Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tfoe Big Brother

Pagina's : [1] 2

LZN
08-11-2002, 16:18

Die MANNEN in big brother zijn netals vrouwen, iedereen huilt daar in die programma. ook die marokkaan mustapha. wat is dit????????????????????? TAZZ. DAMES de MANNEN in NEDERLAND WORDEN VROUWEN. WAJEJJJJJ.

soumaya1
08-11-2002, 16:49
IS TOCH NIKS MEE, ALS EEN MAN HUILT????? JE GEVOEL UITEN IS JUIST HEEL GOED!!!!! EN OOK MANNEN MOGEN HUILEN, VINDT IK!!!

flexiegirl
08-11-2002, 19:53
Salaam, EMOTIES Ik zit vol, vol van alle emoties Emoties van vreugde en verdriet Alleen kan ik het met niemand delen Ik zit vol, vol van alle emoties ik kan opeens van alles gaan houden Van de bloemen en de bijen Van de geuren en de kleuren Om te weten waaom wij geschapen zijn dat doet me veel Ik zit vol, vol van alle emoties Deel het met mij Denk ook na; "waarom zijn wij hier? Hier op deze aarde, waarom?" Ben jij ook niet nieuwschierig naar het hiernamaals De waarheid wil ik delen, delen met jou. Ik zit vol, vol van alle emoties Kom lach met mij, huil met mij We hadden het zo nodig, Het zal ons goed doen. Praten en luisteren, je gevoelens samen delen Ik zit vol, vol van alle emoties Onrecht op aarde, waarom Samen kunnen we het aan Samen zijn we sterk. Voel jij ook wat ik voel, het helemaal vol zitten Ik zit vol, vol van alle emoties Ma3a salamaaa :zwaai:

jimpie
08-11-2002, 19:55
Origineel gepost door lemarocain Die MANNEN in big brother zijn netals vrouwen, iedereen huilt daar in die programma. ook die marokkaan mustapha. wat is dit????????????????????? TAZZ. DAMES de MANNEN in NEDERLAND WORDEN VROUWEN. WAJEJJJJJ Wat is dit voor onzin.... Ik vind het echt stoer als een man huilt :)

mimi3000
08-11-2002, 21:40

jaah jimpi, ik sluit me helemaal bij je aan. Ik vind het ook stoer van een man/jongen als hij zijn gevoelens durft te uiten. Je hoeft niet altijd de bad-boy uit te hangen, die in elke situatie stoer reageert. Laat je lekker gaan

Lunatic
08-11-2002, 22:12
ik vind het prachtig als een jongen huilt moet ik ook huilen, maar ik vraag me af of ik eigenlijk ook om die redenen zou huilen

Salaama
08-11-2002, 22:13
Ja joh dat vind ik ook...als je al je emoties binnen houdt is niet goed meid...Het moet eruit...We zijn nou eenmaal mensen met gevoel... Huilen kan opgelucht werken...

Gmisa
09-11-2002, 16:12
Hallo zeg iedereen heeft gevoelens en iedereen mag huilen.Je gevoelens uiten is soms belangrijker dan het stoere gedrag. En wat heeft big brother hier mee te maken ? Je komt overal jongens tegen die huilen en niet alleen in big brother dus je hoeft dat programma niet meteen aan te vallen

jimpie
11-11-2002, 00:51
Origineel gepost door lemarocain Huilen is stoer vinden de mensen hier, hahaha. Wajejjj, het is vrouwelijk om te huilen. EEN MAN HUILT NIET! Jullie vrouwen zijn gekkkkk!!! jullie weten niet hoe het zit. Its a Man thing. Ik vind het nog steeds BELACHELIJK. Een man die huilt meskine meskine. ALLAH heeft de Man geschapen en de vrouw. De vrouw mag gevoelig zijn maar de man NIET!!! Van een echte Norrdafrikaanse HART Le Marocain pur Sang, niet een FOPMAROKKAANTJE zoals de REST HIERO! PEACE OUT :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: Ben je altijd zo grappig?

jimpie
11-11-2002, 00:57
Origineel gepost door lemarocain hahaha. Nee maar dit is voor mij niet snappen, ik begrijp wel dat er verschillende soorten mannen hier op aarde zijn hoor. en als je moet huilen dan huil maar. Maar sommigen kunnen nooit huilen. ik ben er 1 van. ik krijg geen tranen om niets. pijn wel, maar geen tranen, ik uit mijn emoties op een andere manier, maar zeker geen traantje. maar ja.... its all cool folks, huil maar van het LACHEN laten we hopen. Moge iedereen gelukkig zijn inshallah! Dat is echt voor mij moeilijk te snappen.. Ooit komen al die tranen toch die je hebt tegen gehouden.. Anders krijg je verstopte traanbuisjes :D

jimpie
11-11-2002, 01:07
Origineel gepost door lemarocain Jimpie wi; je met me vechten? ik bedoel discusseren is niet meer leuk met jou, vechten zal leuker zijn. wanna try me? S M I L E Ik ga met je vechten alleen als ik ik je aan het huilen kan maken.... :D Dat lukt mij wel...weet ik wel zeker ;)

jimpie
11-11-2002, 01:09
Origineel gepost door lemarocain ik hoop dat je heel slecht kan vechten en gelijk gaat huilen en janken. huil je lekker snel?????????? Hoe huil jij? wanneer heb je voor het laatst gehuild? Ik kan heel goed vechten...heb je lang haar...aan haren trekken kan ik heel heel goed! Ik huil bijna nooit...Heb elke keer verstopte traanbuisjes :D

Fargh
11-11-2002, 02:00
Origineel gepost door soumaya1 IS TOCH NIKS MEE, ALS EEN MAN HUILT????? JE GEVOEL UITEN IS JUIST HEEL GOED!!!!! EN OOK MANNEN MOGEN HUILEN, VINDT IK!!! Ik drink nooit T.

jimpie
11-11-2002, 02:02
Origineel gepost door Fargh Ik drink nooit T. Net wakker? Knap hoor..

ibouwen
11-11-2002, 12:02

Origineel gepost door lemarocain Die MANNEN in big brother zijn netals vrouwen, iedereen huilt daar in die programma. ook die marokkaan mustapha. wat is dit????????????????????? TAZZ. DAMES de MANNEN in NEDERLAND WORDEN VROUWEN. WAJEJJJJJ Wallah ila! Stelletje teefjes! ze willen zelf opgesloten zitten en als punt je bij schaapje komt gaan ze janken??? Iwa fhem? Moussie is master van allemaal maar om nu zoveel tranen te laten vloeien bij de begravenis van mr Claus????? Die Janet batata'.... >>> Riagg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2