebruik elke week een haarmasker, maar het heeft ook te maken met wat voor soort haar je hebt. Ik zou zeggen ga langs de drogist, zodat zij jouw kunnen adviseren:)

sweet_nadoria
06-05-2004, 08:54
Zelf heb ik ook best wel droog haar maar onderga een hele operatie :D Namelijk een aantal producten van Guhl; Allereerst de geconcentreerde shampoo, Tarwekiemolie Vervolgens glansbalsam, cremespoeling van tarwekiemolie en daarna als finishing touch :D direct care, dit moet je niet uitspoelen, ook van tarwekiemolie, het is direct, diepgaand en verzorgend voor droog, poreus en pluizig haar. Al deze producten zijn van Guhl, Tarwekiemolie!! Wens je veel succes, en laat eens weten of je het hebt gebruikt en wat er van is gekomen!! Liefs, S. Nadoria

selma21
06-05-2004, 23:37
hallo dames, ik ben zelf ook een meisje met heel droog haar. Ik zeg wel dat ik mooi krullen heb maar het is inderdaad heel droog. Ik doe het volgende: voordat ik ga douchen doe ik er heel veel olijfolie in. Laat het lekker lang inzitten. je pakt een handdoek die maak je nat onder heet water. en wikkel je om je haren. ik gebruik ook geen "normale shampoo", ik gebruik shampoo "black en lovely". deze is verkrijgbaar bij een afro-shop of toko winkels. maar meiden het beste is nog altijd onze marokkaanse kruiden echt waar. mohem ik hoop dat het helpt, want bij iedereen is het anders. Je ziet natuurlijk niet direct resultaat, maar het komt wel goed inshAllah groetjes